foliohattu. ohje ?

foliopipo

foliohattu. ohje ?

Mistä löytyy ohje oikeanlaisen foliohatun tekoon ?

Tietämättömille: Foliohatun tarkoitus on suojautua aivoihin kohdistuvasta elektroniselta häirinnältä.

Valitettavasti:

http://people.csail.mit.edu/rahimi/helmet/

Yllälinkatun sivun mukaan väärin suunnitellusta foliohatusta onkin enemmän haittaa kuin hyötyä !

Miten tämä sitten on mahdollista?

Valitettavasti en ole tämän alan johtava asiantuntija, joten 100% täsmällistä selitystä en pysty antamaan.

Senverran fysiikan perustietoja kuitenkin hallitsen, että ensimmäinen mieleentuleva selitys on se, että yllälinkatulla sivulla mainitut taajuudet (2.6 Ghz ja 1.2 Ghz) ovat sellaisia, että tyypillisen pään koon mukaan tehty foliohattu muodostaa sisälleen ns. seisovan aallon, tämä selittäisi määrätyillä taajuuksilla sen, että näillä taajuuksilla foliohattu tuollaisenaan ei suojaa, vaan itseasiassa lisää altistusta !

Mistäköhän löytyisi ohje sellaisen foliohatun tekemiseen, jossa em. puute on korjattu ja ns. seisovan aallon syntyminen estetty?

Itselleni tulee mieleen sellainen idea, että hatun tulee peittää koko pää ja jos sieltä haluaa nähdä uloskin, niin silmien kohdalle voisi laittaa esim. mikroaaltouunien lasiluukuissa käytetyn tyylisen suojaverkon.

Mikroaaltouunien luukuissahan on tiheä metalliverkko lasia vasten tai sen sisään valettuna muodostamaan ns. Faradayn häkin ja siten pitämään mikroaallot uunin sisällä.

Mikroaaltouunin toimintataajuus on n. 2,4 GHz.

Itse olen testannut, miten matkapuhelin käyttäytyy, kun se suljetaan mikroaaltouunin uunitilaan luukku suljettuna, mutta uuni pois päältä.

Testitulokset:

900 MHz GSM -taajuudella puhelin pystyi ylläpitämään puhelua, vaikka se oli suljettu mikroaaltouunin uunitilaan luukku suljettuna.

Sensijaan 1800 MHz -taajuudella puhelin menetti yhteyden tukiasemaan ja katkaisi puhelun, kun puhelin suljettiin mikroaaltouunin uunitilaan luukku suljettuna.

Eli mikroaaltouunin luukku, joka on suunniteltu toimimaan Faradayn häkin osana 2,4 GHz taajuudella, toimii sellaisena myös 1,8 GHz taajuudella mutta sensijaan ei pysty estämään radioaaltoja 900 MHz taajuudella.

Tällaisen testin voi tehdä helpoiten, jos operaattorilla on alueella 900/1800 MHz 2-taajuusverkko.

Tällöin asettamalla SIM -kortti vanhaan 1-taajuuspuhelimeen voi testata kummankin taajuuden erikseen.

Tämä toki edellyttää, että saatavilla on sekä 900 MHz (GSM) että 1800 MHz (nk. Citypuhelin) 1-taajuuspuhelin.

Monella varmaan on vielä vanhoja, mutta toimivia usein Nokian 1-taajuus 900 MHz puhelimia.

Yleisimpiä 1-taajuus 1800 MHz citypuhelimia ovat ainakin nämä:

Nokia: 6130, 8148
Philips Twist

---- lainaus em. sivulta: ------------

Results
For all helmets, we noticed a 30 db amplification at 2.6 Ghz and a 20 db amplification at 1.2 Ghz, regardless of the position of the antenna on the cranium. In addition, all helmets exhibited a marked 20 db attenuation at around 1.5 Ghz, with no significant attenuation beyond 10 db anywhere else.
Conclusion
The helmets amplify frequency bands that coincide with those allocated to the US government between 1.2 Ghz and 1.4 Ghz. According to the FCC, These bands are supposedly reserved for ''radio location'' (ie, GPS), and other communications with satellites (see, for example, [3]). The 2.6 Ghz band coincides with mobile phone technology. Though not affiliated by government, these bands are at the hands of multinational corporations.

It requires no stretch of the imagination to conclude that the current helmet craze is likely to have been propagated by the Government, possibly with the involvement of the FCC. We hope this report will encourage the paranoid community to develop improved helmet designs to avoid falling prey to these shortcomings.

31

5632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

No, ensinnäkin tuo teksti on niin hölmöä, että kirjoittaja tuskin oli tosissaan. aivot eivät lähetä sähkökagneettista säteiäy (radioaaltoja) eikä seisovaa aaltoa synny. ei myöskään ole näyttöä (siis taas kerran mielikuvitus"tiedemiehet" erikseen" että radioaalloilla aivojen otimintaa häirittäisiin. voimakastehoinen toettu aallonpituus (tai itse asiassa kaikki kohdemateriaalista riippuen) tietysti lämmittää (vrt mikroaaltouuli).

Mutta asiaan, olekaan nyt vähä-älyiset jotka ehkä alatte pitää tuollaista haattua varovaisi. Folio nimittäin heijastaa tehokkaasti myös lämpösäteilyä. Hyöty tietyissä olosuhteissä voi olla se, että auringon säteily heijastuu pois, mutta samalla pään oma lämpö jää sinne fopiopotan sisälle ja siitä on takuuvarmasti haittaa. Saatat menettää sen pienen osan aivoja, jotka vielä toimivat nirmaalisti.

• ööööö...

Olen nyt ollut kolme päivää foliohattu päässä, eikä mussa ole mitään ,vikaa ,vikaa ,vikaa ,vikaa ,vikaa ,vikaa ,vikaa ,vikaa ....ööööö

• hihihihihihihi

Foliohatut ovat tietysti HAARP:lla tehtävää mielenhallintaa vastaan. Kun sen maadottaa vaikka keskuslämmityspatteriin, pysyy HAARP-säteily loitolla. Sitten kun vielä väkästää sen hatun intin vanhan häkäpärstän ympärille, niin eivät Chem Trailitkaan häiritse. Mannerheimintien mielenhallintalamppuja vastaan riittää peltinen sateensuoja. Voihan se herättä hämmästystä, jos iltayöstä kulkee Mannerheimintietä häkäpärstä ja foliohattu päässä ja peltinen sateensuoja pään päällä, mutta silloin voi laittaa kaulaansa etu- ja takapuolelle roikkumaan ison kyltin, missä lukee: "Olen s-24 salkkarisivuston kantahanu".
        Kyllä se siitä. Kyllä ihmiset ymmärtää.

• juuri noin
        hihihihihihihi kirjoitti:

Foliohatut ovat tietysti HAARP:lla tehtävää mielenhallintaa vastaan. Kun sen maadottaa vaikka keskuslämmityspatteriin, pysyy HAARP-säteily loitolla. Sitten kun vielä väkästää sen hatun intin vanhan häkäpärstän ympärille, niin eivät Chem Trailitkaan häiritse. Mannerheimintien mielenhallintalamppuja vastaan riittää peltinen sateensuoja. Voihan se herättä hämmästystä, jos iltayöstä kulkee Mannerheimintietä häkäpärstä ja foliohattu päässä ja peltinen sateensuoja pään päällä, mutta silloin voi laittaa kaulaansa etu- ja takapuolelle roikkumaan ison kyltin, missä lukee: "Olen s-24 salkkarisivuston kantahanu".
        Kyllä se siitä. Kyllä ihmiset ymmärtää.

Vettä kannattaa myös käyttää suojan maadoittamiseen, intin reppuun mahtuu isompikin vesiastia, portaitonta käyttöä varten..

Mellakkavarusteet saa tehtyä helposti vanhoista kupariputkista ja muoveista.Niitä saa kannettua mukanakin.

• miksi minä

tein foliohatun ja kävelin se päässä 3vk ulkona ja väitin että päässäni oli mikrofoni jotka oli ufot asentanu
      päähäni kun kerran olin yöllä pelllolla ja vuorasin huoneistoni ikkunat ja seinät foliolla että ne eiväit saisi minuun yhteyttä niin 3kk jälkeen poliisi tulee ovelleni ja vie minut hullujen huoneelle kun naapuri oli tehnyt ilmoituksen että metelööin yöllä niin jouduin mielisairaalaan 18 kuukaudeksi ja nyt syön lääkkeitä niin ufot eivät uskalla koskea minuun enään.

• Menssonit

Itse käytän foliohattua aina. Se on niiin menssons!

• toimiiii

mistä ostat välineet sen tekoon??

Ootko miettinyt tehdä sitä vahvemmasta pellistä?

• nää on kokeillu

• Ei liskot nyt tähän

• Heräämisiä2
        toimiiii kirjoitti:

mistä ostat välineet sen tekoon??

Ootko miettinyt tehdä sitä vahvemmasta pellistä?

Tein suojapuvun 2 cm:n lyijylevyistä. Levyt limittäin, jotta säteily ei pääse saumakohdista. Silmissä faradayverkko ja UV-linssit. Olen alkanut herätä tästä tarinasta.

• MitesOnLaita

• TaajusEiOleMuuttunut
        MitesOnLaita kirjoitti:

Entä lyijysuojauksen vaikutus Maan Schumannin resonanssiin ja HAAR-aivoaaltoihin?
        https://www.astro.fi/blog/19436/tutkittua-tietoa-varahtelyn-muutoksesta-maapallolla

Googleta lisää, niin löydät tietoa että Schimannin resonaatio ei ole muuttumassa, lähteenä esim. new-age vaihtoehtomedia websaitit joissa tuota toivotaan, mutta joutuivat myöntämään ettei niin käy, uutinen on ankka.

Linkkasin nuo vaiheessa tänne mutta sensuuri vei, jotenka joudut etsimään itse.

• Anonyymi
        Heräämisiä2 kirjoitti:

Tein suojapuvun 2 cm:n lyijylevyistä. Levyt limittäin, jotta säteily ei pääse saumakohdista. Silmissä faradayverkko ja UV-linssit. Olen alkanut herätä tästä tarinasta.

Hammaslääkäri antaa
        Lyijykauluksen jos
        Suusta otetaan rtg-kuva
        Lyijy estää KAIKEN säteilyn

• niksipirkka``

tietysti kahvipussista virkkaamalla, päälle sukkahousut ja lenkki leuan alle.

• NotFakeNews

Selvä. Säteily on jo tehnyt tehtävänsä. Väestö, ainakin ne jotka riipustavat säälittävät kirjoitusvirheensä tähän osioon ovat jo menettäneet aivonsa. Säteily on vakava asia eikä kaipaa turvanpieksentää. Olette jatkuvassa mikroaalto-pommituksessa ääliöt! Kaikki ohjeet ja ideat jotka estävät altistuksen ovat harkinnan arvoisia. Alkaa olla käsillä ajat jolloin pian rukoillaan ideoita.

• Neutriinovuo

Sähkåmagneettiselta säteilyltä suojautuminen onnistuu jo kaikilla taajuuksilla, mutta entä neutriinosäteily, elektronin-, myonin- ja taun- sekä steriilit neutriinot sujahtavat edelleen läpi. Miten niiltä suojaan?

• Anonyymi

Onko tarpeellinen uusi hattu materiaali?

• Anonyymi

Yölläkin pitäisi
      Koppa olla suojattu
      Pystyykö foliokypärä
      Päässä nukkumaan ?
      Eikö Suomen Puolustus-
      Voimilla ole ratkaisua?

• Anonyymi

Folio ei auta . Ruostumaton teräs auttaa, mutta kattila päässä on on vaikea nukkua.

• Anonyymi

Unohtakaa foliot.

Googleen hakusana, "emf rf blackout hat" niin löytyy myös viattoman näköisiä lippiksiä, sellanen päässä voi mennä kadullakin eikä kukaan hae hoitoon.

• Anonyymi

E-häirintää kohdistetaan koko kehoon , pintaan ja sisäpuolelle. Pelkkä hattu ei auta. Entisajan haarniska teräksisenä voisi olla hyvä.

• Anonyymi

Varmasti, siihen saisi kohdistettua varsin hyvin ja keitettyä sisällön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti, siihen saisi kohdistettua varsin hyvin ja keitettyä sisällön.

E-häirinnän takia olin joutunut lähtemään makuuhuoneesta olkkarin lattialle. Siellä alkoi genitaaleihin kohdistaminen. Ihmettelin ensin, mistä suunnasta mikroaaltoa tulee. Foliosta kuulleena otin ison alumiinisen kattilankannen. Sen kun pani suojaksi paljaalle iholle, se kuumeni nopeasti sietämättömäksi. Ihan sattumalta kokeilin teräskantta. Se esti säteilyn. Heti reunojen ulkopuolella iho kuumeni. - Kokeilin kansia silloin, kun ei ollut säteilyttämistä. Alumiinikansi pysyi kylmänä, vähitellen ihon lievää lämpöä siirtyi siihen.- Teräskansi oli kylmä eikä sen ulkopuolella isoa kuumottanut. - Tulosuunta sivuikkunan kautta seinästä ulkonevalta toisen asukkaan parvekkeelta. - Myöhemmin tuli vaikka mistä suunnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

E-häirinnän takia olin joutunut lähtemään makuuhuoneesta olkkarin lattialle. Siellä alkoi genitaaleihin kohdistaminen. Ihmettelin ensin, mistä suunnasta mikroaaltoa tulee. Foliosta kuulleena otin ison alumiinisen kattilankannen. Sen kun pani suojaksi paljaalle iholle, se kuumeni nopeasti sietämättömäksi. Ihan sattumalta kokeilin teräskantta. Se esti säteilyn. Heti reunojen ulkopuolella iho kuumeni. - Kokeilin kansia silloin, kun ei ollut säteilyttämistä. Alumiinikansi pysyi kylmänä, vähitellen ihon lievää lämpöä siirtyi siihen.- Teräskansi oli kylmä eikä sen ulkopuolella isoa kuumottanut. - Tulosuunta sivuikkunan kautta seinästä ulkonevalta toisen asukkaan parvekkeelta. - Myöhemmin tuli vaikka mistä suunnasta.

Kirjoitin selostusta hiiliteräsuunipeltien käytöstä. Makuuhuoneen ikkunasta tuli e-häirintää. Teippasin ikkunat umpeen pelleillä 2 päällekäin.Säteilytys ei pääse niistä läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin selostusta hiiliteräsuunipeltien käytöstä. Makuuhuoneen ikkunasta tuli e-häirintää. Teippasin ikkunat umpeen pelleillä 2 päällekäin.Säteilytys ei pääse niistä läpi.

Siis kirjoitin tarkkaa selostusta em. aiheesta. Kirjoittaminen keskeytettiin ja viesti hävisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuo olisi totta, että sait säteilyä joka kuumensi, ts. tuntui sormiin sietämättömän kuumalta, metallisen kattilankannen, et eläisi enää.

Sietämättömän kuuma on vähintään 50C, kenties 60C tai enemmän.

Muistetaan että ihmisen keho ei kestä yli 42 asteen lämpöä, vaan ns. paistuu/kiehuu, ja tuo prosessi missä valkuaiseineet muuttuvat on peruuttamaton.

Haluatko miettiä lausuntoasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kirjoitin tarkkaa selostusta em. aiheesta. Kirjoittaminen keskeytettiin ja viesti hävisi.

Mitenkä kirjoittaminen keskeytettiin?

Tietokoneesi tilttasi?

Onko kyseessä vanhakin kone?

Itse kirjoita, en siksi että saisin säteilyä, vaan siksi että usein viestini poistetaan, usein tekstin ensin editoriin, esim. Notepad pitää viestin tallessa vaikka kone boottaisi ilman että olet sitä erikseen tallentanut.

Editorista sitten teksti on helppoa pistää selaimeen valmiina ja lähettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuo olisi totta, että sait säteilyä joka kuumensi, ts. tuntui sormiin sietämättömän kuumalta, metallisen kattilankannen, et eläisi enää.

Sietämättömän kuuma on vähintään 50C, kenties 60C tai enemmän.

Muistetaan että ihmisen keho ei kestä yli 42 asteen lämpöä, vaan ns. paistuu/kiehuu, ja tuo prosessi missä valkuaiseineet muuttuvat on peruuttamaton.

Haluatko miettiä lausuntoasi?

Kokemus, joka toistui. Kun panin alumiinikannen sen kehon kohdan päälle, johon suunnattiin mikroaaltoa. se tuntui heti niin kuumalle, että piti heittää pois. En tiedä asteita.

Ei tehnyt mieli kokeilla tämän jälkeen.

Olen kertonut kokemuksen. Ei siinä mitään miettimistä ole.

Sen sijaan olen ihmetellyt niitä, jotka ovat kertoneet kietotuneensa foliolämpöpeiton sisään ( niitä on joissakin ensiapupakkauksissa.) Ei ole voinut mikroaaltoa kohdistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä kirjoittaminen keskeytettiin?

Tietokoneesi tilttasi?

Onko kyseessä vanhakin kone?

Itse kirjoita, en siksi että saisin säteilyä, vaan siksi että usein viestini poistetaan, usein tekstin ensin editoriin, esim. Notepad pitää viestin tallessa vaikka kone boottaisi ilman että olet sitä erikseen tallentanut.

Editorista sitten teksti on helppoa pistää selaimeen valmiina ja lähettää.

Hups. Olen vastaikäihmisenä ruvennut käyttämään tietokonetta. --Kirjoitan viestiä, hups, yht'äkkiä lennän etusivulle. Joskus kun palaan ketjuun, keskeneräinen viesti on tallella, joskus ei. Esim. en viitsi enempää selitellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemus, joka toistui. Kun panin alumiinikannen sen kehon kohdan päälle, johon suunnattiin mikroaaltoa. se tuntui heti niin kuumalle, että piti heittää pois. En tiedä asteita.

Ei tehnyt mieli kokeilla tämän jälkeen.

Olen kertonut kokemuksen. Ei siinä mitään miettimistä ole.

Sen sijaan olen ihmetellyt niitä, jotka ovat kertoneet kietotuneensa foliolämpöpeiton sisään ( niitä on joissakin ensiapupakkauksissa.) Ei ole voinut mikroaaltoa kohdistua.

Niin, kerrot kokemuksesta, joka, mikäli olisi totta on mahdoton ilman että sulle olisi tullut pahoja ja pysyviä vammoja.

Ja en tarkoita että sun olisi pitänyt alkaa mittailemaan sitä minkä lämpöiseksi se metalli tuli, sen pystyy kertomuksesi perusteella päättelemään.

37 tuntuu "ei miltään", ei lämpimältä, ei kuumalta; kaikki sitä alemmat tuntuvat lisääntyvästi kylmältä mitä alempi lämpötila on.

Noin 40-45 astetta tuntuu lämpimältä, jotkut saattavat jo määritellä sen kuumaksi.

50 astetta alkaa olemaan sellainen että monille on epämiellyttävän kuumaa; ja 60 tuntuu jo "polttavalta".

Oliko sulla mitään muuta metallista päällä? Koruja, silmälaseja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hups. Olen vastaikäihmisenä ruvennut käyttämään tietokonetta. --Kirjoitan viestiä, hups, yht'äkkiä lennän etusivulle. Joskus kun palaan ketjuun, keskeneräinen viesti on tallella, joskus ei. Esim. en viitsi enempää selitellä.

Avainasana tässä on tosiaan se että alat vasta vanhalla iällä käyttämään tietokonetta. Et siis tiedä mikä on, ja mikä ei ole mahdollista. Itse olen käyttänyt tietokoneita 80 luvun alusta asti.

Tuollaista voi tapahtua monesta syystä, ilman että siihen liittyy yhtään ulkopuolista vihamielistä tahoa.

Tietokoneilla on taipumus sekoilla ihan omia aikojaan.

Mutta jos esimerkiksi käytät kannettavaa tietokonessa ja kirjoittaessasi sipaiset vahingossa touchpadiä tuollainen on mahdollista.

Etusivulle palaamista voi jossain määrin estää avaamalla kaiken aina uuteen tabiin, silloin satunnainen hipaisu ei lennätä sua edelliselle selainsivulle joska aktiivisella tabilla, missä kirjoitat, ei ole edellistä sivua.

Useinmiten palaamalla takaisin halutulle (seuraavalle) sivulle viestiä siellä ei enää ole, kuten olet huomannut. Tämä on aivan normaalia.

Itse tosiaan, kuten toisaalla mainitsin, usein kirjoitan viestin erilliseen editoriin, notepad , ja siirrän sen vasta selaimeen sen jälkeen kun tarina on kirjoitettu kokonaisuutena.

En tee tuota siksi että mua vainotaan, vaan siksi että edellinen 10v ikäinen tietokoneeni oli kaatumatautinen, ilmeisesti GPU jota oli aiemmin käytetty cryptolouhunnassa oli ottanut riittävästi osumaa tms. Ja vaikka korvasin sen uudella, tapa säilyi koska se on kätevä myös jos viesti poistetaan sen saa postitettua uudelleen.

Onhan sulla koneessa joku kaupallinen virustorjunta, ja et klikkaile ties mitä sähköposti linkkejä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe