Ruokapaikkoja jotka toimittaa yöllä?

yhyynälkä

Onko Espoossa/Pääkaupunkiseudulla mitään ravintolaketjuja jotka toimittaisivat yöllä ruokaa kotiin?

22

7649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntuu olevan..

      Monikin paikka voi olla auki mutta ei ole toimitusta enää esim 22 jälkeen. Kuten on onhan pizzeria indiana auki aamuyöhän ja pizzaakin kai saa siihen asti mutta kuljetusta ei ole, kannattaa tsekata tarkemmin miten on.

      Ainahan sitä erikoisemmilla järjestelyillä saa että taxi tai joku muu kuski alle ja hakemaan mäkkäristä evästä, niittykummun mäkkäri on nykyään 24/7.

    • ,mnbvgftyui

      ...yöllä???

      Oudot työvuorot vai??
      Etkä ehdi milloinkaan normiaikaan kauppaan???

      Ei tää maa o mikään USA,vaik välillä vois niin luullakkin.
      Aina voi sillai varautuu et voi skruudaa yölläkin.

      Nuudelitsopat kaupas alle euron ja niist saa kolmes minsas safkaa mihi aikaa vaa.

      Ootko joku uusavuton vai???

      • bensisfiilinki

        No ei tietenkää oo mikään uusavuton, se on vaan niin makeeta lähtee yöllä ostamaan jotain kuumaa grillisafkaa spontaanisti, etko tajuu. Siin on ihan eri fiilinki ku tehä jotain kuovamuonaa tai kaivaa pakkasesta jotai pöperöä. Ottaa auton alleen ja huristelee hiljasessa yössä grillimestaan jossa neonvalot hehkuu kutsuvasti ja tulee ihanat tuoksut.

        Vai ei oo Suomi Usa, no kyl on aika paljon ja sais olla enemmänki....


      • Anonyymi

        aikamoista tuomarointia , mitää nuudeleita aleta imemään yöllä vaan kunnon piffiä


    • Anon2

      Känny jäi frendin luo ja auto hajos. Harmi kun en hinauskuskilta kehdannu pyytää käymää mäkkärin kautta. Tos olis yks pubi auki vois kai kävellä ja kysyy jos sielt sais jotain.

    • suomalainenontyhmä

      Olen yötöissä ja nukun työajalla ja päivällä käyn kaupassa. Saanko nyt plussaa?

      • yö7

        plus, homo tai kusipää.


    • leopardinainen2

      Mun mielest on kiva valvoa yöt, käydä yöllä kaupoissa jotka on auki läpi yön ja syödä yöllä ja mennä vasta aamulla nukkumaan ja kattoo keittiön ikkunan ääressä ku tavikset lähtee pakkasessa töihin ja jonottaa bussipysäkillä.
      On kiva kuunnella yön hiljasuutta kun tietää ettei aamulla tartte lähtee minnekkään. Yleensä ryhdynkin syömään vasta myöhään illalla ja katsomaan videoita.
      En pidä ihmisten seurasta enkä ihmisten parissa syömisestä. Parhaat fiilingit on öisin ja makeimmat unet nukkuu päivällä.

      • Jarpenderos

        ootko harkinnu meneväs töihin?? vai oletko jo?


    • hitsiläinen

      no voihan nyt nenä. ajattelin et täältä löytyis jotai vinkkiä mistä vois saada sapuskaa iltasella mut täällähän on näitä elämäntapakouluttajia vaan liikenteessä. kiitos ohjeista mut ne ei nyt auta mun nälkään :(

      • Anonyymi

        kunnon blaastausta, toinen vaan haluais fiilistellä ja tilata safkaa.. siks mäkin tänne eksyin 😄 about ten years after


    • exvaxitar

      Jos ei osaa varaa mitään safkaa yönälkäänsä niin kuole nälkään,uusavuton!

      Netistäki täs ajas jo luulis löytäneen mestat mitkä on auki 24h.

      Oikeesti,mitä uusavuttomuutta jos ei osaa googlee käyttää.

      ABC-asemat rulettaa 24h.
      Aja autolla tai fillaroi sinne.

      Mää en kyl nykyään safkaa yöllä.
      Ertoista se oli sillon ku olin 18v vartijana...
      Ja sillonki useimmite omat eväät.

      No,toi alotus oliki joku provo ja nyt mää itte sorruin siihe.....

      • Sanniiiiiio

        Huh mitä kommentteja! Minäkin olisin halunnut vinkkejä samaan asiaan. Onkohan nykyään ihmisten tehtävä haukkua toisia? Ehkä ei ole omaa elämää. Tai omalla itsellä paha olo jonka purkaa muihin.
        Minäkin haluisin vinkkejä yöllä toimittaviin ravintoloihin, lähinnä pitserioihin


    • kännisafkat
    • karrrseeeta

      Olen muutaman edellisen kanssa samaa mieltä että jos ei sen vertaa funtsi että järkkää jääkaappiinsa voita, maitoa ja sitte lisäks vielä jotain leipää, tomaattia ja muita päällysteitä, tai edes kuivakaapissa ole nuudeleita, että siis useinkin tulee tollanen tilanne että ei oo muuta syötävää ku kraanavesi että pitää tänne huutaa apua, mistä sais yöllä ruokaa ?

      niin noin idiootin pitäiski kuolla nälkään.

      • fas

        Ja kraanavesiki maistuu muuten aika likaselta. käykää lapissa maistamassa oikeaa vettä. tuutte yllättyyn siitä mitä teille täällä juotetaa


      • Anonyymi

        Kylläpä tässä taas näkyy luonteeltaan rumia ihmisiä, heti haukkumassa muita.

        Itseäni tämä kysymys myös kiinnostaa.
        Olen sairaalassa, toipumassa operaatiosta jonka jälkeen olen nukkunut yöt katkonaisesti heräillen painajaisiin, jos olisi joku paikka mistä voisi tilata vaikka lempeän keiton nyt nälkään olisi paljon parempi olo… teetä kyllä ihanat hoitaja Toivat mutta ruokahalu on herännyt ja tyhjällä vatsalla ikävä olla yöllä painajaisten kanssa, enkä voi lähteä päivystyksestä, mutta tänne saa tilata ruokaa woltista yms.
        Ja ei, huonossa ja vaihtelevassa tilassa ei mieleeni tullut varastoida yöksi keittoja mukaan…

        Mielestäni kysyä tätä saa vaikkei mun tilassa olisikaan.

        Ehkä perustan jonkun sydämellisen midnight dinerin itse josta voi saada kuljetuksella comfort foodia minne sitä kaipaa.

        Ps on terveellisempiä tapoja purkaa stressiä kuin olla kuspää muille. Jos ajattelet muiden olevan hemmoteltu kun miettivät julkisesti itselleen mieluisia vaihtoehtoja niin katso peiliin ja anna vähän rakkautta itsellesi, sitä sulta uupuu eikä niinkään että muut paskoja aina.


    • pks-paska

      Siis mitäs hittoa. Oon Rovaniemeltä muuttanu ja jopa sieltä löytyy useampi 24h mesta lähempää ku täältä espoon keskuksesta... ei hemmetti näitä etelän veteliä.

    • ergvbereeeee

      Kyllä nuo jokunen pizzeria on alkanut toimittaa yöaikaankin espoossa pizzaa, ei 24/7 mutta pizza onlinesta kattele niin oli siellä 04:00 asti pizzaa saatavilla. Voi olla päiväkohtaisia rajoituksiakin edelleen, jos ei myyntiä ole niin kannattaako sitä uunia siellä lämmittää ympäri vuorokauden turhan takia.. tietä sitten

    • syökää.vähemmän

      Pitäiskö muutamien takia laittaakin ravintolat toimimaan öisin? Kannattaako niitä pitää sitten ollenkaan auki iltapäivisin, tai aamuisin?
      Onko pakko yöllä syödä, se on myöskin epäterveellistä.

      • think42

        sinun takia päivisin auki? think


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe