Minkälainen paikka on pub satulinna, suvelassa siis? Käykö siellä vain kantisporukka, vai uskaltaako keltanokka sinne mennä? Ettei mene heti nenä poskelle..
pub satulinna
7
4976
Vastaukset
- ole kokemusta..
Joskus muutaman kerran käyny bilistä pelaa siellä kauan aikaa sitten ja kyl sillo ainakin sai olla rauhassa..
Tuskin nyt kuppiloilla mitään eroa on, nenään saa missän vaan jos kaipaa tarpeeksi, pamputtaa se poliisikin.. - catha
Eipä se mitenkään kummonen baari ole. Ihan rauhassa siellä saa olla, jos haluaa. Tottakai sielläkin, aivan kuten missä tahansa paikassa saa tappelun aikaiseksi jos itse sikailee.
Olen itse käynyt siellä kymmeniä kertoja, eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia. Ja ei ei siellä mitenkään oudosti katsota uusia naamoja. On siellä useasti näkynyt sellaisia, joita en ole ennen siellä nähnyt. - jaahas espoosta
no itse ainakin käyn ehkä kerran viikkossa kotimatkalla ja ihan rento mesta on ei mitään pahaa sanottavaa
- totuus espoosta
Ainakin kymmenen vuotta sitten oli hurja paikka. Tappeluja ja vaikka mitä... Portsari taisi kuristaa yhden asiakkaan tajuttomaksi piripäissään..
- ex-suvela
"Ainakin kymmenen vuotta sitten oli hurja paikka. Tappeluja ja vaikka mitä... Portsari taisi kuristaa yhden asiakkaan tajuttomaksi piripäissään.. "
Tuolloin tuli tuolla usein käytyä, eikä se edes ollut mikään hurja paikka. Perus baari meininki. Joskus joku tappeli, mutta harvemmin. Oli siellä peräti se yks hormooni poke, joka vaikutti vähä mulkult, mut ei sekää ketää kuristanu ellet kunnolla pistäny vastaa. Eli siis oma vika.
Näin siis minun kokemuksella, joka täytti 18v suurin piirtein kymmenen vuotta sitten. Lisäksi silloisista elämän tavoista johtuen tuli usein käytyä satulinnassa ja tunnettua aika hyvin tätä suvelan huume porukkaa. Ja voin sanoa, että ei ollut mikään hurja paikka. Tai ainakaan sen hurjempi, kuin mikään muukaan suomalainen lähiö baari.
Eli siis älä viljele vääriä totuuksia.
- Anonyymi
No on se kumma ku paistaa läpi ,että väkivalta
Normalisoituu joidenkin arjessa
Sekä että anniskelija vois pitää omat bileensä kotonaan eikä yleisellä paikalla". Pien vihi
Niinku samat kokoon omaan kämppään
Ni loppuu se valkkaaminen, et ketkä saa olla koossa jne... YKSITYISASIA mitä vetää
Mutta se et on juonut. 2 ja ulos..ni en oikeesti kadu .ei ees. Vituta. Joo ... Semmoinen se .
Ei kiitos Espoon " ravintoloille". Stadin yö parempi . suosittelen . ei Suomi lopu Espooseen.
Näin. - Anonyymi
Joutas purkaa ihan karsee räkälä Suvelan nähtävyys ihan on itse kävin 10v sitten oli huume Veikkoja kädet veressä eikä kukaan edes ohjannut niitä pois sieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234