Mankkaan Lidl vs. K-Supermarket Mankkaa

mankkaalainen

Ostin peruskamaa, vihanneksia, maitoa, leipää, limua, jauhelihaa, kanafilettä, vaippoja, kahvia jne.

Lidl: 55e
K-Supermarket: 66e

Eroa on siis.

4

1822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupunkilainen

Ostin peruskamaa, sisäfilettä, röstiperunoita, salaattia, vihanneksia, olutta, limsaa, kauraleipää, kahvia, leivokset

Stockmann 86e
      Lidl 0e (kaupassa ei ollut mitään kunnon tavaraa)

Eroa siis on - Lidlissä asioiminen tulee halvemmaksi.

• joku vaan

Myös hedelmät ovat lidlissä usein parempia ja edullisempia.

Normaalihintaisessa lihassa ehkä 10% halvempi mutta toisinaan on tosi halpoja ankkoja ja kalkkunoita.

• Oikeesti !?

Kävit samana päivänä kahdessa eri kaupassa ja ostit samat tuotteet ja kaikki olivat saman valmistajan yms. vertailu kelpoista hommaa ?

Oli ihan kiva homma laitatko vielä ykityiskohtaisen erittelyn ?
      Ostimme myös k e r r a n lidl vaippoja olivat hieman halvempia ja se näkyi laadussa.

Saludot yms. kultahetket eivät ole muuten edes kahvia korkeintaa kukkamultaa.

Voisin sanoa et meidän perheen lidl ostot on ostettu.

Viimeisimmät edelliseltä kesältä oli olut ja maito ,mut nyt molempia saa muualta halvemmalla.Silloin tarttui mukaan pussiketot ja mitä kaikkea niitä pussipastat yms. ,mut kun sopivasti kyttää saa s- ne halvemmalla tarjouksista ja ostaa niitä muutaman kymmenen niin pärjää.
      Hernekeitto purkissa oli myös lidlissä aika halpaa muutama vuosi sitten ei enää. s-saa samaan hintaan kaikkeen bonukset päälle..
      Sitä paitsi ainaskin meidän s-tuoteryhmän kaupasta saa ns. päiväys tuotteet -50% lidl -20% enkä ikinä osta päiväys vanhaksi menevää tuotetta -20%.
      Voi muuten miettiä saatko illallis vieraille grilliin ulkofilettä 2,97€/kg lidl::stä ?

• olla?

Mitä tuo mankka tässä tarinassasi oikein meinasi? Kaikkihan nyt tajuaa, ettei mankkaan mahdu cd-levyn lisäksi korkeitaan kuin usb-tikku ja paristot. Ruokakauppa mankkaan? Siis luulet saavasi koko ruokakaupan mukaasi rannalle? Voi hitsi sentään. Tai no, Lidlin kokoiseen mankkaan varmaan mahtuisi Lidl, muttei sinne Supermarket sopisi. Outoja tarinoita teillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5151
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      45
      2724
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2458
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1730
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1600
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1228
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1187
    Aihe