voisinko ottaa ekaksi vuokra hepaksi suokin olen ratsastanut 3 vuotta ja olen mennyt aika paljon isoilla hepoilla ??
heippppp
3
699
Vastaukset
- horsie_luv
kuulostaa siltä,että oot valmis ottamaan suokin vuokralle. riippuu tietysti hevosen luonteesta. periaatteessa voisit ottaa minkä tahansa hevosen,kunhan on helppo käsitellä :)
- ricccooo
Mutta oletko käsitellyt hevosia? Riippuu aivan siitä. Suomenhevonen on voimakas heppa, ja kun jotain tyhmää saa päähänsä, niin olet pulassa. Jos on luonteeltaan hyvä, niin sitten. Mutta otathan huomioon, että hevonen voi muuttua aivan toisenlaiseksi kun saapuu entisestä paikasta teille. Kokemusta on! hevosesta voi tulla pelottava hirviö! ja jos silloin et ole käsitellyt hevosia paljon, niin ei ne ratsastustaidot paljon silloin auta.
- Meeeeeeeeeeeeeea
Luet ton ricccooo tyypin viestin!! Mutta mä ottasin ekaks pienemmän hepan, esin issikan, mutta se on sun päätös!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988