KEPUlaiset kansanedustajat ovat tunnettuja siitä, että he pyrkivät törsäämään veronmaksajien rahoja maksimaalisesti.
KEPUlaisen kansanedustaja Katri Komin "opintoihin", veroeuroja palaa nyt kesällä 6100 euroa. Komi "pänttää" ranskaa Ranskassa.
Vain paras on kyllin hyvää KEPUlaiselle kansanedustajille, kun kustannukset pannaan veronmaksajien piikkiin.
KEPUn Katri Komi törsää taas veroeuroja
4
229
Vastaukset 4
- oppiin...
Kyllä tässä on jo tarpeeksi kuunneltu näiden kepulaisten tankerokieltä, joten jokainen kurssi joka parantaa heidän kielitaitoaan on hintansa väärtti.
Millähän ilveellä saataisiin myös nämä demaritollot opiskelemaan kieliä, sillä kun on vielä karmeampaa fingelskaa ja muuta suoltavaa tolloa. Halonen ensimmäisenä kunnon kielikylpyyn, ja Heinäluoma sun muut heti perään - tuon
"teho-opiskelun" jälkeen.
- Ahneus on tauti
Komilla on varsin kallis maku, sillä toisen puolueen edustaja pääsee saman Ranskan reissun 1000 euroa halvemmalla. Komin kohdalla kalliiksi matkan tekee se, että hänen majoitutuskulunsa kahdelta viikolta ovat peräti 1400 euroa! Kepulistille ei siis mikään halpamajoitus kelpaa :D
- vanha blonti
Enemmän minua huvittaa sen Keskustan puoluesihteeri Korhosta viinitörpöllä luuseriksi viskanneen kokoomusmeiningin opiskelut....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851554
- 851332
- 1041058
- 48889
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9741Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30611Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567