Ratsastusta hirvellä!

30

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärässä?

      " eikä eläin ole ainakaan rauhoitettu, poliisimies puntaroi."

      Kyllä Hirvi on rauhoitettu.
      Ei tuo aivan ennenkuulumatonta ole. 1700 luvulla suomalaiset käyttivät kesyhirviä ratsuina. Runebergin mukaan, mutta miehen tiedetään osanneen välehdella paremmin kuin Hitman-1 konsanaan. ;=) (e-m)

      • Hirvi ei ole rauhoitettu

        Ei rauhoitetuille eläimille saa metsästyslupia. Hirvi on kyllä ollut joskus rauhoitettu, mutta nykyisin se ei ole.


      • eri-mies
        Hirvi ei ole rauhoitettu kirjoitti:

        Ei rauhoitetuille eläimille saa metsästyslupia. Hirvi on kyllä ollut joskus rauhoitettu, mutta nykyisin se ei ole.

        Syksyllä tälle nyt rauhoitetulle eläimelle myönnetään kaatolupia, kuten monille muillekkin riistaeläimille. Et saa tässä kuussa metsästää hirveä, usko pois. Siis on rauhoitettu, mutta ei suojeltu. Hävettääkö?


      • EriteMiäs
        eri-mies kirjoitti:

        Syksyllä tälle nyt rauhoitetulle eläimelle myönnetään kaatolupia, kuten monille muillekkin riistaeläimille. Et saa tässä kuussa metsästää hirveä, usko pois. Siis on rauhoitettu, mutta ei suojeltu. Hävettääkö?

        olet kylvänyt palstoille eläinpornoa.Taisit olla kiimoissasi kun varmaan luulit ensin että elukkapornosta muka olisi kyse.Arvasin että lymyilet jossain täällä avauksessa niin sairas olet!


      • eri-mies
        EriteMiäs kirjoitti:

        olet kylvänyt palstoille eläinpornoa.Taisit olla kiimoissasi kun varmaan luulit ensin että elukkapornosta muka olisi kyse.Arvasin että lymyilet jossain täällä avauksessa niin sairas olet!

        Minulla on postilaatikko mutta sinä runkkaava-rakki et uskalla sinne kirjoittaa, vaan ruikit kuin rakki kustasi tälle palstalle. Olet surkein otus jonka maa päällään kantaa. HAH HAH HAH HAH HAH HAAA!


      • Siinä on se pointti
        eri-mies kirjoitti:

        Syksyllä tälle nyt rauhoitetulle eläimelle myönnetään kaatolupia, kuten monille muillekkin riistaeläimille. Et saa tässä kuussa metsästää hirveä, usko pois. Siis on rauhoitettu, mutta ei suojeltu. Hävettääkö?

        Mikä pitäisi hävettää? Sinun tyhmyytesi? Se osittainen rauhoituskin koskee vain metsästystä. Asutusalueelle tulleen hirven saa hätistellä tiehensä vuodenajasta riippumatta, jos uskaltaa, mutta sen tappaminen onkin sitten eri asia. Poliisi on muuten tavannut ampua kaikki asutusalueelle eksyneet hirvet vuodenajasta riippumatta. Onko poliisi silloin syyllistynyt rauhoitettujen eläinten tappamiseen? No, laki ei ole meille kaikille sama kuin lainvartijoille.


      • eri-mies
        Siinä on se pointti kirjoitti:

        Mikä pitäisi hävettää? Sinun tyhmyytesi? Se osittainen rauhoituskin koskee vain metsästystä. Asutusalueelle tulleen hirven saa hätistellä tiehensä vuodenajasta riippumatta, jos uskaltaa, mutta sen tappaminen onkin sitten eri asia. Poliisi on muuten tavannut ampua kaikki asutusalueelle eksyneet hirvet vuodenajasta riippumatta. Onko poliisi silloin syyllistynyt rauhoitettujen eläinten tappamiseen? No, laki ei ole meille kaikille sama kuin lainvartijoille.

        tähän vuodenaikaan. Sinä tässä se tyhmä näytät olevan, kun moista jankutat. Olen kävellyt enemmin metsissä aseen kanssa, kuin sinä pikkuinen olet kävellyt elämäsi aikana yhteensä. Sikäli kun olet kävellyt ollenkaan, kuin taluttamalla, kuten teitä vammaisia talutellaan. Valutatko sylkeä leuallesi ja pidätkö mölinää, kun hoitotäti sinua päivisin taluttelee? HOH HOH HOH HOOOOO!


      • EriteMiäs
        eri-mies kirjoitti:

        Minulla on postilaatikko mutta sinä runkkaava-rakki et uskalla sinne kirjoittaa, vaan ruikit kuin rakki kustasi tälle palstalle. Olet surkein otus jonka maa päällään kantaa. HAH HAH HAH HAH HAH HAAA!

        Onko siinä postilaatikossa kuva käyrätorvesta vai onko siinä esim.parittelevien ankkojen kuva?


      • eri-mies
        EriteMiäs kirjoitti:

        Onko siinä postilaatikossa kuva käyrätorvesta vai onko siinä esim.parittelevien ankkojen kuva?

        Kirjoittanut: eri-mies / Tänään / klo 18:17 Minulla on postilaatikko mutta sinä runkkaava-rakki et uskalla sinne kirjoittaa, vaan ruikit kuin rakki kustasi tälle palstalle. Olet surkein otus jonka maa päällään kantaa. HAH HAH HAH HAH HAH HAAA!


      • Eritemiäs
        eri-mies kirjoitti:

        Kirjoittanut: eri-mies / Tänään / klo 18:17 Minulla on postilaatikko mutta sinä runkkaava-rakki et uskalla sinne kirjoittaa, vaan ruikit kuin rakki kustasi tälle palstalle. Olet surkein otus jonka maa päällään kantaa. HAH HAH HAH HAH HAH HAAA!

        "runkkaava-rakki et uskalla sinne kirjoittaa, vaan ruikit kuin rakki kustasi tälle palstalle" Haaha.Taas sairas eläinvertaus.lAITAPA postiosoiteesi tänne sitäkö meinaat,paritteleva ankka?


      • eri-mies
        Eritemiäs kirjoitti:

        "runkkaava-rakki et uskalla sinne kirjoittaa, vaan ruikit kuin rakki kustasi tälle palstalle" Haaha.Taas sairas eläinvertaus.lAITAPA postiosoiteesi tänne sitäkö meinaat,paritteleva ankka?

        Osoite on: [email protected] Oleppa hyvä rakki.


      • Eritemiäs
        eri-mies kirjoitti:

        Osoite on: [email protected] Oleppa hyvä rakki.

        Mikasi tahtoisin ryhtyä sairaan yksilön kanssa kirjeenvaihtoon? Haluaisitko vaihtaa eläinpornoa tai jotain? Yöäks


      • sekaantuja?
        Eritemiäs kirjoitti:

        Mikasi tahtoisin ryhtyä sairaan yksilön kanssa kirjeenvaihtoon? Haluaisitko vaihtaa eläinpornoa tai jotain? Yöäks

        Valehtelet, kapinen rakki!
        Kirjoittanut: eri-mies / Minulla on postilaatikko mutta sinä runkkaava-rakki et uskalla sinne kirjoittaa, vaan ruikit kuin rakki kustasi tälle palstalle. Olet surkein otus jonka maa päällään kantaa. HAH HAH HAH HAH HAH HAAA!


      • Lahtari Ari
        Eritemiäs kirjoitti:

        Mikasi tahtoisin ryhtyä sairaan yksilön kanssa kirjeenvaihtoon? Haluaisitko vaihtaa eläinpornoa tai jotain? Yöäks

        Sie sind in der Notwendigkeit der Behandlung der psychisch Kranken. Suchen psychischen!


    • pikku nilkit

      Nämä "kalamiehet" kyllä tiedetään. Ryypätään nuotiolla ja keksitään typeryyksiä. Räkänokille rapsut että oppivat olemaan ihmisiksi.

      • Tomppak

        Ne on niitä just kun ne tekevät just niitä kun ottavat just näitä juomia ja sitten niitä aletaan tekemään ja jne:)
        Ja sitten aletaan vatvomaan että kyllä sillä oli varmaan hirveetä ja sillee ja mitä sitten?


    • Ironmikesss

      Mää koitin panna sitä hirveä mut ei seiso. se johtuu mun alkkohooli propleemasta

      • on, että

        olet avohoitopotilas. Kukaan selväpäinen ei tuollaista paskaa kirjoita. Ota mömmösi finniturpa!


      • Ironmikesss
        on, että kirjoitti:

        olet avohoitopotilas. Kukaan selväpäinen ei tuollaista paskaa kirjoita. Ota mömmösi finniturpa!

        Finniturpa? Ilmiselvä hinttari iiro siellä vikisee. Pelle!


    • TOUHUA...

      YRITÄ RATSASTAA HIRVELLÄ MAALLA, NIIN KATSOTAAN MITEN KÄY. TUOLLAINEN ELÄINRÄÄKKÄÄJÄ PITÄISI PÄÄSTÄÄ SAMANTIEN HENGILTÄ.

      • Tuo pakska

        joka feikkaa ja nussii eläimiä olisi kytkettävä jalkapuuhun, ihmisten syljettäväksi. Mikä lienee finninaamainen liiman haistelija.


      • rivon kielenkäyttäjältä
        Tuo pakska kirjoitti:

        joka feikkaa ja nussii eläimiä olisi kytkettävä jalkapuuhun, ihmisten syljettäväksi. Mikä lienee finninaamainen liiman haistelija.

        huutajalta, joka ei osaa kirjoittaa ilman isoja kirjamia, pitäisi ottaa ihmisoikeus pois. Sanoisitko tuon pojille kasvotusten?


    • on lapsia

      Olivat varmaan rikkinäisten perheiden kasvatteja, eihän normaali ihminen tuollaista mene tekemään, hyi lapset teitä..

    • tuo oli..

      Oli päivän piristys :)

    • Ruotsissa

      Ole sellainen laki että jos suomalainen ratsastaa hirvellä hän saa siitä kuolemantuomion?

      • Tuota...

        et kyllä usko itsekään. :D Tiedätkö oikeasti, missä maissa kuolemantuomioita ylipäätään annetaan ja mistä syistä.

        -Lakimies


    • hyvä mieli tästä

      videosta. Kiitos paljon pojille!

      • MÖLLI!

        Taidat olla samanlainen savolaismölli itsekin? Ja teikäläisiä riittää Suomenmaassa valitettavasti. Pitäisi ottaa teikäläisiltä äänioikeus pois, niin lakkaisitte äänestämästä kepuloisia.


    • Jamppa_23
    • meinaan tuo punaniska...

      niin olisin vetänyt moottoriveneellä yli, helvettiäkö kiduttaa villieläintä.. hyppis perkele homoäijä ukojen selkään kamarissaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe