Moi!
Pentele...kuka osaisi zipata tai muuten pakata ton Star Wreck leffan kokonaan, niin että se tulisi nopeasti sähköpostin kautta tai muuten ladattuna, kun mulla ei oo aikaa koneelle kun tunti kerrallaan, enkä ehdi sitä muuten ladata..osaako kukaan neuvoa..help please!! Näyttäkää kyntenne suomen suuret nörtit !!!
kuka osais neuvoa...
5
403
Vastaukset
- pete_vaan
voipi tehdä tiukkaa imuuttaa leffaa tunnissa nopeallakaan torrentilla.
yksi vaihtoehto olisi pakata leffa 100 megan osiin ja laittaa rapidshareen mutta minä en kyllä jaksa vaivautua.
suosittelisinkin että tilaisit dvd:n starwreck.comista 10 eurolla tai vaikka käytettynä huuto.netistä muutamaa euroa halvemmalla. - AvuliasAatu
Voisin tuon imuroida ja polttaa sulle cd:lle tai dvd:lle jos maksat postikulut, senhän kai saa ilmaseks imuroida ihan tekijöiden luvalla. Jos pistät yhteystietoja
- tuntemattomiille
namusetiille. yrittävät päästä pukille.
- AvuliasAatu
tuntemattomiille kirjoitti:
No en todellakaan halua pukille, naurettava ajatuskin! Taas joku pelottelee turhaan ihmisiä!!!
- Anne-Maria666
tuntemattomiille kirjoitti:
Toi "Avulias Aatu" on mun miesystävä... ja voin todistaa et ei se mikään pedofiili oo :D t.Anne (aikuinen nainen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114379
- 793553
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843415Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223411Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273306- 762974
- 892933
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672855"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452810Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589