Tunnettu KEPUkähmy Markku Kauppinen teki johtopäätökset KEPUn vaalirahasotkuissa ja eroaa Kevan toimitusjohtajan paikalta.
Kauppinen oli aktiivinen viime eduskuntavaalien alla nk. KMS-vaalirahakuviossa.
Kauppinen on pitkäaikainen KEPUkähmy. Hän oli mm. johtamassa KEPUn sisällä joukkiota, joka syrjäytti Johannes Virolaisen KEPUn puheenjohtajan paikalta.
Nyt meni Kauppinen. Koska Vanhanen?
Ensimmäinen pää putosi kepun sotkuissa
4
97
Vastaukset
- rötösherrat kuriin
Vanhasen olisi pitänyt erota pääministerin paikalta jo aikoja sitten, koska Vanhanen ei nauti muiden, kuin kepulaisten luottamusta pääministerin tehtävässä. Suomen kansan enemmistö on saanut tarpeekseen Vanhasen kiemurteluista, muistamattomuudesta ja valehteluista. Näin kokoomuslaiselle Känälle voisi myös ilmoittaa, että kokoomuksen Sampsa Katajan pitäisi myös erota.
- selittelyt::
.
oli naurettavuudessaan vertaansa vailla- *'*
Koijari yrittää tehdä itsestään marttyyri.
- Helvetti soikoon
Onko tämä maa demokratia? Täällä tuntuu pääministeri voivan valehdella mielin määrin ja tehdä kaikki metkut, mutta se ei koskaan vaikuta hänen asemaansa mitenkään. Ruotsissa ministerit eroaa jo siitä syystä, että ostavat valtion luottokortilla yhden Toblerone-patukan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824331
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784273Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4943814- 1503411
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.542835- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211