Niin kauan

Vaniljaporsas

kuin taistelen kohtaloani vastaan, minulla on vaikeaa. Vasta sitten, kun alistun ja otan tyytyen kohtalooni vastaan sen, mitä elämä antaa, olotila helpottuu. Onko se ylivoimaista? Välillä se tuntuu siltä.

Silti kun ns. naulat on lyöty arkkuun, ei ole enää sieltä ylösnousemista. Varsinkin, jos Jumala on sitä mieltä, ettet ole vaikka kelvollinen johonkin asiaan, johon tahtoisit, mutta et pääse. Koskaan.

Niin kauan kuin etsin elämäni tarkoitusta, olen eksyksissä. Vasta sitten, kun sen löydän, saan rauhan.

15

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakass

Kohtalon kipeä paikka ???

• Vaniljaporsas

sen tietää kysymättäkin...

• vakass
        Vaniljaporsas kirjoitti:

sen tietää kysymättäkin...

Sinua niin tarkasti en ollenkaan jos rehellisiä ollaan !!!

• monta--
        vakass kirjoitti:

eri porsasta osaat keksiä?

• Vaniljaporsas
        monta-- kirjoitti:

eri porsasta osaat keksiä?

eri vaihtoehtoa. Tarvittaessa ehkä enemmänkin.

• Vaniljaporsas
        vakass kirjoitti:

Yksinäesyys.

• lapsilleni
        Vaniljaporsas kirjoitti:

Yksinäesyys.

että me kaikki saamme varmasti luotettavia ystäviä ja saattomiehiä aivan samoin kuin saamme jokapäiväisen leivänkin. Ne oikeat ystävät tulevat meidän lähelle ja ilmoittavat itsensä. Mekin voimme mennä toisen luo ja palvella eli kuunnella häntä.

• Vaniljaporsas

joiden luulin olevan puolellani, olettekin piruilevia vihollisiani. :(

• Vaniljaporsas kirjoitti:

joiden luulin olevan puolellani, olettekin piruilevia vihollisiani. :(

..Jos nuhtelin avakasta piruilusta?

No, poistin sitten senkin viestin.

• Vaniljaporsas
        Devoit kirjoitti:

..Jos nuhtelin avakasta piruilusta?

No, poistin sitten senkin viestin.

Lähinnä ottaa kaaliin tuo, kun menin lankaan kun avakas kyseli tuossa ylempänä. :( En arvannut hänen olevan niin ilkeä...itsepä kärsii avioero-asiasta, ei pitäisi olla mulle aihetta olla ilkeä.

• vakass
        Vaniljaporsas kirjoitti:

Lähinnä ottaa kaaliin tuo, kun menin lankaan kun avakas kyseli tuossa ylempänä. :( En arvannut hänen olevan niin ilkeä...itsepä kärsii avioero-asiasta, ei pitäisi olla mulle aihetta olla ilkeä.

Ilkeää olisi että sen sanoisin ???

• vakass
        Vaniljaporsas kirjoitti:

Porsastelialle ettei minun avioeroni kuuluu sinulle ollenkaan; joten pidä ne juttusi kärsäsi sisällä !!!
        Ihmettelen vain minkä ihmeen olen sinullekkin tehnyt että tällaista mainosta saan osakseni ???

• hmm...

Luther kehoittaa taloudellisissa vaikeuksissa kamppailevaa immeistä antamaan elatusmurheet rukouksessa Jumalalle. Tämä tällainenhan kysyy uskoa ja luottamusta ja tuntuu jopa ihan järjenvastaiselta.

Miten on Possu, voisitko sie ajatella antavasi sinkkuusmurheesi Jumalalle kokonas ja ruveta sillä aikaa ettimään muista asioista iloa elämääsi, kun Jumala murehtii siun yksinäisyyttäsi. "Joka anoo, sille annetaan...", Luther selittää tuon tarkoittavan sitä, että kun lähestyy rukoillen ja anellen Jumalaa, niin pitää uskoa, että Jumala ajallaan toteuttaa lapsensa pyynnön. Niin, järjenvastaista...mutta jotenkin lohdullista.

T. Ankka

• Vaniljaporsas

Hyviä ajatuksia, otan onkeeni.

• miesasiassakaan

Moni vl on ja pysyy ilman puolisoa, kun hylkii sitä, jonka Jumala haluaisi hänelle antaa - vaikka jostain toisesta klikistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      570
      1957
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      93
      960
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      947
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      777
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      69
      728
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      668
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe