Matt. 10:8
Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia,
ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
Luuk. 10:8-9
8 Ja mihin kaupunkiin te tulettekin, missä teidät otetaan vastaan, syökää, mitä eteenne pannaan,
9 ja parantakaa sairaat siellä ja sanokaa heille: 'Jumalan valtakunta on tullut teitä lähelle'.
Joh. 5:
16
Ja sentähden juutalaiset vainosivat Jeesusta, koska hän semmoista teki sapattina.
17
Mutta Jeesus vastasi heille:
"Minun Isäni tekee yhäti työtä, ja minä myös teen työtä".
18
Sentähden juutalaiset vielä enemmän tavoittelivat häntä tappaaksensa,
kun hän ei ainoastaan kumonnut sapattia, vaan
myös sanoi Jumalaa Isäksensä,
tehden itsensä Jumalan vertaiseksi.
Mark. 2:27
Ja hän sanoi heille: "Sapatti on asetettu ihmistä varten eikä ihminen sapattia varten.
Mark. 6:2
Ja kun tuli sapatti, rupesi hän opettamaan synagoogassa; ja häntä kuullessaan monet hämmästyivät ja sanoivat: "Mistä tällä on kaikki tämä, ja mikä on se viisaus, joka on hänelle annettu? Ja mitä senkaltaiset voimalliset teot, jotka tapahtuvat hänen kättensä kautta?
Käskijän puolesta
Antti
Käskyt on ihmistä varten ja sapatti !!!
1
230
Vastaukset 1
- Veli Herrassa
Joak ei edes tahdo totella Jeesuksen käskyä uskossa, hänellä on kauhea tulevaisuus ...
Joh.Ilm. 14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys,
niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Arm oteille ja rauha!
Ilm. 22:21
Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479