Ostin peruskamaa, vihanneksia, maitoa, leipää, limua, jauhelihaa, kanafilettä, vaippoja, kahvia jne.
Lidl: 55e
K-Supermarket: 66e
Eroa on siis.
Mankkaan Lidl vs. K-Supermarket Mankkaa
4
1822
Vastaukset
- kaupunkilainen
Ostin peruskamaa, sisäfilettä, röstiperunoita, salaattia, vihanneksia, olutta, limsaa, kauraleipää, kahvia, leivokset
Stockmann 86e
Lidl 0e (kaupassa ei ollut mitään kunnon tavaraa)
Eroa siis on - Lidlissä asioiminen tulee halvemmaksi. - joku vaan
Myös hedelmät ovat lidlissä usein parempia ja edullisempia.
Normaalihintaisessa lihassa ehkä 10% halvempi mutta toisinaan on tosi halpoja ankkoja ja kalkkunoita. - Oikeesti !?
Kävit samana päivänä kahdessa eri kaupassa ja ostit samat tuotteet ja kaikki olivat saman valmistajan yms. vertailu kelpoista hommaa ?
Oli ihan kiva homma laitatko vielä ykityiskohtaisen erittelyn ?
Ostimme myös k e r r a n lidl vaippoja olivat hieman halvempia ja se näkyi laadussa.
Saludot yms. kultahetket eivät ole muuten edes kahvia korkeintaa kukkamultaa.
Voisin sanoa et meidän perheen lidl ostot on ostettu.
Viimeisimmät edelliseltä kesältä oli olut ja maito ,mut nyt molempia saa muualta halvemmalla.Silloin tarttui mukaan pussiketot ja mitä kaikkea niitä pussipastat yms. ,mut kun sopivasti kyttää saa s- ne halvemmalla tarjouksista ja ostaa niitä muutaman kymmenen niin pärjää.
Hernekeitto purkissa oli myös lidlissä aika halpaa muutama vuosi sitten ei enää. s-saa samaan hintaan kaikkeen bonukset päälle..
Sitä paitsi ainaskin meidän s-tuoteryhmän kaupasta saa ns. päiväys tuotteet -50% lidl -20% enkä ikinä osta päiväys vanhaksi menevää tuotetta -20%.
Voi muuten miettiä saatko illallis vieraille grilliin ulkofilettä 2,97€/kg lidl::stä ? - olla?
Mitä tuo mankka tässä tarinassasi oikein meinasi? Kaikkihan nyt tajuaa, ettei mankkaan mahdu cd-levyn lisäksi korkeitaan kuin usb-tikku ja paristot. Ruokakauppa mankkaan? Siis luulet saavasi koko ruokakaupan mukaasi rannalle? Voi hitsi sentään. Tai no, Lidlin kokoiseen mankkaan varmaan mahtuisi Lidl, muttei sinne Supermarket sopisi. Outoja tarinoita teillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185151Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 452724
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302458Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221730- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101600Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101228- 961187