Mikä nyt on suosittu juttu?
Vastaukset 4
- hankala
keksiä mitään.. Eivät enää oikein leiki, mutta ovat kuitenkin vielä aivan lapsia.
Tässä muutama idea:
- "vähän hienompi" vesipyssy tai muu vesilelu
- LEGO:lta löytyy upeita rakennettavia autoja yli 8-vuotiaillekkin
- lautapeli - Nikoola
Tuon ikäiset ovat jo aika persoonallisia. Mikä käy toiselle, niin ei käy OLLENKAAN toiselle. Voisi tietenkin kysäistä vanhemmilta missä mennään, ettei ihan harakiriä tule hankittua?
Tuon ikäiselle voisi tämäkin olla hauska, riippuu tietty tyypistä.
http://www.pikkujuttu.net/product_details.php?p=1677
Oli siellä muitakin hyviä, mutta tämä oli musta aika hervoton...
En ole vielä itse tilannut tuolta, onko joku teistä? Yhden toisen paidan ('OSA-AIKAENKELI' tms...) olen vaan nähnyt kerran kaverin lapsella, siitä jäi mieleen. Kokemuksia tuosta www.pikkujuttu.net kaupasta?- Sariannika
Legot on hyviä aina, kattoo vaan oikeen ikähaarukan. Ja hei, kysy vanhemmilta - pääset NIIIN paljon helpommalla.
- Pinjata
Hauska lahja syntymäpäiville on Pinjata!!! Olen rakentanut useita ystävieni syntymäpäiville. Kaiken ikäisillä on hauskaa kun synttärisankari yrittää rikkoa Pinjataa silmät sidottuna ja muut saavat kannustaa. Lapset varsinkin ilahtuvat kun karkkia lentelee ympäriinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid128823En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43609Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21548Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110513- 36512
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33451- 37426
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää111417Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni21388