Missähän tälläinen mahtaa ola? koskaan en ole nähnyt missään, onko tietoa kenelläkään?
Valkean Karitsan kappeli
9
1391
Vastaukset
- raurottaja - R
"Kartsa" sai betonilenkkarit ja on nyttemmin kalanruokana. Vaikka lammas onkin niin meni sitten kalvimaan vääristä tyypeistä.
- Kappelin ohikulkija
Suomen pienin kirkkorakennus Valkean Karitsan kappeli; sijaitsee Keravalla, Ahjossa Paasikiven nuorisokylän vieressä.
- karitsakappeli
Missä täällä? asun itse ainaki aivan vieressä mutta en ole nähnyt, onko se siellä nuorisokylän pihassa vai jossain vähän matkan päässä?
- keravan........
eli oli aikonaan keravalla,joku tyhmä poltti sen.Entisen päivölän paikalla-missä oli se nuorisokoti-puumerkkiä vastapäätä.
ja oli suomen pienin kirkko,itekki käynyt siellä pari kertaa lapsena.- keravan.........
niin sitä en tiiä onko siihen uus tehty. joku vois kertoa sen.
Mutta oli aikoinaan suomen pienin kirkko.kävin siellä n. 25.v sitten viimeksi. ja tosiaan joku typerä poltti sen :(
- elikä
olin oikeassa.kyl mä muistan ja harvat sinne ei pääse. minul asui päiväkummunkoulusta muutamia sekä jaakkolan ylä-asteelta hyviä ystäviä siellä.he asuivat siinä päivölässä ja päästiin katsoon henkilökunnan kanssa. nimet muistan kaik,mut en kerro,sen verran kunnioitan ihmisiä jotka ovat saaneet hyvän elämän paasikiven nuorisokylästä-päivölästä. yhtä lapsuuden ystävää olen tavoitellut joka paiksta,ei ole löytyny..ikävä kyllä.tahtoisin joskus hänet tavoittaa.hän asui päivölässä koko lapsuuden ja nuoruuden,koska äitinsä hylkäsi hänet.sen tiedän,etää hänellä on tyttö n.17-18v.
- elikä...
elikä kirjoitti:
olin oikeassa.kyl mä muistan ja harvat sinne ei pääse. minul asui päiväkummunkoulusta muutamia sekä jaakkolan ylä-asteelta hyviä ystäviä siellä.he asuivat siinä päivölässä ja päästiin katsoon henkilökunnan kanssa. nimet muistan kaik,mut en kerro,sen verran kunnioitan ihmisiä jotka ovat saaneet hyvän elämän paasikiven nuorisokylästä-päivölästä. yhtä lapsuuden ystävää olen tavoitellut joka paiksta,ei ole löytyny..ikävä kyllä.tahtoisin joskus hänet tavoittaa.hän asui päivölässä koko lapsuuden ja nuoruuden,koska äitinsä hylkäsi hänet.sen tiedän,etää hänellä on tyttö n.17-18v.
tiedän tytön nimen,jos joku henk.kun. sattuu lukee än minul voip laittaa viestiä.olen viimeks nähny ku tyttö syntyi minun syntymäpäivänäni,käytii kätilö-opistolla katsomassa.
[email protected]
ps. poikkeeaa vähän aiheesta,mutta tstävä on kadoksissa ollut yli 14v. - Kaveri23
elikä... kirjoitti:
tiedän tytön nimen,jos joku henk.kun. sattuu lukee än minul voip laittaa viestiä.olen viimeks nähny ku tyttö syntyi minun syntymäpäivänäni,käytii kätilö-opistolla katsomassa.
[email protected]
ps. poikkeeaa vähän aiheesta,mutta tstävä on kadoksissa ollut yli 14v.Yks kaveri asuu siinä kylässä ja pihassahan se kököttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201