Mitä mieltä olette tästä mielestäni entisestä Helsingin eliittialueesta? Nykyisin sinne on mielestäni rakennettu liikaa uusia taloja, jotka ovat tuhonneet ko paikan luonteen.
Vastustanko? En tietenkään, ihmiset tarvitsevat asuntoja ja siinä ei mitkään paikan luonteet päde, ihan ok että skattalle on tullut uusia asuntoja, mutta sitä ei voida kieltää että paikan sielu on tuhoutunut.
Katajanokka
7
579
Vastaukset
- olen siis olemassa
hehe katsoppa tämmösen sivuston keskustelupalsta
http://www.skatta.fi jokainen vetäkööt omat johtopäätöksensä.- - se meri haisee, yööökkiä
Rannassa, kun kävelee pitää olla kaasumaski ettei laatta lähe tulee. Mädäntynyt kasiaines haisee, kuten hesan "puhdas" meri siinä samassa. Stadin pitäs ehdottomasti HUOLEHTII kaikki moska pois meran ja maan tuntumasta, jotta haju vähän helpottas, mutta, muta, mutta se on kallista ja laskee kämppien arvoa. Ennen asiat oli toisin. Uudet kämpät rannassa on ihan ok ja ne JÄÄNMURTAJAT vois muuttaa asunnoiksi tai myydä hurreille!
- Rumilukset
Ikävä Teillê "elitisteille", että meidät vähävaraiset kaupungin asuntolautakunta on asuttanut teidän kauniin jugend-miljöönne rumistukseksi tänne Katajanokan perukoille epäesteettisiin tiilitaloihin. Pyydämme anteeksi olemassaoloamme!
- Joopapappa
He.. heh...
- hupailija.
http://www.skatta.fi/index.php?option=com_fireboard&Itemid=826&func=showcat&catid=1
Kerrassaan mainio keskustelupalsta. Saa nauraa maha kippurassa :D asuuko skattala oikeesti tommosta porukkaa huhhuh :D:D?- kieltotauloko?
Hahahhah oli kyllä aikamoista "keskustelua" tuolla. Onko Katajanokalla joku avohoitopotilaiden keskittymä? Ei siinä mitään tietenkään jos on. Kunhan ihmisistä pidetään vaan huolta.
- pfokki
Ei skatta ole koskaan ollut mikään hienostoalue. Satama,telakka,paskaisia makasiineja,"Putki Baari"ym. ei niillä paljon hienosteltu:) Nyt on telakka ja rahtisatama häipyneet,tilalle tullut normi lähiölaatikoita. Tiesitkö että vielä -60 luvun loppupuolella skattalla oli stadin halvimmat vuokrakämpät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809