Jumalauta; 30 euroa sisäänpääsymaksua juomaan 5 euron keppanaa ja syömään kuuden euron muikkuja.
Nyt on suomen Oluset oy:n omistajat lähteneet riistolinjalle.
Joku urheiluseura ottakoon järjestääkseen festarin nimellä
Iisalmen Olutfestari, ja pääsylippu 10 € ja musiikki valvottua,
Nyt äänentoisto oli niin maksimissaan että sanat ja sävel eivät eroittuneet.
Riistäjäporukalle loppu! Lasku!
Oluset Iiisalmesta
11
557
Vastaukset
- ikä kaikki....
Floppasi ja pahasti. Järjestelyt amatööritasoa. Suosittelen järjestäjille vierailua lähes mille tahansa olutfestareille - opintoretkelle.
- Riistotonta kesää
- joka
tunsi tulleensa petetyksi. Vaan ei tule toista kerttoo!!
- Verirahat
voitot?
- vasuuseen
tällaisesta paskasta!
- Poltzei
viranomaisen tahosta tutkittava. Ei tämmöstä paskaa voi vedättää ellei joku ei saa siitä hunajata.
- päättäjät
onko kaappi auki
- Persaukkiinen
on ihminen, jolta kaiken vei joutilaiset jonnijoutavat jonnijoutavinneen.
- Eteleä-Suomessa
jotka ollaan valamiitta uuvenlaiseen, paremppaan ja kuluttajaystävllisemppään tapahtummaan Iisalamessa.
Pistähän yhteystiivot niin perustettaan yhistys hoitammaan asijjoo
Osote: Iisalamen Uuvet Olutfestarit, PL 28, 00101 Helsinki - oslsls0owel
aikaa, jolloin Iisalmessa tehtiin Suomen parhaat pullo-oluet Rakuuna ja Husaari. Panimon kaatuminen oli todellinen isku hyvän oluen ystäville.
P.S. Minulla on noita oluita vielä joitakin avaamattomissa pulloissa, liekö keräilijöillä kiinnostusta? Ei monta pulloa tosin.- oslsls0owel
että vain Husaaria, eikä tosiaan monta pulloa. Ei siis läheskään esim. korillista, muistaakseni on sekä III- että IV-versiota. Lähinnä esimerkinomaisesti aikoinaan säilytin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889