Kituu ja kuihtuu. Tähän asti jasmiini kasvoi hyvin ja oli rehevä, mutta ei kukkinut. Sain ohjeen syksyllä:
- lannoita syyslannoitteella
- harvenna
-älä lannoita keväällä
- KYLLÄ KUKKII!!!
Tein niin, mutta nyt se ei kasva eikä kuki. Hakkaanko pois? Mitä helppoitoista mutta kukkivaa tilalle?
senkin ...jasmiini
4
644
Vastaukset
- ......
Millaiseen maaperään olet sen istuttanut? Entä valoisuus/varjo/aurinko?
- 4 erilaista.
1 kukki vasta 5 vuotta vanhana eka kertaa. Joka vuosi kaikki kukkii.
Savimaa ja varjo ei sovi. Täysi aurinko ja läpäisevä hiekkamaa. Reilusti kalkkia istutuksen yhteydessä. Syksylla PK lannotetta, mutta myöskin keväällä NPK:ta, tai alkukesästä kanankakkaa. Vanhat oksat leikkaan kukinnan jälkeen.
En tiedä teenkö oikein, mutta kukinnan aikana keräävät katseita. - alkup.
Ihan normaali multa, en osaa muuta sanoa.. ja ku n kasvoi rehevästi ennen!!!
- .......
alkup. kirjoitti:
Ihan normaali multa, en osaa muuta sanoa.. ja ku n kasvoi rehevästi ennen!!!
Normaali multa on monen mielestä juuri se pihoihin käytetty tiivistyvä savimaa jossa jasmiinit ei viihdy. Alkuun voi viihtyä mutta kun maa tiivistyy eikä kalkkia lisätä, tulee kuolema...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499