Legolasse

Lady Lycra

Kenen mielestä Peter Jackson teki suuren virheen ottaessaan Legolasin osaan Orlando Bloomin? Orlando on ikäisekseen kyllä ihan hyvä näyttelijä, mutta tähän rooliin hän ei sopinut ollenkaan. Orlando-Legolas oli liian ylimielisen oloinen ja muutenkin lähinnä epäilyttävän kiinnostunut Aragornin käsien sivelemisestä.

13

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki

Kyllä OB sopi Legolaksen rooliin loistavasti. Varsinkin Fotrissa missä hänellä oli enemmän sijaa tapahtumissa hän teki ihan hyvän vaikutuksen.

• Lady Lycra

Minusta hän oli joka osassa hämmästyttävän yksi-ilmeinen.

• hobitti
        Lady Lycra kirjoitti:

Minusta hän oli joka osassa hämmästyttävän yksi-ilmeinen.

MInusta ei ollut yksii-lmeinen, muuten ihan sopi rooliin paitsi se itserakkaus joka paistoi siitä, välillä jopa aattelin että milloin se ottaa taskustaan peilin ja ihailee itseään siitä ja kysyy "Ken on maassa kaunehin".

• Lady Lycra
        hobitti kirjoitti:

MInusta ei ollut yksii-lmeinen, muuten ihan sopi rooliin paitsi se itserakkaus joka paistoi siitä, välillä jopa aattelin että milloin se ottaa taskustaan peilin ja ihailee itseään siitä ja kysyy "Ken on maassa kaunehin".

Samoin kuin TT:ssä Legolas sanoo Aragornille:"näytät kamalalta!" jtkoksi olisi ihan hyvin sopinut:"toisin kuin minä!"

• ~fanny~
        Lady Lycra kirjoitti:

Samoin kuin TT:ssä Legolas sanoo Aragornille:"näytät kamalalta!" jtkoksi olisi ihan hyvin sopinut:"toisin kuin minä!"

musta O.B sopi rooliin tosi hyvin. mä ite tykkään kaikista eniten Legolaksesta ja musta O.B täytti mun toiveet paremmin kuin odotin. Kaikilla on oma mielipide että turha tänne on turha tulla niitä jauhamaan. Tää mielipide väittely on yhtä paskan jauhamista. jos sä oot tota mieltä niin mee sit itte näyttelemään jos oot ite parempi!!!!!

• Tietäväinen
        ~fanny~ kirjoitti:

musta O.B sopi rooliin tosi hyvin. mä ite tykkään kaikista eniten Legolaksesta ja musta O.B täytti mun toiveet paremmin kuin odotin. Kaikilla on oma mielipide että turha tänne on turha tulla niitä jauhamaan. Tää mielipide väittely on yhtä paskan jauhamista. jos sä oot tota mieltä niin mee sit itte näyttelemään jos oot ite parempi!!!!!

ette sitten ajatellu et sen rooliin ehk kuuluu sanoo "näytät kamalalta" tjsp :P mun mielest se sopi hyvin toho rooliin Legolaksena :)

• Lady Lycra
        ~fanny~ kirjoitti:

Tottakai mielipiteeni herättää kritiikkiä Orli-inq-fanittajien keskuudessa. "kaikilla on oma mielipide" tästä osasta olen samaa mieltä, "turha tänne on turha tulla niitä jauhamaan" mitäs varten sinä luulet että tällainen palsta on, tyttö hyvä? tulithan niitä itsekin tänne jauhamaan. "mee sit itte näyttelemään jos oot ite parempi" aina kun olen kuullut tuon tapaisen kommentin, se on tullut alle 10-vuotiaalta, hmmm.. lue viestini uudestaan ja yritä etsiä kohta, jossa väitän olevani Orlandoa parempi näyttelijä, ja tule sen jälkeen takaisin urputtamaan, kiitos.

• Lady Lycra
        Tietäväinen kirjoitti:

ette sitten ajatellu et sen rooliin ehk kuuluu sanoo "näytät kamalalta" tjsp :P mun mielest se sopi hyvin toho rooliin Legolaksena :)

ehkä jos näyttelijä olisi ollut joku muu, niin sitä jatkoa ei olisi tullut mieleen. pointti oli se.

• Munkki Possu
        Lady Lycra kirjoitti:

Tottakai mielipiteeni herättää kritiikkiä Orli-inq-fanittajien keskuudessa. "kaikilla on oma mielipide" tästä osasta olen samaa mieltä, "turha tänne on turha tulla niitä jauhamaan" mitäs varten sinä luulet että tällainen palsta on, tyttö hyvä? tulithan niitä itsekin tänne jauhamaan. "mee sit itte näyttelemään jos oot ite parempi" aina kun olen kuullut tuon tapaisen kommentin, se on tullut alle 10-vuotiaalta, hmmm.. lue viestini uudestaan ja yritä etsiä kohta, jossa väitän olevani Orlandoa parempi näyttelijä, ja tule sen jälkeen takaisin urputtamaan, kiitos.

Tätä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Omalla tavallana ob sopii rooliinsa, mutta se yrittää leikkiä leffassa jotain jumalaa.... Vaik onkin haltia niin kuitenkin.
        Mut, mut. mä henkilökohtaisesti IHOAN ob:tä, henkilökohtaisista syistä, mutta mitäs minä siitä, Haldir on paljon parempi. PISTE

• Tietäväinen
        Munkki Possu kirjoitti:

Tätä voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Omalla tavallana ob sopii rooliinsa, mutta se yrittää leikkiä leffassa jotain jumalaa.... Vaik onkin haltia niin kuitenkin.
        Mut, mut. mä henkilökohtaisesti IHOAN ob:tä, henkilökohtaisista syistä, mutta mitäs minä siitä, Haldir on paljon parempi. PISTE

"mutta se yrittää leikkiä leffassa jotain jumalaa" en usko että näyttelijät saavat tehdä elokuvissaan mitä ikinä päähän juolahtaa vaan tuomivat lähinnä ohjaajan sanojen mukaan tjsp

• Kerros
        Tietäväinen kirjoitti:

"mutta se yrittää leikkiä leffassa jotain jumalaa" en usko että näyttelijät saavat tehdä elokuvissaan mitä ikinä päähän juolahtaa vaan tuomivat lähinnä ohjaajan sanojen mukaan tjsp

KERROS MITEN OB LEIKKII MUKA JUMALAA.TAI ÄLÄ KERRO AIVAN SAMA.IHMISET OVAT ERILLAISIA.LÄHETÄ VAIKKA ORLANDOLLE KIRJE JOSSA KYSYT :p

• Palvoo orlandoa

Eihän Orlando itse ole niitä vuorosanojaan kyhännyt!..Ja.."haltiat" ovat vähän outoa väkeä.Orlando osaa näytellä herkästi ja todella loistavasti.Mutta jos olet sitä mieltä että Orli on perseestä niin älä katso elokuvaa.Tästä jutusta saa kinastella maailman tappiin asti.

• Lady Lycra

Elokuva oli muuten loistava, O.B. vain pilasi Legolasin osan. Ja en minä nyt niitä vuorosanoja tarkoita, vaan esiintymistä. Kyllä tiedän haltioista kaiken mitä kirjassa niistä sanotaan, ei sinun sitä tarvitse tulla minulle opastamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2419
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1902
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1794
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1412
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1345
    7. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      947
    8. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      938
    10. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      910
    Aihe