Tanssitaitoinen, nauravainen mies. Jos tunnistat itsesi tekstistäni, vastailehan, odotan.
Vastaukset 67
- olla , mutta?
Nätti lavahan se oli, ja kuulemista ja puhumista voi aina harjoittaa! Tuntomerkkejä tarttis.
- tumma nainen
pyysit minua kahville tai limsalle,,enkä älynnyt lähteä,,joten veit minut pois ja kävelit tupakka kädessä pois,,enkä sua sen jälkeen nähnyt enää. ikääsi en osaa arvailla, mutta et teinipoika enää ja minä keski-ikäinen.
- paitsi muutama
tumma nainen kirjoitti:
pyysit minua kahville tai limsalle,,enkä älynnyt lähteä,,joten veit minut pois ja kävelit tupakka kädessä pois,,enkä sua sen jälkeen nähnyt enää. ikääsi en osaa arvailla, mutta et teinipoika enää ja minä keski-ikäinen.
Tilan käyttö, tanssitaito,ikäkin, niin ja tummakin. tupakkaa en polta, ja olisinkohan pytänyt kahveelle?
Mutta kun olet keskiikäinen ja hoikka tummatukkainen niin ehditäänkö vielä uudelleen joku kerta? tiedä vaikka kahvi maistuis ? - pyysit kahville mutta
paitsi muutama kirjoitti:
Tilan käyttö, tanssitaito,ikäkin, niin ja tummakin. tupakkaa en polta, ja olisinkohan pytänyt kahveelle?
Mutta kun olet keskiikäinen ja hoikka tummatukkainen niin ehditäänkö vielä uudelleen joku kerta? tiedä vaikka kahvi maistuis ?ehkä sitten vain pyyhit ulkona hikeä, mennessäsi poispäin. Sinut kyllä tunnistan jos vielä kohtaamme.Sitten kyllä kahvi maistuu!!Kerro lisää itsestäsi.
- "Kajaste"
pyysit kahville mutta kirjoitti:
ehkä sitten vain pyyhit ulkona hikeä, mennessäsi poispäin. Sinut kyllä tunnistan jos vielä kohtaamme.Sitten kyllä kahvi maistuu!!Kerro lisää itsestäsi.
Pitkästä aikaa se oli ainut kerta kun olen piipahtanut sinne, tanssista pidän todella ja harrastan. no ja tietty oikeissa ajankohdassa kahvikin käy.
Olisiko jokin tanssiilta paras kokeilla askelia musiikkiin? Voi kertoa miten kesä kuljettaa ja musiikki vie. - alkuper.kirj.
"Kajaste" kirjoitti:
Pitkästä aikaa se oli ainut kerta kun olen piipahtanut sinne, tanssista pidän todella ja harrastan. no ja tietty oikeissa ajankohdassa kahvikin käy.
Olisiko jokin tanssiilta paras kokeilla askelia musiikkiin? Voi kertoa miten kesä kuljettaa ja musiikki vie.todellakin "piipahtaa" ,sillä puolen yön paikkeilla tulit kuten Kääriäinenkin tuli. Sinä mies tummassa asussa. Pidän myöskin tanssista todella mutta Kajasteella edellisen kerran v.94-95?? Taisi välillä askeleet mennä eri tahtiin , mutta jospa "Sydämet lyövät hiljaa samaan tahtiin,.."
- Kajaste "vieläkö?
alkuper.kirj. kirjoitti:
todellakin "piipahtaa" ,sillä puolen yön paikkeilla tulit kuten Kääriäinenkin tuli. Sinä mies tummassa asussa. Pidän myöskin tanssista todella mutta Kajasteella edellisen kerran v.94-95?? Taisi välillä askeleet mennä eri tahtiin , mutta jospa "Sydämet lyövät hiljaa samaan tahtiin,.."
Askeleiden vuoksi? Vielä on kesää jäljellä.
Harrastus ja liikunta sopivat joten mikä olisi sopivampaa kuin uudistaa askeleita. Milloin. - alkuper.kirjoittaja
Kajaste "vieläkö? kirjoitti:
Harrastus ja liikunta sopivat joten mikä olisi sopivampaa kuin uudistaa askeleita. Milloin.jos ja kun hlö jota etsin pystyy kertomaan tuntomerkkini siltä illalta ja on hakemani hlö. Kerrohan nyt lisää itsestäsikin!Vielä on kesää jäljellä!
- alkuper.kirjoittaja
Harrastus ja liikunta sopivat joten mikä olisi sopivampaa kuin uudistaa askeleita. Milloin.ja aika laittaa askeleita musiikkiin..on tosi hauskasti tuo sanottu. Tulevana viikonloppuna??Lomaakin vielä jäljellä.
- alkuper.kirjoittaja
Harrastus ja liikunta sopivat joten mikä olisi sopivampaa kuin uudistaa askeleita. Milloin.elokuun aikana?
- tanssiaikaa
alkuper.kirjoittaja kirjoitti:
elokuun aikana?
Elokuun aikana käyn "uuden" lavakeikan Kajasteella joten toivottavasti askeleet kuljettaa.
- alkuper.kirjoittaja
tanssiaikaa kirjoitti:
Elokuun aikana käyn "uuden" lavakeikan Kajasteella joten toivottavasti askeleet kuljettaa.
jäljellä! Ajattelisin vain toisena tulevani sinne.Miten on?
- ehdinkö molempiin
jäljellä! Ajattelisin vain toisena tulevani sinne.Miten on?
satumme varmaankin tanssimaan. kummasta pidät enemmän. Sattuisipa vielä kiva sää.
- alkuper.kirjoittaja
ehdinkö molempiin kirjoitti:
satumme varmaankin tanssimaan. kummasta pidät enemmän. Sattuisipa vielä kiva sää.
tekisi illalla mieli, mutta olenkin kuumeessa, joten viimeiseen vkon loppuun jää tapaaminen.Nutta vielä on toivoa kun on kesää jäljellä, uskothan sen,,kuten matti ja teppo laulaa.
- kävin kuitenkin
tekisi illalla mieli, mutta olenkin kuumeessa, joten viimeiseen vkon loppuun jää tapaaminen.Nutta vielä on toivoa kun on kesää jäljellä, uskothan sen,,kuten matti ja teppo laulaa.
Jospa kuume paranee ja muutenkin toivo paremmasta. Olihan tuollla väkeä mutta omituista vain se kun on niin sekavaa se lavakäyttäytyminen.
Tulevaa ja parepaa tuuria - alkuper.kirj.
kävin kuitenkin kirjoitti:
Jospa kuume paranee ja muutenkin toivo paremmasta. Olihan tuollla väkeä mutta omituista vain se kun on niin sekavaa se lavakäyttäytyminen.
Tulevaa ja parepaa tuuriaKuume on ohi ja toivo elää. Mitä tarkoitat sillä sekavalla lavakäyttäytymisellä?Käytkö Savon puolella tansseissa ja jos niin missä täällä? Uskotko että ihan on ikävä sitä persoonaa jonka silloin tapasin?Oletko vapaa ja kuinka vanha(nuori)olet?Sano mistä sut löydän(muualta) ja eniten pelkään että kirjoittaja et olekaan hän!!
- alkuper.kirj.
alkuper.kirj. kirjoitti:
Kuume on ohi ja toivo elää. Mitä tarkoitat sillä sekavalla lavakäyttäytymisellä?Käytkö Savon puolella tansseissa ja jos niin missä täällä? Uskotko että ihan on ikävä sitä persoonaa jonka silloin tapasin?Oletko vapaa ja kuinka vanha(nuori)olet?Sano mistä sut löydän(muualta) ja eniten pelkään että kirjoittaja et olekaan hän!!
netissä?Olisiko mahdoton saada se.
- alkuper.kirj.
alkuper.kirj. kirjoitti:
netissä?Olisiko mahdoton saada se.
kirjoitus virheitä tulee, harmi.
- Profiilit
alkuper.kirj. kirjoitti:
kirjoitus virheitä tulee, harmi.
Paritanssissa on yhteinen profiili ja sehän tuntuu ja aistii mikäli tanssi alkaa kulkemaan. Eipä ole nettiprofiileja tullut etsittyä eikä laitettua.
Kuinka paljon tanssit ja oletko kiinostunut harrastamaan vaikka sitä? Se vain kertoo paljon ja antaa myös. - alkuper.kirj.
Profiilit kirjoitti:
Paritanssissa on yhteinen profiili ja sehän tuntuu ja aistii mikäli tanssi alkaa kulkemaan. Eipä ole nettiprofiileja tullut etsittyä eikä laitettua.
Kuinka paljon tanssit ja oletko kiinostunut harrastamaan vaikka sitä? Se vain kertoo paljon ja antaa myös.,,jos en koko ikääni niin paljon kuitenkin.Ja pidän todella paljon. Käyn tanssimassa kun on lomaa, tai vapaata ja mieluinen artisti, mutta enemmän kuljen kesällä ja miel. lavoilla, kaukanakin!
- kaukanakin
alkuper.kirj. kirjoitti:
,,jos en koko ikääni niin paljon kuitenkin.Ja pidän todella paljon. Käyn tanssimassa kun on lomaa, tai vapaata ja mieluinen artisti, mutta enemmän kuljen kesällä ja miel. lavoilla, kaukanakin!
Kylläpä tanssi on sitten vienyt sinuakin. Usein käyn myös ja kaukanakin. Myös olen aika kiinostunut sen kehittymisestä ja hyvästä vaikutuksesta liikuntaan että musiikin tulkintaan sekä ennekaikkea paritanssiin.
Elikkä et sinäkään ole sieltä suunnalta? - vai ollaanko sittenkin
kaukanakin kirjoitti:
Kylläpä tanssi on sitten vienyt sinuakin. Usein käyn myös ja kaukanakin. Myös olen aika kiinostunut sen kehittymisestä ja hyvästä vaikutuksesta liikuntaan että musiikin tulkintaan sekä ennekaikkea paritanssiin.
Elikkä et sinäkään ole sieltä suunnalta?tavattu joskus aiemminkin, se jää arvoitukseksi. En ole kotoisin P-K:sta, joskin lapsuudessa monet kesät vietin siellä.Nyt meilläpäin on tanssitapahtumia tulevana viikonvaihteena, jos kiinnostuit ja ehdit niin mikäpäs sen mukavampaa olisi. En kyllä pidä tanssia ainoana liikkumisen muotona, niitä on muitakin mutta sosiaalisten kontaktien luomisessa se on ehdottomasti alkupäässä. Taidat sittenkin olla musiikin ammattilainen??Olenko oikeassa??
- tai sittenkin!
vai ollaanko sittenkin kirjoitti:
tavattu joskus aiemminkin, se jää arvoitukseksi. En ole kotoisin P-K:sta, joskin lapsuudessa monet kesät vietin siellä.Nyt meilläpäin on tanssitapahtumia tulevana viikonvaihteena, jos kiinnostuit ja ehdit niin mikäpäs sen mukavampaa olisi. En kyllä pidä tanssia ainoana liikkumisen muotona, niitä on muitakin mutta sosiaalisten kontaktien luomisessa se on ehdottomasti alkupäässä. Taidat sittenkin olla musiikin ammattilainen??Olenko oikeassa??
Liikkumista on tosiaan muutakin ja sitähän tehdään myös. Onneksi tanssitapahtumat jatkuu ja osallistuaan kun ehtii. Paikat kiinnostaa ja valittava on useastakin. Kärkeen toki sijoituu kontaktien luonti ja viihtyminen tanssin aidossa maailmassa.
Olsipa kiva olla myös ammattilainen musiikissa vaikka lähellä sydäntä se onkin. - tuletko sinäkin
tai sittenkin! kirjoitti:
Liikkumista on tosiaan muutakin ja sitähän tehdään myös. Onneksi tanssitapahtumat jatkuu ja osallistuaan kun ehtii. Paikat kiinnostaa ja valittava on useastakin. Kärkeen toki sijoituu kontaktien luonti ja viihtyminen tanssin aidossa maailmassa.
Olsipa kiva olla myös ammattilainen musiikissa vaikka lähellä sydäntä se onkin.Kajaste vai Naapurivaara, tanssittaisko.
- merkintä kalenteriin
tuletko sinäkin kirjoitti:
Kajaste vai Naapurivaara, tanssittaisko.
Naapurivaara vko 37. Tämä ja seuraava viikonloppu työt kutsuu, mutta sitten..Mut kivaa tanssi-iltaa sinulle jos menet ja kerrothan kuulumiset.Muutama viikko sitten ajoin siitä paikasta ohi ja siellä oli silloin päivätanssit, arvaa harmittiko?
- Jiwe kin
merkintä kalenteriin kirjoitti:
Naapurivaara vko 37. Tämä ja seuraava viikonloppu työt kutsuu, mutta sitten..Mut kivaa tanssi-iltaa sinulle jos menet ja kerrothan kuulumiset.Muutama viikko sitten ajoin siitä paikasta ohi ja siellä oli silloin päivätanssit, arvaa harmittiko?
kun saa sopimaan niin mikä ettei ! Tanssitaan vaan. Mistäs pidät eniten. Niin kivat oli tanssit ja sopivasti tilaa.
- alkuper.kirjoittaja
Jiwe kin kirjoitti:
kun saa sopimaan niin mikä ettei ! Tanssitaan vaan. Mistäs pidät eniten. Niin kivat oli tanssit ja sopivasti tilaa.
ja tanssipaikka vielä avoin, mutta jonnekin on suunnattava. Mistähän tanssista pitäisin eniten??no fiiliksen mukaan se menee, jive`kin menettelee.Monesti se on parista kiinni ja jos on mieluisa sitähän tanssii mitä ja miten vaan.Minua epäilyttää että olet varattu..oletkos sinä??
- selvinnee
ja tanssipaikka vielä avoin, mutta jonnekin on suunnattava. Mistähän tanssista pitäisin eniten??no fiiliksen mukaan se menee, jive`kin menettelee.Monesti se on parista kiinni ja jos on mieluisa sitähän tanssii mitä ja miten vaan.Minua epäilyttää että olet varattu..oletkos sinä??
on kuitenkin tanssin aika taas. No parista tietty on kiinni ja ei se niin tärkeää ole kuinka onnistuu mutta ihana sitä on jakaa jos ja kun fiilis kohtaa. Tule hakemaan niin vaihdetaan innostusta ja ajatelmia.
- alkuper.kirj.
selvinnee kirjoitti:
on kuitenkin tanssin aika taas. No parista tietty on kiinni ja ei se niin tärkeää ole kuinka onnistuu mutta ihana sitä on jakaa jos ja kun fiilis kohtaa. Tule hakemaan niin vaihdetaan innostusta ja ajatelmia.
kivinen on tie, varsinkin yksin kulkea!Kyytiläinen peruutti lähtönsä jotenka on mahdotonta yksin ajaa syyspimeällä.(yli 200km/sivu).Tätähän tämä on ollut. T.T.Purontaka =lähellä.Eikun sinne.Ajele.
- alkuper.kirj.
selvinnee kirjoitti:
ole toista tapaa kuin tämä.Ja mikä se olisi?Mietin pääni puhki.
- Tuttujako
alkuper.kirj. kirjoitti:
ole toista tapaa kuin tämä.Ja mikä se olisi?Mietin pääni puhki.
Oli kivat tanssit ja sopivasti väkeä. Entä sinulla. Matkaa tulee minullekkin mutta jaksoin ajaa. Onhan niitä tapoja ja keinoja saada tanssia koettua. Minäkin mietin oletko sama jonka muistan? Eipä sillä, kulostat kivalta tanssikaverilta joten olispa aika jännä tanssia jo tämänkin perusteella.
Jääkö sattumien varaan? - alkuper.kirj.
Tuttujako kirjoitti:
Oli kivat tanssit ja sopivasti väkeä. Entä sinulla. Matkaa tulee minullekkin mutta jaksoin ajaa. Onhan niitä tapoja ja keinoja saada tanssia koettua. Minäkin mietin oletko sama jonka muistan? Eipä sillä, kulostat kivalta tanssikaverilta joten olispa aika jännä tanssia jo tämänkin perusteella.
Jääkö sattumien varaan?se sama joka aloittikin tämän ketjun..se miten muistat minut olisikin hyvä välillä tarkentaa.No, millainenkas minä olenkaan? Tulee pakosti mieleen Anna Eriksson`in laulama:kun katsoit......!Tokihan voitkin olla joku toinen kuin hän ketä etsin mutta, hän ketä etsin on minulle tärkeä hlö!Ei minun jalkani vieneet minua eilen minnekkään , oli fiilis kadonnut .Kun sanot jaksaneesi ajaa, toisin kuin minä on se kyllä julmetun pitkä matka,mutta mikä se olisikaan pikkuautolla hurauttaa.Tähän kohti sisältyy eräs tarina,mutta please, postinumero, mikä se on?Tai jotakin muuta vähän pikkuisen! Pieni vihje tänne.
- alkuper.kirj.
Tuttujako kirjoitti:
Jääkö sattumien varaan?-sanana saa tässä tapauksessa muodon. Kunpa voisinkin sanoa enemmän mutta kun ei tässä voi! Eikai sattumien varaan?
- Valkeinen tai koti
alkuper.kirj. kirjoitti:
-sanana saa tässä tapauksessa muodon. Kunpa voisinkin sanoa enemmän mutta kun ei tässä voi! Eikai sattumien varaan?
Kohtalokin on olemassa. Koen että voisin jossain jutella tai tanssia tai molempia sillä kyllä kaikki selviäisi. Mahdollisuudet, tarkoitukset ,ajatukset, niin moni asia.
En usko että tämä on turhaa mutta kaikella on aikansa ja paikkansa. Muuten tuskin olen se sama. Koska sulla on jotein niin "omaa" sanottavaa.
Muodostelmia ja muotoja hmm. näyttää siltä että varmaankin näemme - Alkuper.kirj.
Valkeinen tai koti kirjoitti:
Kohtalokin on olemassa. Koen että voisin jossain jutella tai tanssia tai molempia sillä kyllä kaikki selviäisi. Mahdollisuudet, tarkoitukset ,ajatukset, niin moni asia.
En usko että tämä on turhaa mutta kaikella on aikansa ja paikkansa. Muuten tuskin olen se sama. Koska sulla on jotein niin "omaa" sanottavaa.
Muodostelmia ja muotoja hmm. näyttää siltä että varmaankin näemmeKaikella on aikansa ja paikkansa, olen samaa mieltä.Uskon myöskin että tapaamme eikä siihen luultavasti mene kauan aikaa. Sehän on kiinni siitä miten sen järjestämme.Ehdotuksia. Odotan.
- rauhanlahti
Alkuper.kirj. kirjoitti:
Kaikella on aikansa ja paikkansa, olen samaa mieltä.Uskon myöskin että tapaamme eikä siihen luultavasti mene kauan aikaa. Sehän on kiinni siitä miten sen järjestämme.Ehdotuksia. Odotan.
Oikeastaan aika erikoinen jutska tää. Luontoon menen mielelläni.
- alkuper.kirj.
rauhanlahti kirjoitti:
Oikeastaan aika erikoinen jutska tää. Luontoon menen mielelläni.
eikun silmät peittoon ja sokkohaparoinnille.Joskus tulee käytyä kyseisessä paikassa. Niin ja "omaa sanottavaa, " se nyt on jokin lause jostakin , selkeästi hajatelmia, joilla tuskin sen suurempaa merkitystä loppupelissä. Vaellus on hyvä ja kiinnostava asia ja on mahtav(i)a paikka tiedossa jos oikeasti kiinnostaa. Lyhytsanainen tuo viimeisin kirjoitelmasi!
- ehdota vain
alkuper.kirj. kirjoitti:
eikun silmät peittoon ja sokkohaparoinnille.Joskus tulee käytyä kyseisessä paikassa. Niin ja "omaa sanottavaa, " se nyt on jokin lause jostakin , selkeästi hajatelmia, joilla tuskin sen suurempaa merkitystä loppupelissä. Vaellus on hyvä ja kiinnostava asia ja on mahtav(i)a paikka tiedossa jos oikeasti kiinnostaa. Lyhytsanainen tuo viimeisin kirjoitelmasi!
Kiinostaa oikeasti luonto ja vaellukset. Tämän kesän vakkari reissut on jäänyt mut vielä ehtii. En muuten ole käynyt kuin muutaman kerran tuolla "tanssiravintolassa" sillä en vain tykkää juuri moisista paikoista.
Olisikohan jes jos alettais vain kävellä ja jutella. Lyhyt teksti koska oikeastaan olen hämillään kun on kulunut jo aikaa ja vain palataan ja palataan. Mikä se on että tänne tullaan? - alkuper.kirj.
ehdota vain kirjoitti:
Kiinostaa oikeasti luonto ja vaellukset. Tämän kesän vakkari reissut on jäänyt mut vielä ehtii. En muuten ole käynyt kuin muutaman kerran tuolla "tanssiravintolassa" sillä en vain tykkää juuri moisista paikoista.
Olisikohan jes jos alettais vain kävellä ja jutella. Lyhyt teksti koska oikeastaan olen hämillään kun on kulunut jo aikaa ja vain palataan ja palataan. Mikä se on että tänne tullaan?, sillä minäkään en viihdy ravintoloissa, mieluummin menen luontoon eikä sen tarvitse olla hyvin organisoitua!Vaeltelut on jääneet tänä kesänä myöskin minulta, on kuitenkin ollut jotakin muuta. Oletko nopea käänteissäsi kun pidät tätä hitaana etenemisenä? Minä realistina(romanttisena) mieluummin aina katson kuin kadun. Kiinnostaa kovasti kohdata. Tämän viikon jälkeen helpottaa.Mietinkin miten saa yhteystiedot,, mieti sinäkin.Mukavaa viikonloppua!
- Uusikuuu
alkuper.kirj. kirjoitti:
, sillä minäkään en viihdy ravintoloissa, mieluummin menen luontoon eikä sen tarvitse olla hyvin organisoitua!Vaeltelut on jääneet tänä kesänä myöskin minulta, on kuitenkin ollut jotakin muuta. Oletko nopea käänteissäsi kun pidät tätä hitaana etenemisenä? Minä realistina(romanttisena) mieluummin aina katson kuin kadun. Kiinnostaa kovasti kohdata. Tämän viikon jälkeen helpottaa.Mietinkin miten saa yhteystiedot,, mieti sinäkin.Mukavaa viikonloppua!
Niin meni ja luntakin jo tuli! Kajaste ja moni muu paikka on nyt tauolla lavoista. No ompahan tässä jo talvipaikkojen avaukset pian tulossa.
liekki tulen tai revon hmm.
Syys ruska ja vaeltelu olisi pakkasauringossa aika moista virkistystä. Eteneminen on ajankysymy ja vauhti on vapaasti valittavaa. - alkuper.kirj.
Uusikuuu kirjoitti:
Niin meni ja luntakin jo tuli! Kajaste ja moni muu paikka on nyt tauolla lavoista. No ompahan tässä jo talvipaikkojen avaukset pian tulossa.
liekki tulen tai revon hmm.
Syys ruska ja vaeltelu olisi pakkasauringossa aika moista virkistystä. Eteneminen on ajankysymy ja vauhti on vapaasti valittavaa.toimeen,, oliskos mielenkiintoa katsoa esim. www.vaellusjaretkeily.com, siellä mm./kansallispuisto/tiilikkajarvi, pallo on sulle nyt heitetty. Vastausta odottaen ja jälleen näkemisen toivossa
- Uutta kaikki
alkuper.kirj. kirjoitti:
toimeen,, oliskos mielenkiintoa katsoa esim. www.vaellusjaretkeily.com, siellä mm./kansallispuisto/tiilikkajarvi, pallo on sulle nyt heitetty. Vastausta odottaen ja jälleen näkemisen toivossa
Kristallipallosta kun katsoo on kaikki uutta. 2 kertaa kajaste ja tuskin silti se sama?
Olen siellä lähtöpaikalla kun se sopii. Reitti on uusi ja mielelläni käyn sen yksin tai kaksin. - Lämmintä päälle
Uutta kaikki kirjoitti:
Kristallipallosta kun katsoo on kaikki uutta. 2 kertaa kajaste ja tuskin silti se sama?
Olen siellä lähtöpaikalla kun se sopii. Reitti on uusi ja mielelläni käyn sen yksin tai kaksin.Siis Tiilikka kävis, oikeastaan koska vaan, lähtöpaikallako? Ajankohta mikä mahtais olla syystalven kesäsää?
- alkuper.kirj.
Lämmintä päälle kirjoitti:
Siis Tiilikka kävis, oikeastaan koska vaan, lähtöpaikallako? Ajankohta mikä mahtais olla syystalven kesäsää?
uutta, näinkö on että et olekaan sama kuin kajasteella vai onko eri kajaste??nyt en ymmärtänyt.Saat pääni pyörryksiin. Kun liität edellisen viestisi substantiivin eteen www.saat numeron johon voit yhteystietosi jättää. Kysyn hetimiten sieltä, jos sopii.Näin on nähtävä.Huomiseen.
- Liikunta liikkuja
alkuper.kirj. kirjoitti:
uutta, näinkö on että et olekaan sama kuin kajasteella vai onko eri kajaste??nyt en ymmärtänyt.Saat pääni pyörryksiin. Kun liität edellisen viestisi substantiivin eteen www.saat numeron johon voit yhteystietosi jättää. Kysyn hetimiten sieltä, jos sopii.Näin on nähtävä.Huomiseen.
Empä tiedä, sama tai ei? Kahdesti kävin kajasteella ja tutulta tuntuu moni asia mutta silti. Mahdollista on että olen erehtynytkin. Tanssi kiinnostus ja ystävä on aina jes ja olen ymmärtänyt et pidät monista samoista asioista. Turhaako kainostelua.
Mentäiskö tanssimaan tai vaeltamaan, aika ja paikka? Rauhassa. - alkuper.kirj.
Liikunta liikkuja kirjoitti:
Empä tiedä, sama tai ei? Kahdesti kävin kajasteella ja tutulta tuntuu moni asia mutta silti. Mahdollista on että olen erehtynytkin. Tanssi kiinnostus ja ystävä on aina jes ja olen ymmärtänyt et pidät monista samoista asioista. Turhaako kainostelua.
Mentäiskö tanssimaan tai vaeltamaan, aika ja paikka? Rauhassa.y. tietoja ei,laittanetko niitä.Siellä liikuskelen tulevalla viikolla, joten tästä on hyvä jatkaa.Pikaista vastausta odottaen ,sillä tähän sisältyy jo "sydänkohtauksen"vaara ellei selvyyttä tule!
- Kohtelias myös
alkuper.kirj. kirjoitti:
y. tietoja ei,laittanetko niitä.Siellä liikuskelen tulevalla viikolla, joten tästä on hyvä jatkaa.Pikaista vastausta odottaen ,sillä tähän sisältyy jo "sydänkohtauksen"vaara ellei selvyyttä tule!
hmm! en saa kiinni mitä tarkoitat? Voin varata päivän vaeltamiseen tai tanssimiseenkin. tai molempiin. Katsotaanko sää ja mennään. Vai olisiko parketti parempi? . Esim: hojo hojo. Missä ja milloin. Iloa ilman kohtauksia
- alkuper.kirj.
Kohtelias myös kirjoitti:
hmm! en saa kiinni mitä tarkoitat? Voin varata päivän vaeltamiseen tai tanssimiseenkin. tai molempiin. Katsotaanko sää ja mennään. Vai olisiko parketti parempi? . Esim: hojo hojo. Missä ja milloin. Iloa ilman kohtauksia
"sydänpysähdys"! Lomalla ,ensikohtaamispaikkakunnalla,saatko kiinni?Iloakin, tätähän tämä on ollut. Luen taas.
- mutta silti.
alkuper.kirj. kirjoitti:
"sydänpysähdys"! Lomalla ,ensikohtaamispaikkakunnalla,saatko kiinni?Iloakin, tätähän tämä on ollut. Luen taas.
Ettemme ole "kohdanneet" mutta se ei muuta tilannetta,vai. Voitais nähdä ja kokeilla tanssia, kävi miten kävi. Esitä paikka niin haetaan kumminkin puolin. Paikalla ei väliä.
Osaan tanssia sen lupaan. Ehkä muukin avautuu ja vältyy kohtaukset tai tulee uusia. - Jiwe &rumba
mutta silti. kirjoitti:
Ettemme ole "kohdanneet" mutta se ei muuta tilannetta,vai. Voitais nähdä ja kokeilla tanssia, kävi miten kävi. Esitä paikka niin haetaan kumminkin puolin. Paikalla ei väliä.
Osaan tanssia sen lupaan. Ehkä muukin avautuu ja vältyy kohtaukset tai tulee uusia.Ehditkö myös!
Ajattelin että oletkohan. Eipä näkynyt.
Pian lumi maassa ja sitten hiihtämään. - alkuper.kirj.
Jiwe &rumba kirjoitti:
Ehditkö myös!
Ajattelin että oletkohan. Eipä näkynyt.
Pian lumi maassa ja sitten hiihtämään.todellista! Monen viestin verran selviä vihjeitä ja osoitteita ym.ym. eikä näy tai kuulu. Jos yksi tanssipaikka koko kaupungissa on niin miks ei näy!Ujosteluako?Nyt kuules...!Kuinka monta kertaa olet kirjoittanut tähän ketjuun, voitko laskea?
- Cha Cha
alkuper.kirj. kirjoitti:
todellista! Monen viestin verran selviä vihjeitä ja osoitteita ym.ym. eikä näy tai kuulu. Jos yksi tanssipaikka koko kaupungissa on niin miks ei näy!Ujosteluako?Nyt kuules...!Kuinka monta kertaa olet kirjoittanut tähän ketjuun, voitko laskea?
Aika monta on kirjoitettu ja tanssi on aina yhtä todellista. Kyllähän toki olisi kiva nähdä ja jutella mitä kuuluu "kohtauksille". Sorry jos en ole saanut kiinni missä tanssitaisi? 51 kertaa on kirjoitettu, eikös.
Kaupungissa en ollut ja en tiedä mitä kaupunkia tarkoitat. Olin naipiksella. Käytkö siellä koskaan. - alkuper.kirj.
Cha Cha kirjoitti:
Aika monta on kirjoitettu ja tanssi on aina yhtä todellista. Kyllähän toki olisi kiva nähdä ja jutella mitä kuuluu "kohtauksille". Sorry jos en ole saanut kiinni missä tanssitaisi? 51 kertaa on kirjoitettu, eikös.
Kaupungissa en ollut ja en tiedä mitä kaupunkia tarkoitat. Olin naipiksella. Käytkö siellä koskaan."hurmaantunut" tanssista?!Nuo cha cha ,jiwe jne mukavia tansseja jopa yksin tanssia,kokemusta on. Tiedän montako viestiä noista on minun, mutta sinun omat kirjoitelmasi niitä kysyn?Kirjoitin 12.10.mihin menen lomalle...siellä olin , voiko sitä enää tarkemmin kertoa.!Onko se Naipis eri kuin Napis? Tulevaisuudessa käyn Napiksella jos on esim. Souvarit esiintymässä, mutta kerrohan missä sinun kotiseutusi on vai onkose salaisuus, jotenkin vaikuttaisi olevan pohojois-suomessa, onkose vai eiköse ole?Vastaa jos haluat.
- ViSe
alkuper.kirj. kirjoitti:
"hurmaantunut" tanssista?!Nuo cha cha ,jiwe jne mukavia tansseja jopa yksin tanssia,kokemusta on. Tiedän montako viestiä noista on minun, mutta sinun omat kirjoitelmasi niitä kysyn?Kirjoitin 12.10.mihin menen lomalle...siellä olin , voiko sitä enää tarkemmin kertoa.!Onko se Naipis eri kuin Napis? Tulevaisuudessa käyn Napiksella jos on esim. Souvarit esiintymässä, mutta kerrohan missä sinun kotiseutusi on vai onkose salaisuus, jotenkin vaikuttaisi olevan pohojois-suomessa, onkose vai eiköse ole?Vastaa jos haluat.
Hurmaantunutkin tanssiin nimen omaan, jotain hurmosta sinullakin siitä vai? Napis on sama siis yksi ja ainut. Sorry liikakirjain. Hitsi kun en tajunnut sitten sitä lomajuttua. Höh.
Aivan olen kajasteen korkeudelta siis en sen pohojoisemmasta. Souvaritanssit yleensä aika ryysikset mutta "yhdenlainen tunnelma". - Hymy kin
ViSe kirjoitti:
Hurmaantunutkin tanssiin nimen omaan, jotain hurmosta sinullakin siitä vai? Napis on sama siis yksi ja ainut. Sorry liikakirjain. Hitsi kun en tajunnut sitten sitä lomajuttua. Höh.
Aivan olen kajasteen korkeudelta siis en sen pohojoisemmasta. Souvaritanssit yleensä aika ryysikset mutta "yhdenlainen tunnelma".Askeleita aikaiseksi.
Viikko menee kovin nopeasti. Entä siellä? - alkuper.kirj.
Hymy kin kirjoitti:
Askeleita aikaiseksi.
Viikko menee kovin nopeasti. Entä siellä?aina yhtä tylsä. Luonto on kuolemaisillaan, on pimeää ja ruskaa ei enää ole. Lomat pidetty ja talvea odotellaan ja valoa eikä ilon aiheetkaan ole pahitteeksi. Jos asustelet minun lähellä onko mahdoton tehtävä kertoa mikä se paikka on?Se voisi selventää paljon asioita ja olisi jo aika, vai?Tai ehkäpä teet s-postiosoitteen ja kirjoitat sen.
- sumarit tänään
alkuper.kirj. kirjoitti:
aina yhtä tylsä. Luonto on kuolemaisillaan, on pimeää ja ruskaa ei enää ole. Lomat pidetty ja talvea odotellaan ja valoa eikä ilon aiheetkaan ole pahitteeksi. Jos asustelet minun lähellä onko mahdoton tehtävä kertoa mikä se paikka on?Se voisi selventää paljon asioita ja olisi jo aika, vai?Tai ehkäpä teet s-postiosoitteen ja kirjoitat sen.
Niimpä , on syys tunnelmaa mutta puolensa kaikissa vuodenajoissa. Talvi tulee ja ilon aiheet ovat monien ajatusten ja tuntemusten päässä. Ehkä sopivaa olisi tanssia ja käyttää harrastusta "aasinsiltana". Paikka minne satuttais /satutettais. Ei arkikaan mahdoton.
- alkuper.kirj.
sumarit tänään kirjoitti:
Niimpä , on syys tunnelmaa mutta puolensa kaikissa vuodenajoissa. Talvi tulee ja ilon aiheet ovat monien ajatusten ja tuntemusten päässä. Ehkä sopivaa olisi tanssia ja käyttää harrastusta "aasinsiltana". Paikka minne satuttais /satutettais. Ei arkikaan mahdoton.
oliskos Rainer F. ainakin laulanut siitä. Lokakuu on minulla aina hankala kk. siihen on omat syynsä ja silloin ei lauluja synny. Olen kuitenkin onneksi vihkiytynyt siihen ajatukseen että tapaamme ,vaikka näin ei vaan näytä käyvän ja se on surullista. Eikai se auta kuin ottaa viikonloppuna itseään niskasta kiinni ja kuljetettava jonnekin, mahdollisesti juottolaan. Tuo aasinsilta ajatus on kyllä ok, voisiko asiaa enää paremmin ilmaista. Mutta arki on aina arki, eikö vain? Miten sen s-postin kanssa.
- harrastusta
alkuper.kirj. kirjoitti:
oliskos Rainer F. ainakin laulanut siitä. Lokakuu on minulla aina hankala kk. siihen on omat syynsä ja silloin ei lauluja synny. Olen kuitenkin onneksi vihkiytynyt siihen ajatukseen että tapaamme ,vaikka näin ei vaan näytä käyvän ja se on surullista. Eikai se auta kuin ottaa viikonloppuna itseään niskasta kiinni ja kuljetettava jonnekin, mahdollisesti juottolaan. Tuo aasinsilta ajatus on kyllä ok, voisiko asiaa enää paremmin ilmaista. Mutta arki on aina arki, eikö vain? Miten sen s-postin kanssa.
Ei aina tarvitse olla tuottelias (lauluntekijän tai muidenkaan) eli armollisuutta itselle. Kyllähän sitä varmaan tavataan ja "puretaan lankakerää". Näin uskon harrastuksen sinuakin vievän. Tuosta juottola jutusta sanoisin että en juuri käy moisissa paikoissa mutta poikkeuksena voisi tietty kokeilla. Kerro paikka mihin viikoloppuna niin tanssitaan jotain. onko sulla osoite niin kirjoitan. VKL sopisi jos vaikka tanssit Hankasalmi esim.
- alkuper.kirj.
harrastusta kirjoitti:
Ei aina tarvitse olla tuottelias (lauluntekijän tai muidenkaan) eli armollisuutta itselle. Kyllähän sitä varmaan tavataan ja "puretaan lankakerää". Näin uskon harrastuksen sinuakin vievän. Tuosta juottola jutusta sanoisin että en juuri käy moisissa paikoissa mutta poikkeuksena voisi tietty kokeilla. Kerro paikka mihin viikoloppuna niin tanssitaan jotain. onko sulla osoite niin kirjoitan. VKL sopisi jos vaikka tanssit Hankasalmi esim.
1500 krt on hajatelmiamme katsottu, on tämä kyllä jotain erikoista.Kerrankin on jotain jota ei ole aiemmin tapahtunut ainakaan minulle.Uskon että joku seuraa mielen kiinnolla tätä. Jos todella olet sama henkilö kuin silloin ei naurusta tule loppua jos kohtaamme, tämäkin jo aiheuttaa kuplia ja kun ne kuplat puhkeaa niin voivoi. Enpä ole Hankasalmelle tulossa, mieluiten otan rennosti pitkän tauon jälkeen ja ajokeli ei ole parhain v.lopulla.Mutta se osoite, missä viipyy?Kirjoitan tulevana päivänä jotain, mitä, se jää nähtäväksi.
- postia
alkuper.kirj. kirjoitti:
1500 krt on hajatelmiamme katsottu, on tämä kyllä jotain erikoista.Kerrankin on jotain jota ei ole aiemmin tapahtunut ainakaan minulle.Uskon että joku seuraa mielen kiinnolla tätä. Jos todella olet sama henkilö kuin silloin ei naurusta tule loppua jos kohtaamme, tämäkin jo aiheuttaa kuplia ja kun ne kuplat puhkeaa niin voivoi. Enpä ole Hankasalmelle tulossa, mieluiten otan rennosti pitkän tauon jälkeen ja ajokeli ei ole parhain v.lopulla.Mutta se osoite, missä viipyy?Kirjoitan tulevana päivänä jotain, mitä, se jää nähtäväksi.
Niimpä, ehkä joku tosiaan näkee vaivaa seurailuunkin. Niin myös näen että jotain tässä on, antaako se aihetta sitten minkälaiseen reagointiin mutta aihetta on ainakin hymyyn jopa nauruunkin. No naurun vaikutuksethan tiedetään ja sitä useinkin kaivataan. Kuplia myös luulen olevan ilmassa ja en usko siihen että sittenkään olisin "se sama" muttet sinäkään? Eikä se muuta tuota hersyvän tuottamista siltikään vai. Rennosti niin ja sehän vain sopii. Vaihtoehtoja on sitten monia mutta vapaata kun nyt on niin olishan sitä voinut vaikka kuunnella mussiikkia vientiin. Muuten mistäs sinulla niin pitkä tauko jo on? Lauantai olisi hyvä rennolle tanssille mutta minne? niin aivan rennosti vaan. Osoitekkin löytäsi oikeaan .
- alkuper.kirj.
postia kirjoitti:
Niimpä, ehkä joku tosiaan näkee vaivaa seurailuunkin. Niin myös näen että jotain tässä on, antaako se aihetta sitten minkälaiseen reagointiin mutta aihetta on ainakin hymyyn jopa nauruunkin. No naurun vaikutuksethan tiedetään ja sitä useinkin kaivataan. Kuplia myös luulen olevan ilmassa ja en usko siihen että sittenkään olisin "se sama" muttet sinäkään? Eikä se muuta tuota hersyvän tuottamista siltikään vai. Rennosti niin ja sehän vain sopii. Vaihtoehtoja on sitten monia mutta vapaata kun nyt on niin olishan sitä voinut vaikka kuunnella mussiikkia vientiin. Muuten mistäs sinulla niin pitkä tauko jo on? Lauantai olisi hyvä rennolle tanssille mutta minne? niin aivan rennosti vaan. Osoitekkin löytäsi oikeaan .
siirtoa ja niin edelleen... tarkistan muistatkos kuinka hait mua tanssiin, eli miten pyysit ja missä silloin olit, eli tämä on nyt kynnyskysymys!! Tähän sinä oikeana henkilönä pystyt vastaamaan. Huom! on vain yksi oikea vastaus.Koetahan muistella.
- Satumaltako
alkuper.kirj. kirjoitti:
siirtoa ja niin edelleen... tarkistan muistatkos kuinka hait mua tanssiin, eli miten pyysit ja missä silloin olit, eli tämä on nyt kynnyskysymys!! Tähän sinä oikeana henkilönä pystyt vastaamaan. Huom! on vain yksi oikea vastaus.Koetahan muistella.
Hain useita, siellä ja muuallakin niikuin yleensä, jokaisen haun kohdalla on omat "tapahtumat", samoin kun haetaan. Eipä muistelu auta täten. Kynnyksiä en osaa määritellä enkä taida uskoa että on tarpeenkaan. Heinäsuovasta ei löydy neulaa.
Ehkä näemme, sattumalta tansseissa uudestaan tai sitten ei. - alkuper.kirj.
Satumaltako kirjoitti:
Hain useita, siellä ja muuallakin niikuin yleensä, jokaisen haun kohdalla on omat "tapahtumat", samoin kun haetaan. Eipä muistelu auta täten. Kynnyksiä en osaa määritellä enkä taida uskoa että on tarpeenkaan. Heinäsuovasta ei löydy neulaa.
Ehkä näemme, sattumalta tansseissa uudestaan tai sitten ei.Ei ole suuttumiseen aihetta tässä kohtaa. Tapahtui kuitenkin niin että hän(kyseinen herra) pyysi ikkuna aukosta tanssimaan!!! Tätä ei luullakseni usein satu vaikka kaikki näyttää olevan mahdollista. Ehkä näemme just tänään paikallisessa tanssipaikassa jos hyvin käy.Sinullahan ei ollut aiemmin väliä paikkakunnallakaan. Jos ei tämä jättää ison tyhjiön ....
- alkuper.kirj.
Satumaltako kirjoitti:
Ehkä näemme, sattumalta tansseissa uudestaan tai sitten ei.mutta kuitenkin kirjoita
[email protected] - ajassa aikaan
alkuper.kirj. kirjoitti:
mutta kuitenkin kirjoita
[email protected]Sponttaanisti ja olen monissa tilanteissa ollut haunkin suhteen. En muista moista tai se ei ollut erikoista. Tanssipaikkaan olen menossa ja paikkakunnalla ei ole väli edeleenkään sillä matkaa kertyy aina.
Ehkä nähdään, mutta se ei ole ravintola.
- Anonyymi00067
Tuuthan joraa
Kajasteen lava
Kari Hirvonen & Onnentähti
Lavatanssit Nurmes | 22 € | 20 – 00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051810
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS541610Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä451270Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk231010Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita177875Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13810- 48762
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja201723Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?16723Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.41678