Ohjelmistomuutos!

.fani.

Serranon perhe ei tule tänään klo 18.30 ykköseltä, koska silloin näytetään kooste Jacksonin muistotilaisuudesta. Serranon perhe-jakso näytetään normaalisti torstaina klo 9.30

5

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • misa

Pilasi valitettavasti mun illan ja anteeksi heti kaikille jacson-faneille. Mies kumminkin tehnyt YHDEN ainoan kunnon levyn about 20v sitten..haloo! Loppuelämä yhtä sotkua lapsi ja leikkaus-sotkuista. Eikö todella ollut muuta paikkaa tälle hautajaislähetykselle. Sori kaikille,mut mun mielipide,et ois voinu jonkun muunkin lähetyspaikan löytää.

• Jonttu1991

Itse en ole mikään Micheal Jackson fani, enkä koskaa ole ollutkaan, mutta pientä kunnioitusta sentään. Jos kerran Yleisradio on maksanut suuren summan ohjelman esittämisestä, niin totta kai he haluavat käyttää "prime time" aikaa, jolloin mahdollisiman moni Jackson fani, ja miksei muutkin, niin voisivat katsoa ohjelman.

Se mitä tulee näihin "lapsi-sotkuihin", niin voisit sinäkin vähän harjoittaa skeptismiä. Uskotko todellakin kaiken, mitä media sanoo? Ettei olisi käynnyt päässä, että media on varmasti värittänyt tarinaa. Mediahan valitsee tarkaan uhrinsa, ja seuraavat näitä sitten 24/7. Pienimmästäkin asiasta nostetaan hirveän suuri haloo. Nämä leikkaus-sotkut eivät kuulu sitten kenellekkään ulkopuoliselle. On jokaisen oma asia, millaiseksi pukeutuu.

Itse jätän ainakin jätän em. kommenttisi omaan arvoon. Vaikka et itse olisikaan kiinnostunut Jacksonin tuotannosta, on siitä moni muu kiinnostunut. Kannattaa siis heidän antaa surra, eikä olla heti valittamasta, kun yksi Serranon Perheen jaksoista jää näkemättä. Kiitos kuitenkin ohjelmamuutoksen ilmoittamisesta.

• Työssäkäyvä

Oli todella valitettavaa että Yle päätti näin.
      Saamani tiedon mukaan YLE ei myöskään aio näyttää jaksoa uusintana muuta
      kuin torstaina klo 9.30! Työssäkäyvien on hieman vaikeaa ottaa vapaata
      YLEN päätösten tähden.
      Muutenkaan M.Jacksonin hautajaiset tuskin ovat maailmaa niin vapisuttavat, että
      YLE halusi koko Suomen surevan edesmennyttä artistia. Kysehän on yhden hyvän levyn tehneestä artista jonka oma elämä oli vielä vähemmän esimerrki kelpoinen.

Olen todella pettynyt YLEN päätökseen

• töissä myös

• .fani.

pidä suusi supussa kun et mitään mistään tiedä.

Kyseessähän oli erittäin hyväsydäminen ihminen, joka mm. lahjoitti satoja miljoonia sairaaloille ja hyväntekeväisyysjärjestöille. Mies perusti myös oman hyväntekeväisyysjärjestön nimeltään Heal the World Foundation. Ja Jacksonilla oli hienon eläintarhan lisäksi myös huvipuisto, jonne hän kutsui sairaita ja vammaisia lapsia hyväntekeväisyysjärjestöjen kautta. Jackson on myös kasvattanut kolme lasta, joista keskimmäinen sanoi muistotilaisuudessa että ei olisi voinut toivoa parempaa isää ja rakastaa häntä hyvin paljon, joten siinäkin esimerkkiä monille muille "isille".

Ja hyvin typerät ihmiset puhuvat Michael Jacksonista vain yhden hyvän levyn tekijänä. Jacksonilla on monta mahtavaa biisiä jotka soivat ikuisesti maailmalla ja jos Jackson olisi ollut vain yhden levyn ihme, niin miksi häntä kutsuttaisiin The King of Pop (Popin Kunigas) ympäri maailmaa?

Pitää myös muistaa, että Jackson joutui elämään kovan ja rankan lapsuuden. Isä heitteli hentoa poikaa seinille ja pakotti tekemään jo lapsena uraa. Jackson ei saanut edes nukkua äitinsä vieressä öisin, koska sekin oli kiellettyä. Jackson pelkäsi vielä aikuisenakin isäänsä, koska oli hyvin herkkä ihminen luonteeltaan.

Esiintyjänä Jackson tulee aina olemaan yksi maailman parhaista. Ja moonwalk onnistuu täydellisesti vain Michael Jacksonilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      132
      3144
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2981
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1936
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1579
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      984
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä