Ohjelmistomuutos!

.fani.

Serranon perhe ei tule tänään klo 18.30 ykköseltä, koska silloin näytetään kooste Jacksonin muistotilaisuudesta. Serranon perhe-jakso näytetään normaalisti torstaina klo 9.30

5

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • misa

      Pilasi valitettavasti mun illan ja anteeksi heti kaikille jacson-faneille. Mies kumminkin tehnyt YHDEN ainoan kunnon levyn about 20v sitten..haloo! Loppuelämä yhtä sotkua lapsi ja leikkaus-sotkuista. Eikö todella ollut muuta paikkaa tälle hautajaislähetykselle. Sori kaikille,mut mun mielipide,et ois voinu jonkun muunkin lähetyspaikan löytää.

      • Jonttu1991

        Itse en ole mikään Micheal Jackson fani, enkä koskaa ole ollutkaan, mutta pientä kunnioitusta sentään. Jos kerran Yleisradio on maksanut suuren summan ohjelman esittämisestä, niin totta kai he haluavat käyttää "prime time" aikaa, jolloin mahdollisiman moni Jackson fani, ja miksei muutkin, niin voisivat katsoa ohjelman.

        Se mitä tulee näihin "lapsi-sotkuihin", niin voisit sinäkin vähän harjoittaa skeptismiä. Uskotko todellakin kaiken, mitä media sanoo? Ettei olisi käynnyt päässä, että media on varmasti värittänyt tarinaa. Mediahan valitsee tarkaan uhrinsa, ja seuraavat näitä sitten 24/7. Pienimmästäkin asiasta nostetaan hirveän suuri haloo. Nämä leikkaus-sotkut eivät kuulu sitten kenellekkään ulkopuoliselle. On jokaisen oma asia, millaiseksi pukeutuu.

        Itse jätän ainakin jätän em. kommenttisi omaan arvoon. Vaikka et itse olisikaan kiinnostunut Jacksonin tuotannosta, on siitä moni muu kiinnostunut. Kannattaa siis heidän antaa surra, eikä olla heti valittamasta, kun yksi Serranon Perheen jaksoista jää näkemättä. Kiitos kuitenkin ohjelmamuutoksen ilmoittamisesta.


    • Työssäkäyvä

      Oli todella valitettavaa että Yle päätti näin.
      Saamani tiedon mukaan YLE ei myöskään aio näyttää jaksoa uusintana muuta
      kuin torstaina klo 9.30! Työssäkäyvien on hieman vaikeaa ottaa vapaata
      YLEN päätösten tähden.
      Muutenkaan M.Jacksonin hautajaiset tuskin ovat maailmaa niin vapisuttavat, että
      YLE halusi koko Suomen surevan edesmennyttä artistia. Kysehän on yhden hyvän levyn tehneestä artista jonka oma elämä oli vielä vähemmän esimerrki kelpoinen.

      Olen todella pettynyt YLEN päätökseen

      • töissä myös

      • .fani.

        pidä suusi supussa kun et mitään mistään tiedä.

        Kyseessähän oli erittäin hyväsydäminen ihminen, joka mm. lahjoitti satoja miljoonia sairaaloille ja hyväntekeväisyysjärjestöille. Mies perusti myös oman hyväntekeväisyysjärjestön nimeltään Heal the World Foundation. Ja Jacksonilla oli hienon eläintarhan lisäksi myös huvipuisto, jonne hän kutsui sairaita ja vammaisia lapsia hyväntekeväisyysjärjestöjen kautta. Jackson on myös kasvattanut kolme lasta, joista keskimmäinen sanoi muistotilaisuudessa että ei olisi voinut toivoa parempaa isää ja rakastaa häntä hyvin paljon, joten siinäkin esimerkkiä monille muille "isille".

        Ja hyvin typerät ihmiset puhuvat Michael Jacksonista vain yhden hyvän levyn tekijänä. Jacksonilla on monta mahtavaa biisiä jotka soivat ikuisesti maailmalla ja jos Jackson olisi ollut vain yhden levyn ihme, niin miksi häntä kutsuttaisiin The King of Pop (Popin Kunigas) ympäri maailmaa?

        Pitää myös muistaa, että Jackson joutui elämään kovan ja rankan lapsuuden. Isä heitteli hentoa poikaa seinille ja pakotti tekemään jo lapsena uraa. Jackson ei saanut edes nukkua äitinsä vieressä öisin, koska sekin oli kiellettyä. Jackson pelkäsi vielä aikuisenakin isäänsä, koska oli hyvin herkkä ihminen luonteeltaan.

        Esiintyjänä Jackson tulee aina olemaan yksi maailman parhaista. Ja moonwalk onnistuu täydellisesti vain Michael Jacksonilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe