Kuka tietää tuosta alueesta jotakin? Onko rauhallista, mukavaa ja lapsiystävällistä? Millaista väkeä alueella asuu? Onko lähellä päiväkodit ja koulut sekä lähikauppa? Kulkuyhteydet? Kannattaisko sieltä ostaa asunto?
Espoo/Kaupunginkallio
5
3985
Vastaukset
- Mesta-
Espoon keskus johon k-kallio kuuluu on espoon vähiten arvostettua ja rauhattominta aluetta.
- espookeskuuuus
Ei kaupunginkallio ole paha paikka, itseasiassa ihan mukava. Miinuksena tosiaan espoon keskuksen läheisyys, mutta sinnekin ainakin 1 km matkaa. Kyllä sieltä ihan hyvin mielin voi asunnon ostaa. Tosin lähimmät kaupat siellä espoon keskuksessa ja itse en siellä asioisi....
- keskuksen asukas
Minusta Espoon keskuksessa on ihan hyvät kaupat.
Ei se paikkana ole huonompi kuin vaikkapa Leppävaara.
Lopetetaan jo tuo Espoon keskuksen mollaaminen, onhan siellä nyt hieno Entresse ja muutenkin sitä kunnostetaan.
Itse olen asunut Espoon keskuksen tuntumassa vuodesta 1976, enkä ole suuremmin kärsinyt. - esbå
keskuksen asukas kirjoitti:
Minusta Espoon keskuksessa on ihan hyvät kaupat.
Ei se paikkana ole huonompi kuin vaikkapa Leppävaara.
Lopetetaan jo tuo Espoon keskuksen mollaaminen, onhan siellä nyt hieno Entresse ja muutenkin sitä kunnostetaan.
Itse olen asunut Espoon keskuksen tuntumassa vuodesta 1976, enkä ole suuremmin kärsinyt.Espoon keskus on kyllä ainakin asiointipaikkana mainettaan parempi. Samanlaisia juoppoporukoita ja äänekkäitä mamuja liikkuu muissakin Espoon aluekeskuksissa. Asuinpaikkana en osaa Espoon keskusta arvioida, mutta ainakaan lähialueilla ei Espoon keskuksen läheisyys mikään haittatekijä ole. Päinvastoin, kaikki tarvittavat päivittäispalvelut löytyvät sieltä, eikä ruuhkaa ole samalla lailla kuin esim. Leppävaarassa.
- Anonyymi
Kaupunginkallio sijaitsee Espoon keskuspuisto II:n vieressä. Mahtavat liikkumis- ja ulkoilualueet. Omakotitaloasukkaiden unelmapaikkaa, eli sellaisten, jotka harrastavat liikuntaa ja elävät terveellisesti. Sieni-, marja- ja karpalosuot lähietäisyydellä. Kaupunginkallio on oma asuinalueensa ja yleensä siellä asuvat edustavat sellaisia, joita ei tarvitse yhteiskunnan elättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086