Esirukoilijoita ja rukouspyyntöjä

rukoussirkka

Nettisivustolle http://esirukoukset.blogspot.com saa esittää rukouspyyntöjä ja/tai omia rukouksiaan kirjoitella.
Sivustolla voi osallistua rukouksiin ja merkitä osallistumisensa helpolla tavalla.

Kiitämme osallistumisesta.

*

16

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auta Jeesus

Mieheni hakee avioeroa. Sydämeeeni sattuu niin kovasti, koska rakastan häntä. Tyttäremme 6 v. itkee myös lohduttomasti. Tarvitsemme Jumalan lohdutusta ja voimaa arkeen. Ja jos mahdollista, että mieheni näkisi vielä uuden mahdollisuuden, näkisi, että se vapaus mitä hän havittelee, ei ole todellista vaan valheellista pakoa omista ahdistuksista ja kasvukivuista. Auta Jeesus meidän perhettä.

• kissa8

Toivon ja rukoilen että Jumala kuulee sinua!

Itsellänikin pahoja ongelmia, jatkuvaa rukousta vaan peliin, kyllä se siitä

toivoopi kissa

• Mirka . .

Mä en olisi ikinä ottanut uskovaista aviopuolisoa. Uskovaisista ei ole kuin riesaa. Hyvä että miehesikin tajusi tämän.

• OP

Sairastuin aivoverenvuoroon 2008. Olen toipunut hyvin ja tullut uskoon 2009-2010. Olen ollut yksin suurimman osan elämästäni. Ei minulta ole ystäviä puuttunut, mutta vaimo puuttuu edelleen. Pyydän teidän rukouksianne sen puolesta, että löytäisin sen naisen, jonka kanssa menen naimisiin! Toinen asia: veljeni on ollut uskossa 90-luvun alusta asti. Häne on mm gospel-muusikko, hänen vaimonsa on pappi ja heillä on 3 lasta. Hän sai samanlaisen kohtalon kuin minä, viime vuonna. Pyydän rukoustanne veljeni parantumiseksi: hänen liikuntakykynsä palauttamisesksi ja hänen puhekykynsä parantamiseksi. Lisäksi haluaisin kiittää siitä, että veljeni vaimolla on suuri suku jheidän kotipaikkakunnallaan, he ovat myöskin uskossa. Kolmas asiani ovat vanhempani: isäni ei usko Jeesukseen, vaan yhteen jumalaan. Äidistäni en tiedä, luulen hänen uskovan isäni tavoin. Pyydän rukouksianne sen puolesta, että vanhempani löytäisivät Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen. Kiitosaiheitakin löytyy elämässäni. Kiitos siistä, että minä olen näin hyvässä kunnossa, siitä, että veljeni on hengissä, siitä, että veljeni vaimolla on heidän kotipaikkakunnallaan suuri suku, joka on uskossa ja auttaa veljeäni ja hänen perhettään, siitä, että veljeni gospel-musiikkiystävät ovat hänen tukenaan. Kiitos myös siitä, että vanhempani ovat ihania ihmisiä ja pystyvät auttamaan meitä ja he ovat olleet naimisissa jo 40 vuotta. Kiitos myös teidän palvelulle. Olen kirjoittanut näitä kommentteja muuallekin. Kiitos!

• Mirka...

Rukoukset eivät toimi ja jeesus on pelkkä fiktio.

Olkaa rehellisiä niin kuin minäkin.

• Kirjoittelija2

"Olkaa rehellisiä niin kuin minäkin."

Uskova on rehellinen uskoessan ja uskomaton on rehellinen ollessaan uskomatta. V. 2012 ateisteja on vain 1,9 prosenttia ja uskonnottomia 9,3 prosenttia maailman ihmsitä.

"Rukoukset eivät toimi ja jeesus on pelkkä fiktio."

Hoet koko ajan tuota rukousten toimimattomuutta. Eivät rukoukset ole mitään koneita, joiden pitäisi toimia. Uskonnossa ja uskonnollisessa kielenkäytössä yleensä rukous tarkoittaa kääntymistä Jumalan puoleen rukoilemalla. Rukous on sanakirjan mukaan määrämuotoinen rukoillessa toistettava lausejakso.

• µ

Ateisteja on enemmän kuin ev.lut uskovaisia. Papeista noin 60% on ateisteja. Tutkijoista alle 3% on uskovaisia.

Uskovaiset ovat maailman pohjasakkaa.

• ole rehellinen

Kerrohan, paljonko Suomessa on kristinuskon jumalaan uskovia sinulle aiemmin linkitetyn tuoreen tutkimuksen mukaan.

Tuntuuko pahalta kun heitä on enää alle 30%? Sinähän haluaisit, että heitä olisi paljon, jottet tuntisi itseäsi niin hölmöksi uskoessasi vanhoihin taruihin.

• Kirjoittelija2

Tämä on Rukoukset-palsta ja tänne voi ja tule kirjoittaa palstan aiheesta. Jos se ei sinulle sovi, niin vaihda palstaa. Mene vaikkapa Ateismipalstalle keskustelemaaan ateismista.

• töööt
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

Tämä on Rukoukset-palsta ja tänne voi ja tule kirjoittaa palstan aiheesta. Jos se ei sinulle sovi, niin vaihda palstaa. Mene vaikkapa Ateismipalstalle keskustelemaaan ateismista.

Piruakos sitten itse hoet prosenttilukujasi kuin rikkinäinen gramofoni.

• Kirjoittelija2

"Piruakos sitten itse hoet prosenttilukujasi kuin rikkinäinen gramofoni."

Keskustelupalstoille kannattaisi kirjoittaa mieluummin silloin, kun on rauhallisella mielellä eikä vihaisena, niin kuin sinä sinä teet. Rukoukset-palstaa ei Suomi 24 ole antanut sitä varten, että sinne tullaan piruista puhumaan ja vihaisena haukkumaan muita kirjoittajia. Luulisi kenen hyvänsä yksinkertaisenkin sielun tajuavan tuon asian. Ateistien ja uskomattomien määrää ei ole missään kielletty kertomasta näillä palstoilla. Löydät itsekin nuo samat tiedot, kun panet hakusanoiksi maailman uskonnot ja vuoden, jolta haluat tietoja. Jos et kestä uskonnoista puhumista, niin mene vaikkapa Ateismi- tai Kirkosta eroaminen - palstalle.

• Mirka ...

Rukousten toimimattomuutta ei ole missään kielletty kertomasta näillä palstoilla, vaikka sinä annat niin vihaisena ymmärtää.

• nainen-44

rukouspyyntö. itseni puolesta, ja mieheni peliriippuvuuden puolesta, rukoilkaa, ja, että saisin vastauksen eräältä ihmiseltä. kiitos teille. olen niin masentunut ja ahdistunt, en pysty tekemään mitään. koko kesä on ollut vaikea!!kiitos rukouksesta!

• epätoivoinen

rukouspyyntö:ex-vaimo pyytää rukousapua rikkoutunut parisuhteen eheytymisen puolesta.Kiitoksia Teille !

• alikenkä

Pyydän myös rukousapua meidän perheen vaikean tilanteen vuoksi,
      olemme kahden asunnon loukussa ja yritykselläkin on vaikea taloudellinen
      tilanne, välillä tuntuu ettei ole mitään ulospääsyä vaikka uskon johdatukseen,
      mutta kyllä usko on erittäin kovilla kun tätä tilannetta on jatkunut reilu vuosi.

Rukoiltu on joka ilta ja toivon että joku jaksaisi myös rukoilla meidän
      puolesta, Kiitos ja Siunausta!!

• Oikeesti hei..

Olisikohan ehkä fiksumpaa hiukan uhrata aikaa ja käydä vaikka velkaneuvonnassa sen sijaan, että odottaa jonkin ihmeen tapahtuvan? Moni on nimittäin oikeasti saanut apua käytyään ammatti-ihmisten luona...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6436
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2019
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1009
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe