S24-palstalla.
Mistä olet tunnistanut että se on juuri Sinulle?
Vai etkö ole koskaan tunnistanut ja kaikki oletettavasti on hukkunut vain viestitulvaan ja huokaukset bittiavaruuteen:/
Henkilökohtainen viesti Sinulle
59
1341
Vastaukset
- JekkuKonttori
Eiköhän kaikki viestit palstoilla ole tarkoitettu juuri sinulle ja minulle. Sillä palstan henkilökohtaisuus välittyy sokeasti kaikille ja näin voi jokaisen viestin omata omaksi henkilökohtaiseksi viestiksi,joka saapuu sinulta juuri minun tietokoneeseeni,ja johon voin halutessani vastata omalla persoonallisuudellani. Emmehän me vain seuraa keskustelua vaan usein myös osallistumme kommunikointiin siten että vastaanotamme viestejä ja toisinaan myös lähetämme henkilökohtaisen viestin,ehkä juuri sinulle.
- Herkistelijä***
viestissä eritellään viestin kohde niin että se ei kaikilta osin kovin moneen sovi. Onhan tämä sen verran iso maa että samat tuntomerkit ja asiat voi kyllä sopia useampaankin ihmiseen mutta kuitenkin josko vastaanottaja olis herkistynyt löytämään sen JUURI hänelle osoitetun viestin lukien rivien välistä...:) Sä taidat olla skeptikko. Ei toisen iluusioita saa tuhota, eihän?:))
- kawe
hetken hurma ja paluu reaalimaailmaan, eikö...
Hyvin kirjoitettu vuorovaikutuksesta, eiköhän meidän kirjoittelu liippaa, eri sanoin, jokaista hipaisten, läheltäkin........
- Meriläinen
Valitut palatkin väittää että viesti on minulle henkilökohtaisesti tuolla sähköpostissa.
Empäs olekaan avannut ähäkutti, aina lupaavat paljon ja antavat tyhjän postitsekin, pyhmää ( ei ollut kirjoitusvirhe, siinä oli tarkoitus lukea pyhmää)
Kolme vuotiaan vesselin sanoin.
Että joo kyl niit "henk.kohtasia" näkyypi- lueskele
Tokko niin pöljää ja itseensä kyllästynyttä onkaan joka lukisi aloitukseen
tekaistuja kommentteja . - Herkistelijä***
lueskele kirjoitti:
tekaistuja kommentteja .kuitenkin aloituksen kommentoidaksesi. Harmittaako kun sulle ei ole viestiä?:))
Siihen tarvitaan vastaanottajalta ihan erityisiä ominaisuuksia että voi saada extraviestejä... - Meriläinen
lueskele kirjoitti:
tekaistuja kommentteja .tätä vastausta.
Kirjoitin valituista paloista. Ja ilmeisesti niitäkin joku lukee koska voittaakin joskus jotain.
Joitain aloituksia luen ja jotkut jätän omaan arvoonsa, enkä jatka vastuaksien lukemista tai muutakaan.
Ja pitäähän vastuksiakin lukea että voi keskustella.
- voi saada,
moni meistä on varmasti saanutkin.
Kyllä ne tunnistaa, ilman nimeäkin. - G.J.
saanut suoranpyynnön epäsuorasti mutta ymmärrettävällä vihjeellä: et sie yks, jos..XX.. niin sit XX ja selitys miksi niin oli tehtävä, eli oli tapahtunut jotain jonka vuoksi oli tämä pikkuinen mutka eli viesti laitettu, ... ihan oikein olin tulkinnut.
- Herkistelijä***
lähettämät viestit olis mennneet perille!:)
Mä itse en osaa hakea mitään itseäni koskevia viestejä kun olen niin huono tulkitsemaan. Hyvin olit sitten hoksannut:))
Laittelen vain itse innolla mutta ajattelen ettei mulle kukaan kuitenkaan mitään viestittele :/
Tämä taitaa olla vähän niinkuin sellaista yksipuolista, en ole ainakaan havainnut mitään vastauksia. On vain sellainen fiilis välillä että tämä kyseinen mies tarvitsis pientä virtuaalista voimahalia
- koilliseen
runokirjasta:
Olen lapsi ma heleän heinäkuun
minä kaipaan kaunista säätä.
En kestä ma ivaa ilkkuvan sun,
en karsahan katseen jäätä.
Minä rakastan laulua laakson puun,
en tunturin tuulispäätä.
Onko lie Eino Leinon tuotantoa?- näyttää
olevan, Eino Leinoa.
HEINÄKUUN LAPSI
En ilman ma lempeä voi,
mun äitini oli niin hellä.
Minä halajan lempeä, lämpöä, oi,
ja lemmessä lämmitellä.
Minut vihurit vieraille rannoille toi.
Vilu täällä on värjötellä.
Vain virret kolkot mun korvaani soi,
suru kun oli sydämellä.
Olen lapsi ma heleän heinäkuun,
minä kaipaan kaunista säätä.
En kestä ma ivaa ilkkuvan suun,
en karsahan katseen jäätä.
Minä rakastan laulua laakson puun,
en tunturin tuulispäätä. - Herkistelijä***
minä ilkkunut? Ja katsekin jäätävän karsastavako? Kun nimittäin viesti oli sopivasti minun viestiini osoitettu vai oliko vain noin yleisesti jollekin muulle sinisilmäiselle?:))
Mies jolle olen lähettänyt viestejä, tuskin lähettäis vastineeksi noin tylyä.
Mikä hitsin daa,daa kerho tääl, oli pakko tulla kattoo, ku keikkuu koko ajan tos ekana, mitä tääl on... Et tällasii viestii.. hih,hiii..
Mut tähän asiaan. En ole tunnistanut itselleni mitään viestejä ): Kukapa mulle mitään laittaskaa, vaik joskus toivoiski, jotain mukavaa. Nyyh..- HTZA
viestit minullekin, nyyh...
Menehän huomenna jonnekin nurmikolle.
Mahalleen ja pylly pystyyn.
Siellä kyllä kaikki lämpenee, lupasivat melkein hellettä.
Muista laittaa koordinaatit. HTZA kirjoitti:
viestit minullekin, nyyh...
Menehän huomenna jonnekin nurmikolle.
Mahalleen ja pylly pystyyn.
Siellä kyllä kaikki lämpenee, lupasivat melkein hellettä.
Muista laittaa koordinaatit.Pylly pystyyn.. Tohon meidän nurmikolle kun menee, ei varmaan kukaan näekkää, ei oo naapurina kuin metsää ja talon molemmin puolin pienet pellot, nii, tietty ylhäällä taivas, kukapa sitä tietää joskos helikopteri tai lentokone meniski yli, sinnehä pyllistäisin :))
- HTZA
sasus kirjoitti:
Pylly pystyyn.. Tohon meidän nurmikolle kun menee, ei varmaan kukaan näekkää, ei oo naapurina kuin metsää ja talon molemmin puolin pienet pellot, nii, tietty ylhäällä taivas, kukapa sitä tietää joskos helikopteri tai lentokone meniski yli, sinnehä pyllistäisin :))
Muitten rikkaitten uima-allaskuvien kanssa.
HTZA kirjoitti:
Muitten rikkaitten uima-allaskuvien kanssa.
Hö. "Rikkaitten" hö, hö, ja hööö... Duudeli duu..
- Meriläinen
puhutaan kielillä ja minä olin ja kohta menen syvään etelään ja ihana Rhett Butlerin luo.
- paapuuri
sasus kirjoitti:
Nää on tääl ihan villeinä :))
minä asialla tällä kertaa :)))
Keittiötasoja on laiteltu paikoilleen kaiken päivää, kyllä nyt on nättiä. paapuuri kirjoitti:
minä asialla tällä kertaa :)))
Keittiötasoja on laiteltu paikoilleen kaiken päivää, kyllä nyt on nättiä.onki ihan villeinä tääl :))
Kelpaa siun nyt kokkailla keittiössä :))- Meriläinen
sasus kirjoitti:
onki ihan villeinä tääl :))
Kelpaa siun nyt kokkailla keittiössä :))vaihteeks kattelen, ties monettako kertaa, mut jos olisin Paapu niin istuisin vaan keittiössä uusia kaappeja ihailemassa.
- paapuuri
sasus kirjoitti:
onki ihan villeinä tääl :))
Kelpaa siun nyt kokkailla keittiössä :))mutta aina vähän kohentuu kuitenkin.
Kokkailla, enhän mie nyt ala heti niitä likaamaan :))
Syökööt leipää ja makkaraa, silleen varovasti, ettei murusia tipu uusille
tasoille. - paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
vaihteeks kattelen, ties monettako kertaa, mut jos olisin Paapu niin istuisin vaan keittiössä uusia kaappeja ihailemassa.
tasot vaan, mutta nytkin mie aina välillä vilkaisen keittiöön päin ja
naureskelen itekseni :))
Onks siel Tuulen viemää menossa, viime kerralla jäi kattominen kesken. - Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
tasot vaan, mutta nytkin mie aina välillä vilkaisen keittiöön päin ja
naureskelen itekseni :))
Onks siel Tuulen viemää menossa, viime kerralla jäi kattominen kesken.tauon paikka ja tulee uutiset ja loppu tulee kohta. Kakkoselta tulee.
No tasoista se alkaa pikkuhiljaa, uusia kohtia löytyy aina :)) paapuuri kirjoitti:
mutta aina vähän kohentuu kuitenkin.
Kokkailla, enhän mie nyt ala heti niitä likaamaan :))
Syökööt leipää ja makkaraa, silleen varovasti, ettei murusia tipu uusille
tasoille.se onkii, mitäs sitä heti sottaamaa :))
Mie käpäsin saunas just äske.- Enkeli-trio
Meriläinen kirjoitti:
vaihteeks kattelen, ties monettako kertaa, mut jos olisin Paapu niin istuisin vaan keittiössä uusia kaappeja ihailemassa.
molemma kelaukse :)
Meijä neiti vissii luulee meijä oleva syntyny joskus 1800-luvul...
Oli vaa juttuu,et käytii seurustelu-aikan ussee elokuvis,
ni likka tähä,viäl iha tosissas :"Oliks sillo jo leffoi ?"
- ole koskaan tullut
mitään henkilökohtaisia viestejä. Se on tämän anonymiteetin etu.
- ja kiitos
oikein henkilökohtaisesta viestistä.
On sitä joskus tullut sielläkin päin oltua ja asuttua, ja viimeksi noin viikko sitten tarkistettua että paikallaan sekin kylä vielä on. Mutta ajat muuttuvat ja maisemat vaihtuvat, vielä on monta paikkaa näkemättä ja kokematta. Hyvät jatkot puolestani sinne.
- Enkeli-trio
se tulee omaan "postilaatikkoon "
ja joskus on ollu täälki,mut siin lukee esim."Hei enkelit"
Kaik muu on vaa unelmaa :) emmää sua ajatust kuvitelmal ( AAH,TOI ON MUL ) - Herkistelijä***
RAKKAUSKETJUKSI eikä riitelyketjuksi.
Vaikka saahan jokainen kirjoitella mitä haluaa mutta alunperin ajattelin, että tänne vois laitella näin, kun kesä on kauneimmillaan, itselleen hempeitä tunnelmia aiheuttaville ihmisille jotain kivaa henkilökohtaista viestiä ja kyselin josko joku olis läöytänyt täältä netistä itslleen osoitettuja hempeitä tai muuten vain henkilökohtaisia viestejä. Tunnistaminen on toki vaikeaa, koska jos tänne laittelisi ihmisten nimiä ja asuinpaikkoja ym. niin siitä vois tulla aikamoista sotkua, varsinkin jos asuisi jollain pienellä paikkakunnalla..:/
Pitäisköhän laittaa riitelyketju erikseen? :)) Sinne vois linkittää kaikenlaista tehostaakseen niitä negatiivisia tunteitaan....vaikka niinhän sitä sanotaan että viha ja rakkaus on hyvin lähellä toisiaan, tiedä häntä.
Jos rakastan jotakuta niin en kyllä osaa samalla vihata syvästi. Täytyy tapahtua jotain tosi pahaa ennenkuin todella VIHAAN. Surullinen voi olla ja loukkaantunut mutta viha on niin vahva sana että enpä mielelläni sitä sanaa käytä kuin ääritapauksissa.
Joten, peace!!:))
http://www.youtube.com/watch?v=tEY0R8e5YwE&feature=related- HTZA
On luonnotonta.
Siskon ja veljen välillä se on hellää kiusottelua, kilpailua ja suoraa huutoa.
Miehen ja naisen välillä siinä selvitellään syvempiä asioita.
Rakkautta ja riitaa ei saa koskaan erottaa toisistaan, ne kuuluvat, aina, samaan "palstaan".
Ja huutoa tulee, tietysti. Mutta kyseessä ei ole kilpailu eikä kiusottelu.
Jos toinen on niinku, jotenkin, glesa, silleen boltsista, niin, hakeehan se flaidista,
puolisostaan, tietty.
Ja sit skriinaa ku Naantalin Aurinko.
Tulee, niinku, snygimpi ilmapiiri. - Mikä murre?
Murre on pysyviä sanoja ja sitä ei stadin slangi ole, eli slangi ei ole mikään murre.
50-luvulla sanat tuli ruotsin ja venäjän kielestä ja nyt "amerikan kielestä". - Herkistelijä***
HTZA kirjoitti:
On luonnotonta.
Siskon ja veljen välillä se on hellää kiusottelua, kilpailua ja suoraa huutoa.
Miehen ja naisen välillä siinä selvitellään syvempiä asioita.
Rakkautta ja riitaa ei saa koskaan erottaa toisistaan, ne kuuluvat, aina, samaan "palstaan".
Ja huutoa tulee, tietysti. Mutta kyseessä ei ole kilpailu eikä kiusottelu.
Jos toinen on niinku, jotenkin, glesa, silleen boltsista, niin, hakeehan se flaidista,
puolisostaan, tietty.
Ja sit skriinaa ku Naantalin Aurinko.
Tulee, niinku, snygimpi ilmapiiri.vähän selkokielisemmin:))
Olin tässä välissä kaupungilla ja ulkoilemassa ym. niin että pääsin nyt vasta koneelle ja kyselemään sulta tätä mielenkiintoista ilmaisuasi.
Tottahan se on ettei ilman riitaa mistään pitkästä liitosta selviä. Varsinkin jos se kestää kymmeniä vuosia. Eikä riitely sinänsä ole pahasta, päinvastoin tylsäksi kävis yhteiselo liian tasapaksuna, vaan se tapa miten sitä riitelyä käydään.
Naiset ovat ehkä verbaalisesti lahjakkaampia ja miehillä voi mennä nimittelyn puolelle. Mielestäni se joka alkaa käyttää alatyylisiä nimityksiä toisesta sanojen loppuessa, on häviäjä. - muuttuva maailma
Mikä murre? kirjoitti:
Murre on pysyviä sanoja ja sitä ei stadin slangi ole, eli slangi ei ole mikään murre.
50-luvulla sanat tuli ruotsin ja venäjän kielestä ja nyt "amerikan kielestä".koska, kaikki täytyy nykyisin MÄÄRITELLÄ siksi Stadin Slangin koska, on aito juttu, eikä sitä muualla Suomessa;)) määritellään myös nykyisin murteeksi. Meidän alkuperäisten Stadilaisten harmiksi. Hesalaiset ovat erikseen.Minä en edes lue niitä Stadilaisiksi. Onnelllinen olen jokaisesta joka, lähtee Pönttövuorelle takaisin landelle asumaan jäähän meille enemmän tilaa...todellisia Stadialaisia täällä murto-osa väestöstä. Meidät pitäisi suojella kaikenlaisten pönttöhaukkojen ikuiselta nokkimiselta ja hyökkäykseltä. Olemme sukupuuttoon kuoleva laji täällä Stadissa ovat alkuperäiset Stadilaiset. Vantaalaiset ja Espolaiset ja Sipoolaiset erikeseen jotka tänne muuttavat. He ovat kuitenkin aina Hesalaisia. Siis meidän Stadilaisten joukossa. Mutta mahtuvat tänne silti;))
Oikeat Stadilaiset eivät koskaan hyökkäile toisia Stadialaisia vastaan. Hesalaiselaiset ja landelaiset sen tekevät. Oikeat Friidut ei iitut eivät myöskään hyvökkäile toisia Friiduja vastaan vain iitut;))) Friidu nimeä taas sitä en viitsi edes teille landepaukut kertoa......ketä sitä SAA käyttää ja ketä ei.......gimmat ja giltsit taas niitä saa vapaasti Hesalaiset ja landelaiset käyttää.
Siksi minäkin nyt Pimu. Koska, mieheni on todellinen Kotkalainen ei Stadilainen lähtösin sieltä, ei sinne muuttunut pakolainen jostain Konnekevedeltä....häntä huvittaa suuresti vale Kotkalaiset niinkuin minuakin....jotka sepittävät legendaa että, ovat juuret ovat Kotkassa...;)))
t.Pimu
t.Pimu
- Herkistelijä***
nyt sitten oikealle henkilölle eli tälle yhdelle miehelle jolle olen aikaisemminkin laittanut viestejä.
Saa muutkin toki kuunnella:) Sanat vain sopivat niin hyvin..
Siitä hymystäsi on vain niin pitkä aika että haluaisin nähdä sen taas, mutta kun ei olla törmätty missään toisiimme niin minkä sille mahtaa.
En tiedä menikö aikaisempi väärään paikkaan, joten tässä tämä kipale.
http://www.youtube.com/watch?v=4ep9d2F2_fU&feature=relatedÄlä myöskään unohra yhteis naurua,sitä räkäistä.
porukas kun valehrellaan kuuluu se tarina uskoa,muuten omaa juttua ei uskota kun sen suurella vaivalla on keksinyt.koti-kiusattu kirjoitti:
Älä myöskään unohra yhteis naurua,sitä räkäistä.
porukas kun valehrellaan kuuluu se tarina uskoa,muuten omaa juttua ei uskota kun sen suurella vaivalla on keksinyt.sekin vielä:))
No, oon nähny joskus ja kokenu, tälläsenki jutun.. Tän jälkeen ollaan likkakaverille niin ihanaa, niin ihanaa,, et osaa sitä miehetki olla niin ja näin.. vähän niinkuin väärin päin... :))- Herkistelijä***
koti-kiusattu kirjoitti:
Älä myöskään unohra yhteis naurua,sitä räkäistä.
porukas kun valehrellaan kuuluu se tarina uskoa,muuten omaa juttua ei uskota kun sen suurella vaivalla on keksinyt.ymmärtänyt mutta ei kai mun tarvitsekaan...:/
- Herkistelijä***
surusta:``(
http://www.youtube.com/watch?v=mz4dpbk8YBs- Herkistelijä***
miljoona kirjoitti:
Mitä sitten onkaan tapahtunut, kuulostaa hyvin surulliselta musiikilta.
Tämä mies oli tämän kesän koko ajan mielessäni. Minulla ei ollut mitään käsitystä että hän olisi kuolemassa. Minulla oli koko ajan tunne että haluaisin tavata hänet ja nyt se ei ole enää koskaan mahdollista:(
Herkistelijä*** kirjoitti:
Tämä mies oli tämän kesän koko ajan mielessäni. Minulla ei ollut mitään käsitystä että hän olisi kuolemassa. Minulla oli koko ajan tunne että haluaisin tavata hänet ja nyt se ei ole enää koskaan mahdollista:(
Teillä oli kaikesta huolimatta henkinen yhteys. Jotkut ihmiset eivät halua koskaan puhua sairauksistaan ja vaikeuksistaan, ehkä hän oli juuri sellainen, halusi kaikkea hyvää läheisilleen. Halit sinulle.
- Herkistelijä***
sasus kirjoitti:
Osanottoni myös minulta.
sinullekin!
Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632