onkohan mahdolllisuuksia saada tuon 10 tonnin verran lainaa reilulla 2000 euron nettotuloilla, en ole ennestään nordean asiakas ja osuuspankissa vielä n.1000e vanhaa velkaa jäljellä... tarvitsenko uuteen lainaan takaajia, kun omaisuutta ei vakuudeksi ole..? ja riittääkö 1 takaaja vai tarvitaanko useampia, jos takaajia vaaditaan? kiitos
nordea joustoluotto
7
3915
Vastaukset
- Ei saisi
3:n vuoden maksuajalla tuo tekee rapiat 300€/kk. Jos nettotulosi on 2000€/kk ja ei pahemmin muita lainoja, niin tuskin mitään estettä.
Vakuudetonta joustoluottoa voi saada 25.000€:oon asti. Eli ei tarvita takaajia.- jos saat lainan
Samaa summaa olen itse nordealta ajatellut. Saa vaan nähdä jääkö saamatta. ennestään on sinne 6000€ joustoluotto jota olen nyt reilun tonnin lyhentänyt. tuloja on vain tosin 1800e/netto.
- todellinen vuosikorko
tuohon. Osoitteessa http://www.moneymarket.fi löytyy etusivulta paras todellinen vuosikorko laskuri.
- dumbass
Juu, otin Nordean joustoluottoa 12500€,tulot netto n.2000€/kk vakituinen työpaikka. lyhennys 250€/kk viiden vuoden ajalle. Verkkopankin kautta vaan hakemusta sisään.
- Joustoluoton hakija
dumbass kirjoitti:
Juu, otin Nordean joustoluottoa 12500€,tulot netto n.2000€/kk vakituinen työpaikka. lyhennys 250€/kk viiden vuoden ajalle. Verkkopankin kautta vaan hakemusta sisään.
Hei, tuliko sinulle suoraan päätös verkkopankkiin vain pitikö toimittaa esim. työsopimus tai palkkakuitteja? Nordeahan näkee kuitenkin tililtä tilitapahtumat, että tarviiko ne vielä lisätietoa myöntämiselle?
- imbaaaajaa222
Joustoluoton hakija kirjoitti:
Hei, tuliko sinulle suoraan päätös verkkopankkiin vain pitikö toimittaa esim. työsopimus tai palkkakuitteja? Nordeahan näkee kuitenkin tililtä tilitapahtumat, että tarviiko ne vielä lisätietoa myöntämiselle?
- erkki999
Joustoluoton hakija kirjoitti:
Ei nordeasta mitään saa,itse hain taannoin tuohikorttia ja luotto ym tiedot kunnossa.Hylky päätös tulee aina postissa ja jos sen saat näet sen heti näytölläsi jos nettipankki tunnuksilla hait.!!Paska pankki meinaan vaihtaa toiseen...............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094276
- 783496
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?823333Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?253239Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223232- 722916
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642787Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852559- 92442