Oonko liian painava?

qazws

tällanen peruskysymys että oonko liian painava new forest - ponille ko oon n. 50 kg ja 160 cm?

8

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä tietoinen

se riippuu paljon ponin korkeudesta ja ruumiin rakenteesta.

• Paksu estehullu

Kyllä se poni jaksaa sut kantaa. Hyppäsin welsh ponilla n. 60 cm ja painan ite n. 60 kg. Oon 160 pitkä. Ja hyvin meni!

• kokemusta 12

Et juuri lainkaain olet saman kokoinen jopa pienempi kuin minä ja ratsastaisin kyllä ihan hyvin

• poninainen

itse olen pidempi ja painavempi ja ratsastan 146 cm new forestilla

• Omps

No et todellakaan...

• ennaro

Oma äitini on 165cm pitkä ja painaa 60kg. Hän on hypännyt 70cm 133cm welshillä.Welsh oli siro ja pieni, kevyesti meni!

Et todellakaan ole liian painava!

• paksu poniratsastaja

Hei, et todellakaan! oo liian painava. Riippuu tietty vähä ponista. Mutku shettiksetki (useimmat) jaksaa sen 50 kg, ni miksei "nyykyt" Meijän poni on jykevä NF-ruuna 142 cm ja sille painoraja on 75 kg, esteillä sit vähemmä :) Et huristele huoletta ponnyllas :)

• Saat

Et oo.Mäki ratsastan poneilla ja painan n.72 kg ja 165 cm.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      68
      4500
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      111
      3387
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      29
      1940
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1192
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      939
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      912
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      817
    Aihe