Kiva hammaslääkäri Lohjalla?

Pelkuripeikko

Onko kokemuksia mukavasta hammaslääkäristä, ketä ei tavitsisi pelätä?

50

9832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen pelkuri

      Pari vuotta sitten kävin kaupungin hammaslääkärissä kun hammas tuli tosi kovasti kipeäksi. Oli jäänyt hampaat hoitamatta kun pelkäsin niin kovasti. Mutta sattui niin kovasti että oli pakko soittaa ajanvaraukseen.

      Lääkäri oli tosi mukava ja rauhallinen. Hän huomasi varmaan kun tärisin pelosta ja antoi heti puudustusta ja kipu loppui kuin seinään. Myös ammattitaito ja kokemus synnyttivät luottamusta. Juurihoito vaati useita käyntejä, joista jäi jälkikäteen jopa mukava mielikuva. En enää pelkää hammaslääkäriä. Eeva Iso-Herttua taisi olla sen hammaslääkärin nimi.

    • entinen pelkuri

      ennen pelkäsin myös kamalasti hammaslääkäriä mutta nykyinen, jota olen käyttänyt jo useamman vuoden, sai pelkoni katoamaan. Löytyy Lohjan keskustasta osuuspankin talosta, mieshammaslääkäri. Aivan loistava, kerran jopa nukahdin hammaslääkärin tuoliin hänen operoidessa kalustoani. Todella rauhallinen ja osaava kaveri

      • degrtvvvvvvvvvvvvv

        hgttttttttttttttttttt


    • niitä on

      Ainakin kaksi terkkarin hammaslääkäriä Lohjalla on tosi ihania. Toinen on mies toinen nainen.

      En halua sanoa nimiä, koska heille on muutenkin vaikea saada aikaa.

      Ja haluan tässä yhteydessä kehua myös hammaslääkärien keskitettyä ajanvarausta. Siellä oli tosi ystävällinen ja miellyttävä palvelu, kun pariinkin kertaan olen nyt kesällä joutunut sinne soittamaan. Yllätyin todella positiivisesti.

      • ,,,,,,,,,,,,,,,

        Miten ihmeessä te voitte keskustella hyvistä hammaslääkäreistä?
        Minä en ole saanut kaupungin hammaslääkäreissä kuin valo hoitoa, aina on passitettu kotiin kipeillä leuoilla jotta kyllä se siitä.
        Kyllä se todellakin siitä sillä kivut eivät ole hellittäneet, mutta nöyryys ja kivunsietokyky on kasvaneet.


    • maksjoen mimmi

      Hyvä hampilekuri on Eeva Iso-Herttua. Hän on hoitanut minuakin aina kunnallisella puolella. Kun en hänelle saanut aikaa (osa-aika eläkkeellä ja paljon asiakkaita) niin menin yksityiselle sinne Osuuspankin taloon. Siellä minun hampaat on hoitanut Tuomas Peippo. Ihana lääkäri. Rento ja huumorintajuinen. Ei todellakaan tarvinnut pelätä eikä jännittää :)

      • pahastipettynyt

        Mutta ammattitaito täysin pielessä. Ainakin implanttien osalta. Heti murtui yksi kruunu, joka jouduttiin uusimaan. Kierteet kierretty toisesta impantista piloille, joka myös jouduttiin uusimaan toisessa paikassa. Ei enää koskaan. Ei, ei, ei


      • Anonyymi

        Olen kiertänyt melkein kaikki Lohjan lääkärit ja samaan tulokseen olen tullut, että Peippo on paras. Mikään toimenpide ei tule yllätyksenä, hän kertoo, mitä tapahtuu. Usein muissa lääkäreissä on ollut huulet verillä ja leuat jumissa, kun koko toimenpiteen ajan on pitänyt pitää suuta auki.


    • apua tarvitsen

      Sama ongelma nyt täällä. Pitäisi löytää hyvä hammaslääkäri. Osaako joku suositella?

    • hampikeiju

      Olen käynyt Routiolla Pekka Tupamäellä, ja on kyllä hyvä ja mukavakin hammaslääkäri.. Osaa laittaa puudutuksen ilman sataan kohtaan pistelyä eikä ole mikään kovakourainen murjoja. Selittää asiat aika hyvin ja rauhallisesti.. ja muutenkaan en muista että olisi koskaan hampaita paikkaillessa sattunut liikoja.

      Toinen loistava lääkäri oli keskustan hoitolassa kun kerran päivystysajan sain juurihoudon aloittamiseen hirmuisen hammassäryn vuoksi.. Harmi etten muistä hänen nimeä.. Taisi olla vaalea Naislääkäri..

      • tyytyväinen asiakas

        Lohjalla on aivan huippuhyvä julkinen hammashoito. Lisänimiä loistavien hammaslääkäreiden ketjuun: Mäntykoski Raimo Mäntynummella ja Suppola Ilkka, joka on oikomishammaslääkäri. Toivottavsti palvelutaso säilyy nykyisellään ja ihanat hammaslääkärimme pysyvät Lohjalla töissä.

        Hyvää syksyä ja leegot kondikseen!

        :)


    • leegot suussa vielä

      On ainakin huonoja kokemuksia Lohjan kunnallisesta hammaslääkäristä. Kerran tehtiin juurihoitoa rassattiin ja sitten hiottiin hammasta ja eipä hoitaja/ lääkäri ottanut sitten tuppoa pois hiottavan hammaan vierestä. Siihenhän se sitten hiomakone otti kiinni ja pyöräytti muutaman kerran ympäri suussa holtitomasti. Tupon rämmäreitä sai sitten yskiä 5 minuuttia kurkusta. Osa tuposta lensi vielä lääkärin takin taskuun. Muutenkin aikoja saa odottaa vähintään 2 kuukautta. Lääkärit varmasti pääosin osaa hommansa, mutta ''tehokkuus'' kyllä on aika kaukana. Hammaslääkäri sekä perusterveyden hoidossa en koe saavani verorahoille vastinetta.

      • nhdohhdfohdsf

        Tuomas peippo on hyvä rumpari sekä myös hyvä hammaslääkäri.


      • Anonyymi
        nhdohhdfohdsf kirjoitti:

        Tuomas peippo on hyvä rumpari sekä myös hyvä hammaslääkäri.

        Mikä on rumpari?


    • hollywoodhymy

      tosi hyvä hammaslääkäri lohjalla on Tuomas Peippo Kauppakatu 13.B.Hän tekee hammashoidon täysin kivuttomasti,myös juurihoidon.Laittaa pyydettäessä pintapuudutteen ennen puudutusta,näin ollen varsinainen puudutus ei tunnu ollenkaan.Kannattaa jo aikaa tilatessa kertoa ,että on pelkopotilas.En ole tiennyt tällaisen olevan mahdollistakaan.Muutenkin miellyttävä ihminen sekä kiva hammaslääkärikeskus.Suosittelen.

      • approximaali

        Ihan itse Tuomas Peippo siellä kirjoittaa mainostaan. Oli helppo lukea rivien välistä. Käyhän se näinkin.


      • Hampaaton1
        approximaali kirjoitti:

        Ihan itse Tuomas Peippo siellä kirjoittaa mainostaan. Oli helppo lukea rivien välistä. Käyhän se näinkin.

        Olen samaa mieltä approximaalin kanssa, sillä itselläni on ollut huonoja kokemuksia kyseisestä henkilöstä.Riitti mulle


      • Epäonninen4

        Yritäppä laitatuttaa implatteja muutama kappale ja arvostele sen jälkeen


      • Anonyymi

        Valitettavasti en voi yhtyä edelliseen kirjoittajaan:
        Mukava....mutta valitettavasti minulla huonoja kokemuksia hoidosta.
        Nyt meni vaihtoon.


    • pelkopotilas

      Paras hammaslääkäri Lohjalla on Okko Sivonen Lohjan asemalla.Kertoo koko ajan mitä tekee,ihanan ystävällinen ja kärsivällinen.Suosittelen!

    • pelkopotilas

      Minäkin kävin kyseisellä okko Sivosella.Ensimmäistä kertaa tuntui että olin Oikealla hammaslääkärillä.Minäkin suosittelen!

    • törkeää rahastusta

      Hammaslääkäri Tähtihampaassa myös Tähtitieteelliset hinnat!Hyi!

      • Kohtuuhinnat

        Hammaslääkäri Tähtihammas vastaa:

        Meidän hintamme ovat hammaslääkäriliiton oheistuksen mukaan keskinkertaiset
        ja halvemmat kuin monella yksityishammaslääkärillä Lohjalla.


    • torat kuntoon

      Elämäni ensimmäisen kerran poraus ei sattunut yhtään Mäntynummen hammashoitolassa M-L Mäkisen käsittelyssä. Hyvä ja ammattinsa osaava lekuri, ei mikään konitohtori. Tähän ikään (60) on jo tullut kokemuksia eräistäkin hammaslääkäreistä. Ajan sain n. kuukauden päähän ja koko kalusto kunnostetaan kuukauden aikana.Monesti joutuu käymään...

    • kova särky

      Kova hammassärky ajoi etsimään pikaista apua eräänä lauantaina.Apu löytyi
      lohjan asemalta,jossa oli lauantaipäivystys.Pelkäsin kovasti ja jännitin.Vastassa oli kuitenkin aivan ihana henkilökunta! Hoito sujui kivutta hyvän puudutuksen ja rauhoittavan hammaslääkärin vuoksi.Terveisiä todella ihanalle Okko Sivoselle ja hoitajalle(valitettavasti en muista hoitajan nimeä) Suosittelen muillekin!

    • Tyytyväinen asiakas.

      Lohjalla käynyt hammaslääkärissä nyt 2 kertaa Okko Sivosella ja voin oikeesti suositella. Itsellä on ollut kovat hammalääkäri pelot mutta nytten huomaan että aivan turhaan. Hyvä hoitaja myös. :))

    • Pelkuri

      Yksi haljennut hammas, käynti Virkkalassa kunnalliesa hammaslääkärissä ja siitä alkoi vuoden helvetti. Alusta asti korjattu väärin ja tuhoa tehtiin enemmän kun korjausta. Siitä sitten yksityiselle ja ennen kun tehdyt tuhot ja itse hammas saatiin korjattua oli limpakko tyhjä. Muyttakyllä se kannatti. Ei ikinä enään kunnalliselle!!!!

    • Hammas kipeä

      Onko kukaan pelännyt niin paljon hammaslääkärissä käyntiä, että ei ole käynyt vuosiin sen takia tarkastuttamassa purukalustoaan? Kuulin radiosta uutisen, että 25-30v. aikuisilla saattaa olla viidenkin vuoden paussi tarkastusten välillä...

      Kuinka on?Oletko käynyt hammaslekurilla ja sinut on nukutettu hoidon ajaksi? Onnistuiko ? Missäpäin Lohjalla on tällainen palvelu ja minkä hintaista se on?

    • Aaaaaasasasasasassas

      Lohjan ojamolla on ojamon koulussa oma hammaslääkäri,Tuuli nimeltään.Kko ojamo tuntee sen ja on hyvin mukava ja jos hampaan poisto on "projektina" niin antaa esilääkityksen ja pumpulipuudutuksen ja sit normin piikkipuudutuksen.Multa se on poistanu 5 hammasta eikä sattunut yhtään :)

    • tadatattataaa

      Mäntynummessa on semmoinen hammaslääkäri kuin Anu. Todella hyvä ja vaikka pelkäänkin hammaslääkärissä käyntiä niin hän osaa hommansa eikä satu yhtään (: suosittelen !

    • Äiti hammaspeikko

      Tyttäreni opiskelee hammaslääkäriksi ja vaikka en alasta tiedä mitään olen iloinen siitä, että Lohjalta löytyy näin paljon hyviä hammaslääkäreitä! Suosikkeja on monilla.

    • Riikka

      Eeva Iso-Herttua ja Anttilan hammashoitola on ainakin toiminut minulle (kärsin kovasta hammaslääkärikammosta).

    • robert5
      • pelkkää mainosta

        Tämä Tähtihampaasta oleva kommentti on mainos (robert5).
        Senjälkeen kun omistajaksi tuli venäläinen on mainonta muuttunut agressiivisemmaksi.


      • lilipop
        pelkkää mainosta kirjoitti:

        Tämä Tähtihampaasta oleva kommentti on mainos (robert5).
        Senjälkeen kun omistajaksi tuli venäläinen on mainonta muuttunut agressiivisemmaksi.

        Mitä mielestäsi on aggressiivinen mainonta? Tällä hetkellä mainostavat, että jokaisesta tarkastuksesta ja röntgenkuvista menee uuden lastensairaalan tueksi. Itse hoidan hampaat tähtihampaassa ja siellä tarkastus oli terveyskeskuksen hinnoilla.. Mielestäni tämä on hyvää palvelua !


    • reikiä monta

      Miten paljon kunnallinen hammashoito satsaa ihmisen purukalustoon? Vai täytyykö itse kustantaa kaikki implantit ja mitä ,jos haluaakin nukutuksen pelon takia...

      • Hammaslääkäri

        Haloo! Täytyykö itse huolehtia omista hampaistaan.....?Ns. Julkinen terveydenhoito on tuki omalle kotihoidolle! Hammashoito kuten muukaan terveydenhoito ei ole mitään mutterinvaihtoa jolla kaikki olisi ns.kerralla ikuisesti valmista, joten tämä keskustelu oli tässä. Kiitos. Liikkukaa ja huolehtikaa terveydestänne. Netistä löytyy kyllä ohjeita siihenkin. Keskittykää olennaiseen...


    • Julle76

      VP Lagerstam rauhallinen ammattimies.

      • Anonyymi

        Rauhallinen varmasti mutta ammattimiehestä kaukana


    • Nono

      Kiva ja OSAAVA, jälkimmäinen lienee kuitenkin se tärkein juttu:Teemu Savola.

    • Anonyymi

      Kuinka moni täällä on saanut pelon hammaslääkäriä kohtaan erää Mervi P:n ansiosta?

    • Anonyymi

      Helmen hammaslekurissa ainakin pääsee rahoistaan jos haluaa ja sitä on liikaa ! Ja tuntuukin siltä että jotkut lekurit ihan rahastavat tahallaan. En sinne astu enää , koska muualla on halvempaa ja hyviä lekureita.

    • Anonyymi

      lohja on vähän sellainen paikka, että hampaat kannattaa hoitaa julkisen psykiatrian puolella. hoitokeinona toimii nykyisin piereskely.

      • Anonyymi

        Pieru onkin oikea ihme tätänykyä. Ja paska myös.


    • Anonyymi

      joko olette saaneet hampaanne kuntoon?

    • Anonyymi

      hampaat olivat kuin uudet puolen tunnin piereskelyn jälkeen!

    • Anonyymi

      Lohjalla on paskoja hammaslääkäriä. Yksi on oikeen kanahaukan näköinen paska

    • Anonyymi

      Tuomas peippo on täysi töhö. älkää koskaan menkö hänen hoitoon, joskus oli hammassärkyä ja erehdyin hänen vastaanotolle. poisti väärän hampaan ja laittoi vielä yli 400e laskun, koko toimenpide sattui saatanasti koko ajan vaikka yritti pistellä puudutusta mutta ei sitäkään osannut tehdä kunnolla, myös moni muu sanonut ettei kannata mennä. eli varokaa peippoa!

      • Anonyymi

        ”Poisti väärän hampaan” - hahhahhahhaa!!!


    • Anonyymi

      Joku Kreeta on cusi paska

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe