Armeijan huoneet

tuntematon89

tämä saattaa jostakin olla hölmö kysymys mutta minua kiinnostaisi tietää että mistä tietää sitten ensimmäisenä päivänä kun menee armeijaan että mihin huoneeseen sitä pitää mennä kun on varusteet haettu.

4

703

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurååå

samasta mistä tiesit ekalla luokalla kouluun mennessä että mihin luokkaan menet. Heti kasarmin portilta sut ohjataan jonoon ja siinä samassa jonossa tuut meneen ekat kolme päivää melkein paskallekkin. Parhaiten voit valmistautua armeijaan, kun mietit että minkälaista on kulkee kolme päivää ohjattuna jonossa. joka paikkaan.

• me voitais

Tietää?

• Tänään kotiutunut

Et ite päätä siitä, mihin huoneeseen (oikeammin tupaan) meet. Sut määrätään johonkin tupaan, ja luonnollisesti meet sitten siihen tupaan.

• Oikean tuvan löytymisestä ei kannata huolehtia turhaan. Sulle kyllä kerrotaan, että mihin joukkueeseen ja mihin tupaan kuulut ja missä päin tupa sijaitsee. Meillä oli tuvan ovissa joukkueen ja tuvan numero, niin kyllä siitä tiesi, että on oikeassa paikassa. Ja jos epäilyttää, että onkohan sitä menossa ihan oikeaan tupaan, niin kyllä sieltä löytyy vihreäpukuisia henkilöitä, jotka kyllä neuvovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe