http://www.cineastentreff.de/teleschau/200751/8/200751_193361_2_012.jpg
Ihanaa että pari löytää toisensa
Spoiler
2
328
Vastaukset
- Rhanna
Tuo on vain alkua... Samia löytää kuitenkin todellisen onnen vasta toisen miehen kanssa jonka kanssa päätyy naimisiin ja poistuvat yhdessä sarjasta. Felix jatkaa edelleen Saksan jaksoissa ja on tällä hetkellä siellä pääparin toinen osapuoli.
- Stellabom
Kyllä mä ton jo tiesin.Emma ja Felix on nyt se pääpari Saksan jaksoissa.Tuolla mä tarkoitin että on hyvä että Felix löysi Miriamin jälkeen jonkun jonka syliin käpertyä,mutta toisaalta eihän pari oo kauaa yhdessä,koska Samiahan rakastuu Gregoriin ja oli Gregorin kanssa sarjan kolmannen kauden pääpari.Mutta Gregorhan oli välillä kolmannella kaudella Leonie Preisingerin kanssa yhdessä.Ei me mitään tyhmiä sentään olla:)
Mitenköhän on,tajuaako Werner että Sylvia on oikeasti Barbara?Toivottavasti tajuaa ja Barbara häopyy juonittelemasta.
Voitko Rhanna kertoo miten tossa kuviossa käy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131283Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242