Olen jo pitkän aikaa täs ihmetellyt että miksei vaasan eläinkeskuksen linnuista pidetä huolta?
Linnuilla on jaloissa ja nokissa (en nyt muista nimeä) jonkinlaisia punkkeja! Ne pitäisi hoitaa eläinlääkäristä saatavalla lääkkeellä tai linnun nokka ja varpaat putoavat.(eläinlääkäri kertoi)
Kaikenlisäksi kyseiset punkit tarttuvat linnusta lintuun erittäin helposti. Ihmisiin ne eivät tartu millään tavalla.
Omilla linnuilla oli kyseisiä punkkeja ja välittömästi oireiden ilmaannuttua otin eläinlekuriin yhteyttä ja hain lääkettä. Ei ollut vaikeaa ja linnut voivat HYVIN. Tosin kuin eläinkaupan linnut.
Minulla on tilaa vielä parille linnulle (nyt on 4kpl) ja aion ostaa pahiten punkille altistuneen yksilön ja pelastaa sen. Ottaa niin päähän toi eläinkauppojen touhu (en yleistä, joissakin pidetään lintuja todella hyvin).
Vois koittaa ne myyjät itse elää jalat ja nokka (tässä tapauksessa suu) täynnä punkkeja ja vaan odottaa että varpaat ja hampaat tippuu.. Onpas mukavaa.
Risuja myös akvaarioliikkeelle kun pitää liian pienessä häkissä liian montaa lintua. Hoitavat kuitenkin linnut paljon paremmin kuin eläinkeskuksessa.
Tulipas pitkä viesti. Oli pakko purkaa. Ja kyllä, aion tehdä asialle jotain enkä vain valittaa täällä.
Kesän jatkoja kaikille!
Vaasan eläinkeskukselle
vihainen_
0
434
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854638- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 251769
- 571704
- 181611
- 191607