Rukoilkaa sen puolesta, että minun mahavaivani hellittäisivät. on ollut oksentelua kauheasti eikä koskaan tiedä milloin oksennus on tulossa. Rukoilkaa myös, että vapautuisin vihasta ja katkeruudesta erästä ihmistä kohtaan. Kun tuntuu että aina kun ajattelen sitä ihmistä negatiivisessa mielessä, mulle tulee aina oksennus. Olen hyvin herkkä ja reagoin mahallani. Olen myös hyvin nuori. Haluan myös, että muistaisitte tulevaa retkeä eläinpuistoon. Menen sinne iskän ja äidin kanssa ja joskus iskä ajaa kauhean kovasti autoa ja on kerran ajanut kolarin. Rukoilkaa varjelusta matkalle ja mahavaivoista toipumista ja ennenkaikkea sitä, että vapautuisin katkeruudestani ja vihastani joka sitoo ja kahlitsee minua.
Mahavaivoja
nuori tyttönen
1
82
Vastaukset
Rukoilen puolestasi näiden asioittesi tähden. Minäkin tunnen aina joskus katkeruutta ja vihaa. Ymmärrän Sinua paljon. Siunattua kesää Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188844- 61818