Enkeleistä
4
557
Vastaukset
että ei ole totuudellisia nuo lapsista kuvatut jutut. Jotkut ovat aikkuisia, viakka ovat kuolleet heti syntymän jalkeen ja toiset ovat vielä lapsia ja niitä täytyy enkeleiden hoitaa yms juttuja.
- sitäkään
varmaksi tietää. Minä ainakaan en ole varma miten on.
- minä vaan
Että se,joka uskoo,että enkeleitä on,myös näkee niitä ja on turvassa.Jumalan lähettämiähän hekin ovat.Minulla itselläni on paljon kokemuksia varjeluksesta.Tuntuu,että liikenteessäkin sitä tarvitsee joka päivä.Minua ei ole ikinä temmattu taivaaseen,mutta uskon,että saatana maailmaa nykyään hallitsee.Ei muuten olisi niin pahaa,kuin nykyään on.
En oikein jaksa uskoa saaran ja Aabrahamin olo siellä vielä.
Sen uskon ja tiedän että henk.m. kasvetaan aikuiseksi jos lapsena on kuollut. Myös senettä siellä saamme sitä tietoa jonka unohdamme tänne synnyttyämme.
Se tuo taivaspaikka eli henkimaailma on meidän oikea kotimme. Ei ole mitään syytä pelätä sinne siirtymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292755- 911044
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65804Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719