Kuka tietää tuosta alueesta jotakin? Onko rauhallista, mukavaa ja lapsiystävällistä? Millaista väkeä alueella asuu? Onko lähellä päiväkodit ja koulut sekä lähikauppa? Kulkuyhteydet? Kannattaisko sieltä ostaa asunto?
Espoo/Kaupunginkallio
5
3825
Vastaukset
- Mesta-
Espoon keskus johon k-kallio kuuluu on espoon vähiten arvostettua ja rauhattominta aluetta.
- espookeskuuuus
Ei kaupunginkallio ole paha paikka, itseasiassa ihan mukava. Miinuksena tosiaan espoon keskuksen läheisyys, mutta sinnekin ainakin 1 km matkaa. Kyllä sieltä ihan hyvin mielin voi asunnon ostaa. Tosin lähimmät kaupat siellä espoon keskuksessa ja itse en siellä asioisi....
- keskuksen asukas
Minusta Espoon keskuksessa on ihan hyvät kaupat.
Ei se paikkana ole huonompi kuin vaikkapa Leppävaara.
Lopetetaan jo tuo Espoon keskuksen mollaaminen, onhan siellä nyt hieno Entresse ja muutenkin sitä kunnostetaan.
Itse olen asunut Espoon keskuksen tuntumassa vuodesta 1976, enkä ole suuremmin kärsinyt. - esbå
keskuksen asukas kirjoitti:
Minusta Espoon keskuksessa on ihan hyvät kaupat.
Ei se paikkana ole huonompi kuin vaikkapa Leppävaara.
Lopetetaan jo tuo Espoon keskuksen mollaaminen, onhan siellä nyt hieno Entresse ja muutenkin sitä kunnostetaan.
Itse olen asunut Espoon keskuksen tuntumassa vuodesta 1976, enkä ole suuremmin kärsinyt.Espoon keskus on kyllä ainakin asiointipaikkana mainettaan parempi. Samanlaisia juoppoporukoita ja äänekkäitä mamuja liikkuu muissakin Espoon aluekeskuksissa. Asuinpaikkana en osaa Espoon keskusta arvioida, mutta ainakaan lähialueilla ei Espoon keskuksen läheisyys mikään haittatekijä ole. Päinvastoin, kaikki tarvittavat päivittäispalvelut löytyvät sieltä, eikä ruuhkaa ole samalla lailla kuin esim. Leppävaarassa.
- Anonyymi
Kaupunginkallio sijaitsee Espoon keskuspuisto II:n vieressä. Mahtavat liikkumis- ja ulkoilualueet. Omakotitaloasukkaiden unelmapaikkaa, eli sellaisten, jotka harrastavat liikuntaa ja elävät terveellisesti. Sieni-, marja- ja karpalosuot lähietäisyydellä. Kaupunginkallio on oma asuinalueensa ja yleensä siellä asuvat edustavat sellaisia, joita ei tarvitse yhteiskunnan elättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774