Pirkkalan taloissa hiippailleet varkaat ovat todennäköisesti huume tai päihdeongelmaisia yleensä.
Varsinkin huumehörhöt saattavat yllätettyinä olla vaarallisia,siksi onkin syytä kaikessa hiljaisuudessa soittaa virkavalta paikalle,eikä leikkiä sankaria.
Hiippailija varkaat!
8
745
Vastaukset
- hiipii
ei ne voi olla huume tai kännihörhöjä ne yleensä toppäilee ja jättää jälkensä, täytyy olla eteviä liikkuun ja nokkelia kerran ei kellään ole havaitoja ja helppoa pientä tavaraa anastettu.
- väärään asuntoon
Aikas rohkeita hiippailijoita kun uskaltaa mennä taloihin missä nukutaan,heh jossakin talossa voi olla sellainen vastaanotto että sattuu Juhaa leukaan.
- Pirkkalassa
Ovet auki yötä päivää :-D
- ikkunat ja ovet auki
Olkoon saatana ovet ja ikkunat auki mutta toisten kotiin ei mennä luvatta,nämä persereikä hiippailijat tarvis kunnolla turpaan ai niin mutta hellan lettas eihän heitä saa lyödä kun joudut kuitenkin itse syytteeseen.
- turpiin jos en...
ikkunat ja ovet auki kirjoitti:
Olkoon saatana ovet ja ikkunat auki mutta toisten kotiin ei mennä luvatta,nämä persereikä hiippailijat tarvis kunnolla turpaan ai niin mutta hellan lettas eihän heitä saa lyödä kun joudut kuitenkin itse syytteeseen.
nukkus nääs.
- eräänä yönä
- hiippailiaa
hiippaan jos en nukkus nääs.
- toivottaa
teidät tervetulleeksi Pirkkalaan, te kaikki nuorena nukkuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745