Hei!
Tarkoitus on tehdä remonttia kuolinpesän asuntoon johon olen osakkaana. Kuinka minun tulee menetellä jotta voin nostaa palkkaa kuolinpesän varoista itselleni ja muille remonttiin osallistuville henkilöille? Tarkoitus olisi vieläpä että maksan palkkaa muille ensin omista varoistani ja vasta ko. asunnon myynnin jälkeen saan rahat takaisin itselleni koska kuolinpesällä ei ole tällä hetkellä varoja.
Teemme sopimuksen kuolinpesän osakkaiden kesken jossa sovitaan remontista ja sen korvauksista. Kuinka itse palkkaa nostetaan? Miten ilmoitan verottajalle ja entä eläkemaksut? Miten toimia?
Palkan maksu kuolinpesästä
2
888
Vastaukset
- kuten siskonpoika
lähetti mulle satojen eurojen laskun puhelin kuluista, kuolinpesän asioissa!
Virallisia osakkaita on kaksi ulkomailla, minä ja kuusi suomessa asuvaa..
Soitti ja haukkui niin kauan että maksoin, ei auttanut vaikka sanoin se on jaettava tasan yhdeksään osaan. se perustelu minun maksu velvolisuudelleni oli: Muut eivät maksa?!
Tiedän minkään lain mukaan en ollut laskua velvollinen maksamaan enkä nähnyt mitään mihin lasku perustui:
Kuolinpesän asioidenhoitoa!?
Väsyin vain siihen röyhkeyteen, lasku oli 1/3 käteen jäävästä kuukausitulostani.
Arin mielestä olin saamassa ilmaista rahaa (perinnön) joten mitään vaikeutta maksaa Hänelle ei ole.- kuolinpesällä oli
hoitajana ja jakajana ihan muu henkilö.
Siskon pojan lasku tuli kuulemma osakkaille soitoista. No minä sain Arilta kolme ilkeää soittoa asiasta, mitä lie uudella maalla puhelut maksavat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009