Pirkkalan taloissa hiippailleet varkaat ovat todennäköisesti huume tai päihdeongelmaisia yleensä.
Varsinkin huumehörhöt saattavat yllätettyinä olla vaarallisia,siksi onkin syytä kaikessa hiljaisuudessa soittaa virkavalta paikalle,eikä leikkiä sankaria.
Hiippailija varkaat!
8
810
Vastaukset
- hiipii
ei ne voi olla huume tai kännihörhöjä ne yleensä toppäilee ja jättää jälkensä, täytyy olla eteviä liikkuun ja nokkelia kerran ei kellään ole havaitoja ja helppoa pientä tavaraa anastettu.
- väärään asuntoon
Aikas rohkeita hiippailijoita kun uskaltaa mennä taloihin missä nukutaan,heh jossakin talossa voi olla sellainen vastaanotto että sattuu Juhaa leukaan.
- Pirkkalassa
Ovet auki yötä päivää :-D
- ikkunat ja ovet auki
Olkoon saatana ovet ja ikkunat auki mutta toisten kotiin ei mennä luvatta,nämä persereikä hiippailijat tarvis kunnolla turpaan ai niin mutta hellan lettas eihän heitä saa lyödä kun joudut kuitenkin itse syytteeseen.
- turpiin jos en...
ikkunat ja ovet auki kirjoitti:
Olkoon saatana ovet ja ikkunat auki mutta toisten kotiin ei mennä luvatta,nämä persereikä hiippailijat tarvis kunnolla turpaan ai niin mutta hellan lettas eihän heitä saa lyödä kun joudut kuitenkin itse syytteeseen.
nukkus nääs.
- eräänä yönä
- hiippailiaa
hiippaan jos en nukkus nääs.
- toivottaa
teidät tervetulleeksi Pirkkalaan, te kaikki nuorena nukkuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875