Jumalauta; 30 euroa sisäänpääsymaksua juomaan 5 euron keppanaa ja syömään kuuden euron muikkuja.
Nyt on suomen Oluset oy:n omistajat lähteneet riistolinjalle.
Joku urheiluseura ottakoon järjestääkseen festarin nimellä
Iisalmen Olutfestari, ja pääsylippu 10 € ja musiikki valvottua,
Nyt äänentoisto oli niin maksimissaan että sanat ja sävel eivät eroittuneet.
Riistäjäporukalle loppu! Lasku!
Oluset Iiisalmesta
11
577
Vastaukset
- ikä kaikki....
Floppasi ja pahasti. Järjestelyt amatööritasoa. Suosittelen järjestäjille vierailua lähes mille tahansa olutfestareille - opintoretkelle.
- Riistotonta kesää
- joka
tunsi tulleensa petetyksi. Vaan ei tule toista kerttoo!!
- Verirahat
voitot?
- vasuuseen
tällaisesta paskasta!
- Poltzei
viranomaisen tahosta tutkittava. Ei tämmöstä paskaa voi vedättää ellei joku ei saa siitä hunajata.
- päättäjät
onko kaappi auki
- Persaukkiinen
on ihminen, jolta kaiken vei joutilaiset jonnijoutavat jonnijoutavinneen.
- Eteleä-Suomessa
jotka ollaan valamiitta uuvenlaiseen, paremppaan ja kuluttajaystävllisemppään tapahtummaan Iisalamessa.
Pistähän yhteystiivot niin perustettaan yhistys hoitammaan asijjoo
Osote: Iisalamen Uuvet Olutfestarit, PL 28, 00101 Helsinki - oslsls0owel
aikaa, jolloin Iisalmessa tehtiin Suomen parhaat pullo-oluet Rakuuna ja Husaari. Panimon kaatuminen oli todellinen isku hyvän oluen ystäville.
P.S. Minulla on noita oluita vielä joitakin avaamattomissa pulloissa, liekö keräilijöillä kiinnostusta? Ei monta pulloa tosin.- oslsls0owel
että vain Husaaria, eikä tosiaan monta pulloa. Ei siis läheskään esim. korillista, muistaakseni on sekä III- että IV-versiota. Lähinnä esimerkinomaisesti aikoinaan säilytin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562