Alla on joukko monivalintakysymyksiä. Vain yksi vaihtoehto kustakin on oikea, joissain voi olla kaksikin. Ympyröi oikeaksi luulemasi vaihtoehto (siis tulosta tämä ensin paperille, toope).
Kalevalan kirjoitti
a) Väinämöinen
b) Lönnrot
c) En tiedä
Mount Everstin korkeus on
a) 8327 metriä
b) 1532 mailia
c) ei kumpikaan edellä mainituista
d) vuoren oikea nimi on Mount Everest
Katri Helena laulaa että
a) Kesän lapsi mä oon
b) Villi luonteeni on
c) Mä oon mikä oon, en muuksi voi tulla
d) Katri Helena ei laula tuolla lailla
Ympyrän suhde neliöön on sama kuin hypotenuusan suhde kateettien neliöihin
a) Aivan totta
b) Ei pidä paikkaansa
c) Voi olla, asiaa ei ole tieteellisesti todennettu
d) En menisi arvuuttelemaan
Käyn ahon laitaa, minä
a) ilman paitaa
b) ilman housuja
c) vailla mahiksia
d) pukeutuneena shortseihin ja T-paitaan, jalassa sandaalit
e) tietämättömänä käsitteen "aho" todellisesta merkityksestä. Aivan kuten "salo" -sana, sekin on täysin abstrakti paikan kuvaus, jota on mahdoton kuvailla ulkomaalaiselle
Kesävisa
Tiedosto
0
2569
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513850
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 412178
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078