minusta "tehtiin" pedofiili!

en jaksa tätä!!

Joudun olemaan paljon tekemisissä lasten kans, kun niitä pyörii jokapuolella. Minulla on pari kummilasta, joille olen halunnut antaa aikaa. Olen lukenut heille satuja, käynyt kiikkumassa, kuljettanut olkapäillä jne. Kuitenkin näillä kummilapsillani on paljon sisaruksia ja moni muukin lapsi sattuu olemaan usein samaan aikaan läsnä ja nekin haluaa. Olen ottanut kaikkia halukkaita olkapäille, käynyt kiikkumasa heidän kans. Vähän vanhempien kans olen käynyt myös pyöräilemässä ja soutelemassakin. Usein yhdistän voimaharjoittelun lasten kiikuttamiseen, josta on molemminpuolinen hyöty. Lapsi tykkää ja minulle se on voimistelua. Joka tapauksessa voimistelen. Minulla on käsipainoja jne. Painojen kans heiluminen on muutenkin vaikeaa silloin, kun lapsia on paljon ympärillä, joten senki puoleen ihan luonnollista, että "kiikutan" lapsia.

Aina en kuitenkaan jaksa kiikutella heitä, jos voimat ovat lopussa, tai sinäpäivänä lihakset on palautumassa. Tällöinkin lapset saattavat vinkua, että kiikuttaisin heitä. Olen silloin pyrkinyt tekee jotain muuta, että lapsi olisi tyytyväinen. Esimerkiksi olen lukenut satuja, ottanut syliin ja jutellu niiden kans. Leikkiny harakkaa, joka keittää huttua jne...

Nyt sitten jokin aika sitten tuli sisarusten lapsia ja eräs lapsista pyysi, että kiikuttaisin sitä. Sitten lapsi sanoi, että ota syliin ja tee taas sitä, että se harakka tulee keittää huttua ja jakaa niitä sormille. No tein. Siinä sivussa jokin näki sen ja minusta uhattiin tehdä rikosilmoitus. Olin kuulemma ollut tosi epäilyttävässä asennossa tytön kans... Voi elämä, ku joillakin osaa olla saastainen mielikuvitus!!!!!
Sain osakseen mielettömät paasaukset, eikä edes kuunneltu, mitä olimme oikeasti tehneet. Se saarnaus ja paasaus oli niin raskasta kuunneltavaa, että haluaisin kuolla mahdollisimman pian pois. Minusta tehtiin pahin mahdollinen rikollinen!!

Tätä päälle asetettua leimaa ei kovin helpolla enää saa pois, vaikka se onkin aiheeton. Minua kun ei kuunnella. Sanoivat, että ihan sama, mitä sanot, sä et enää lapsiin koske!!

Onko tämä normaalia?

35

1093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen itsekkin ollut lähe

s samanlaisten paskanpuhujien silmätikkuna. Eri syistä tosin. Mutta sitä kun usein kuuli itsestään kaikkea sontaa puhuttavan, tuli kyyniseksi. Ja monet "ystävät" häipyivät koksa juorut tukahduttivat luoton minuun ja leima jäi pysyväksi.

Miksi joillain ei voi mahtua päähän, että voi olla pelkkää hyvää tarkoittava ystävällinen ja läheisyyttä kaipaava/ antava. Onko se heti sairasta pervoilua.
      Minulla oli nuorena miesystävä... Siis ystävä joka yöpyikin luonani kun ei päässyt kotiin. En voinut jättää kadulle yöksi. Oli talvi.
      Sen jälkeen juorut kiisivät hänen vaimon korviin ja uskovaisten keskuuteen, laajalti... Loput voit arvata, minkälainen "uskovainen " olin.

Itselläni 100 % oli kysymyksessä ystävyys.

Seurauksia on ollut uskovaisten keskuudessa sittemmin laajalti asian tiimoitla. EN voi käsittää.

Toivon sydämestäni että et kuulu joukkoon joka tulee hyljityksi väärin perustein. JUORU todellakin tappaa ja siitä aiheutuu valtava tuhoa tekevä palo. ( kieli on piskuinen jäsen, mutta sillä on valtava vaikutus. )

Onnea matkaan. Toivon todella että saat asiat kuntoon, juoruilijat eivät käsitä omaa sieluntilaansa. TERVEISIÄ KAIKILLE. Ja menkää itseenne.
      Jokain pitää oman omantuntonsa puhtaana.

• lyyleri

nämä ilmotukset paljouvessansa ovat...perättömiä...halutaan kostaa..!!Ikävää.

• Tekijä vastaa

...keskusteluun ja he joutuvat myös vastaamaan teoistaan.

"Jos tahdot tietää, mihin ihminen oikeasti uskoo, et kuuntele mitä hän sanoo, vaan tarkkailet mitä hän tekee kanssaihmisilleen."

• lyyleri
        Tekijä vastaa kirjoitti:

...keskusteluun ja he joutuvat myös vastaamaan teoistaan.

"Jos tahdot tietää, mihin ihminen oikeasti uskoo, et kuuntele mitä hän sanoo, vaan tarkkailet mitä hän tekee kanssaihmisilleen."

nähäny ?!

• hyväksikäyttöä!

Onko sinustakin tehty "perättömiä" ilmiantoja?

• Uskomuksia

...että ihmiskunta jakaantuu kahtia sillä perusteella kumpaa päätä se käyttää enemmän. Joillakin tuntuu tosiaan aivot olevan alapäässä, joka ohjaa kaikkia ajattelua ja valintoja elämässä. Jos kaksi ihmistä, joilla on aivot eri päissä, kohtaavat on varmaa, että juttuja syntyy tyhjästä onhan kenties "naishoitajan puimuri" jo käynnistynyt pelkästä näkemästään, että nainen ja mies keskustelevat toistensa kanssa.

• ole kuitenkin se ...

oikea tuomarimme. Olkaamme rauhassa. Viimeisenä päivänä näette niitä joita emme luullut näkevämme ja emme näe niitä joita luulimme näkevämme.

Lapsen mieli on tässäkin hyvä omistaa ja jatkaa elämää hyvällä omalla tunnolla.

• Lahjakas
        ole kuitenkin se ... kirjoitti:

oikea tuomarimme. Olkaamme rauhassa. Viimeisenä päivänä näette niitä joita emme luullut näkevämme ja emme näe niitä joita luulimme näkevämme.

Lapsen mieli on tässäkin hyvä omistaa ja jatkaa elämää hyvällä omalla tunnolla.

...tosiaan puoltamassa sairaiden perverssiä käyttäytymistä. Jokaisella on oikeus elää ainutlaatuinen elämänsä kunniallisesti eikä sairaan juoruämmän/-äijän mustamaalaama.

• en jaksa tätä....
        Lahjakas kirjoitti:

...tosiaan puoltamassa sairaiden perverssiä käyttäytymistä. Jokaisella on oikeus elää ainutlaatuinen elämänsä kunniallisesti eikä sairaan juoruämmän/-äijän mustamaalaama.

Tällaista ei jaksa. Selän takana juoruamiset saa näköjään paljon aikaa. Nyt elämäni tuntuu melkoiselta helvetiltä. Lapsia kun joutuu joka tapauksessa näkemään. Kokoajan saa pelätä, milloin sitä istutaan vankilassa. Lapsiraukat vinkuu syliin...
        Vaikka olen yhtälai ottannu sekä poika-, että tyttölapsia, jostain syystä nuo sairaan mielikuvituksen omaavat näkevät minun vain ottavan tyttölapsia syliin!
        Hitsi, ku terapiaankin aika vasta elokuussa. Ei tällaista jaksa.
        Joutuu piiloittelemaan jossain peräpukamassa, ettei vahingossakaan näe lapsia...
        Mulle peloteltiin, ettei poliisit edes kuuntele mua, oonko sortunut pedofiliaan, vaan pelkästään näyttö siitä, että on nähty lapsi sylissä riittää todistukseksi. Jos tosiaankin asia on näin, niin minun on joko muutettava niin kauas, missä pippuri kasvaa, jättää elämän taivallus tähän paikkaan tai käpertyä lopullisesti kaikelta piiloon...

• pöydälle
        en jaksa tätä.... kirjoitti:

Tällaista ei jaksa. Selän takana juoruamiset saa näköjään paljon aikaa. Nyt elämäni tuntuu melkoiselta helvetiltä. Lapsia kun joutuu joka tapauksessa näkemään. Kokoajan saa pelätä, milloin sitä istutaan vankilassa. Lapsiraukat vinkuu syliin...
        Vaikka olen yhtälai ottannu sekä poika-, että tyttölapsia, jostain syystä nuo sairaan mielikuvituksen omaavat näkevät minun vain ottavan tyttölapsia syliin!
        Joutuu piiloittelemaan jossain peräpukamassa, ettei vahingossakaan näe lapsia...
        Mulle peloteltiin, ettei poliisit edes kuuntele mua, oonko sortunut pedofiliaan, vaan pelkästään näyttö siitä, että on nähty lapsi sylissä riittää todistukseksi. Jos tosiaankin asia on näin, niin minun on joko muutettava niin kauas, missä pippuri kasvaa, jättää elämän taivallus tähän paikkaan tai käpertyä lopullisesti kaikelta piiloon...

Mene itse poliisiasemalle tekemään ilmoitus kunnianloukkauksesta.

• elämän ja naisen

Omia voit sitten kiikutella ja kaakutella. Jos enää viitsit. Taitaa rautapainot enemmän kiinnostaa. Jokin tässä nyt mättää.

• törkeää!!
        pöydälle kirjoitti:

Mene itse poliisiasemalle tekemään ilmoitus kunnianloukkauksesta.

Nimenomaan, mene tekemään se ilmoitus! Eihän tuollainen ole oikein! Todella loukkaavaa. >:(((

• Hyvät neuvot kalliit
        törkeää!! kirjoitti:

Nimenomaan, mene tekemään se ilmoitus! Eihän tuollainen ole oikein! Todella loukkaavaa. >:(((

Tuo on varmasti juuri oikea neuvo, mitä kaksi edellistä kommentoijaa sanoi: "Mene itse poliisiasemalle tekemään ilmoitus kunnianloukkauksesta." Mene ja tee se pian!

• kjhghj

Olen joskus miettinyt omien lasteni kohdalla, onko eräällä ystävälläni liian suurta kiinnostusta lapsiini. Hän myös lapsiani sylisssä, nostelee heitä tms. Välillä kävi hurja ajatus mielessä, että voisiko ystäväni olla pedofiili. Mutta kuitenkaan en ole sitä ajatusta vienyt pidemmälle. Pidän vaan huolen, että en jätä koskaan yksin lapsiani hänen kanssaan, olen aina paikalla kun hänkin on. Olen pitänyt mielessäni sen ajatuksen, että pedofiili ei tee lapselle mitään julkisesti, vaan pedofiili tekee töitään salassa, muiden katseilta piilossa. Ja ystäväni kohdalla näyttäisi olevan niin, että hänellä ei ole mitään tarvetta lähteä lasteni kanssa toiseen huoneeseen tms. vaan kaikki mitä hän lasten kanssa tekee, tapahtuu julkisesti.

Minusta on ihan hirveän epäreilua, jos kanssasi ei ole yritetty keskustella asiasta ja keskustelematta syytetään tuollaista. En minäkään ole ystävästäni lähtenyt julkisesti tekemään mitään sen kummempia johtopäätöksiä. VL-yhteisössä on hyvin kummallinen suhtautuminen pedofiliaan. Jotkut ovat valmiita suojelemaan pedofiilejä, ja joillakin on taas ihan ylettömän jyrkkä suhtautuminen pedofiileihin (mm. pedofiili ei ole VL) tms. Ylilöyntejä sattuu kummassakin suhtautumistavassa. Pedofiiliksi leimautuminen syyttä on hirveän väärin ja maineesta on vaikea päästä eroon.

• Olen pahoillani

Itse tiedän myös tapauksia, joissa vaimot (eräässä tapauksessa jopa vl:ksi itseään kutsuva nainen) pitkällisten avio-ongelmien ja vuosikausia jatkuneiden riitojen ja niistä seuranneen avioeron tai asumuseron jälkeen syyttävät entistä miestään pedofiiliksi täysin aiheetta ja todisteitta. Tällä keinolla voi vitkutella huoltajuusoikeudenkäyntiä, estää isää tapaamasta lapsiaan, pilata täysin lasten isän maineen ja elämän ja riistää lapsilta isän.

Muistakaa hyvät ihmiset, että jokainen on syytön kunnes toisin todistetaan. Väärän todistuksen antaminen, eli ilkeä juoruaminen ja pahan puhuminen on synti.

• metaskeema

Se on pedofilian synti. Rakkaat Jumalan lapset, älkää siihen langetko.

• mormoonioppi

Nyt meni Teuvolta taas pikkuisen överiksi. Näinhän sinulle on opetettu kotonasi. Näinhän opetetaan nykyisessä uskontokunnassasi.

• Vakava asia

"Voiko juoruämmä/-äijä olla todellisuudessa koskaan uskovainen? Kirjoittanut: Sairaus sairauksien joukossa / 16.2.08 / klo 08:28
      Liukas kieli on toisaalta avu, mutta ainoastaan ja vain oikein käytettynä. Puheliaisuuden takaa täytyy löytyä myös järkeä, jota juoruämmillä ja -äijillä harvoin löytyy, koska heiltä puuttuu yleensä täysin kontrolli. Heillä puheliaisuuden käyttäminen rajoittuu vain toisista ihmisistä pahan puhumiseen ja perättömien juttujen levittämiseen. Juorukello kilisee ahkerasti lähes kaikissa tilanteissa: kouluissa, työpaikoissa joka paikassa. Juoruämmien ja –äijien avoimuus liittyy yleensä vain toisten ihmisten asioihin ja omista asioistaan he vaikenevat ja pyrkivät antamaan täysin virheellistä kuvaa.

Toisista ei tulisikaan puhua mitään sellaista, mitä ei voisi kertoa myös heille itselleen. Juoruämmät ja – äijät jättävät kuitenkin asianomaiselle kertomatta juuri sen oleellisen.

On asioita, joista puhutaan ja jotka ovat tosia, niistä puhuminen ei suoranaisesti ole juoruamista, jos puhujalla ei ole niihin lisäämisen tarvetta, vaan hän pysyy vain tosiasioissa. Tosiasioidenkin kohdalla tulee miettiä, mikä on yksityisyyden raja.

Toinen juttu on täysin perättömät jutut, joiden levittäminen on sitä itseään juoruamista. Kun juoruämmän levittämät jo vuosia ihmisten keskuudessa velloneet hersyvät jutut osoittautuvat täysin perättömiksi, alkavat juoruämmän eväät loppumaan. Eikö se sitten olekaan, onhan se, minä luulin… Juoruämmät ja -äijät ovat yleensä niin hirveitä valehtelemaan ja jo kerrottu valhe yritetään peittää toisella jne. Uskovaisuus heidän kohdallaan tuntuu täysin mahdottomalta.

Mitä aasi sanoo, sen aasi myös uskoo. (Persialainen sananlasku)

Koskaan ei tehdä pahaa niin täysin ja niin keveällä mielellä, kun milloin sitä tehdään muka omantunnon vaatimuksesta. (Pascal)

Julmimmat valheet ovat useimmin lausutut vaitiololla. (Stevenson)

Velkaantunut ei voi välttyä valehtelemasta. (Spurgeon)"

• ....................

"Mitä aasi sanoo, sen aasi myös uskoo. (Persialainen sananlasku)"

Tuo sananlasku sopii tälle palstalle kuin tukki silmään.

• Tunnen pari
        .................... kirjoitti:

"Mitä aasi sanoo, sen aasi myös uskoo. (Persialainen sananlasku)"

Tuo sananlasku sopii tälle palstalle kuin tukki silmään.

...ennenkaikkea vl-yhteisön juoruämmille/-äijille. Heille on ihan sama kumpi pää valuu ja on äänessä. Hienosti ilmaistuna samaa pas.aa molemmista päistä.

• Kiimasen uhri

"Onko tämä normaalia?"

Ei ole missään tapauksessa normaalia! Se jokin sivusta näkijä on seksiaddikti ja hänellä on tavallista voimakkaampi seksivietti ja pakkomielle seksiin. Kiima yltyy myös näkemisestä.

• Silmät aukesi

Minun mielestäsi tapasi olla lasten kanssa, että lapset ihan vinkuu syliisi... on , oksettavaa.
      Kaikki ei ole ihan kohdallaan, ei, ei, kun luen alittaja kirjoitustasi.
      Jotenkin vaan tuntuu niin oudolta että lapset ovat niin sinun perään, ihan vinkuvat syliin.
      On minullakin paljon lapsia, ja lapsenlapsia, ja vaikka meillä menee hyvin kaikkien kanssa, ei kukaan sentään ole yliinnokas leikkimään kanssani. Tai, ehkä olemme niin erilaisia... jossain mielessä...

• jhfdgf

Ihan totta. Miten sinä voit tuollaista kirjoittaa toisesta. Ajattelet hänen olevan pedofiili vain ja ainoastaan kirjoituksen perusteella. Pedofiliiliksi leimaamiseen täytyy olla näyttöä. Itse en uskalaisi antaa lausuntoa sen puolesta, jos olen vain muiden juttujen ja omien oletusten varassa. Tuolla tavalla toimimalla saadaan hirveästi pahaa aikaan.

Isoissa perheissä lapset vinkuvat monesti huomiota sellaiselta, jolta sitä on mahdollista saadaa ja huomion antaja ei aina ole pedofiili. Kysymyksessä ei välttämättä ole sen kummempaa.

• Juorun kuolema

Niin seuroissa ei turhaan siis ole seurapuheissa neuvottu, että jos kuulee jonkun kertovan jostain sisaresta tai veljestä pahaa, niin ei jatka sitä puhetta eteenpäin.

• vääryyttä kokenut

ymmärrän ahdistuksesi, jos olet itse täysin viaton. minulla oli joskus tummat vahvat lasit ja joku ryn nuor likka sai kuvitelmiinsa, että häntä katselen.. kuvitteli että häntä katselen, vaikkei lasien takaa kukaan nähnyt minne katselin, en ainakaan häntä. kun huomasin hänen kuvitelmansa(ei jäänyt kuvitelma minulta huomaamatta, niin näkyvää se oli ja hänen ystävänsäkin oli laitettu kuvittelemaan samaa) , niin en vahingossakaan edes siihen suuntaan päinkään päätäni kääntänyt, jos ylipäätään noteerasin missä likka istui. itkin monesti mielipahaani, että miksi minä jouduin tollaisetn kuvitelmien kohteeksi. olen 100%hetero ja elämän koettelema muutenkin.. vieläkin ahdistaa ryllä jos satun lapsosta kattomaan, jos joku toinenkin kuvittelee että olen lapsiinsekaantuja.. miten se eroaa mummon tai papan katselusta. .?? kyllä ryllä ajatuksissaan silmät käy muuallakin kuin puhujassa.. muita pidettiin normaaleina, minut leimattiin näiden tyttöjen toimesta lesboksi, joka katselee nuoria likkoja.. karseeta, luokkaavaa ja yököttävää... olivat niin nuoria että katsoin viisaammaksi antaa olla heidän kuvitelmansa sikseen ja olla asiasta sanallakaan heille sanomatta tyylin:relaa vähän, olen aikuinen enkä ole ikinä katsellut sinua enkä ketään muutakaan ylipäätään mitenkään.. kaikki on jostakin omista peloistasi tullutta paskaa, eikä mitään kuvitelmiasi ole ikinä ollut olemassakaan..niille tulee iän myötä järkeä päähänsä ja tajuavat kuinka idiootteja olivatkaan.. kuuna päivänä en koskaan edes ole vilkaissut häntä enkä edes tiedä, milloin tuo kuvitelma oli syntynyt, liekö sitten jo kaukankin omituista kuvitellut ennekuin itse asian huomasin.. säällitti vain tyttöjen tyhjänpäiväinen mielikuvitus.. mistä sitä tietää, mistä se syntyi.. oliko tytön perheessä tai suvussa sitten paljastunut pedofiili , ja hän näki pedifiilejaa rylläkin tavallisissa vanhemmissa naisissa.? koin vain samaa ahdistusta että pitääkö todellakin ryllä tollaisien paskojen kuvitelmien ja paskojen epäilyjen kohteena olla täysin syyttä eikä itse ole tehnyt yhtään mitään muuta kuin kuullenut puhetta. no, jäin sitten kahveiltakin vähitellen pois kun nuo sanattomat syytökset tuntuivat niin kuvottaville.. koko ajan piti pelätä että jos vahingossa kasvot käy ko tyttöön päin, niin heti ollaan taas kuvittelemassa että taas se akka kyttää. yökötti niin että tulin viime tipassa puhelle ja lähdin heti loppulaulun jälkeen pois. rauha tytölle, en todellakaan tiedä, kuinka vaikea murrosikäaika hänellä oli, joten en syytä häntä, minkäs hän kuvitelmilleen siinä iässä voi.. syytän vain siitä, että minut syyllistettiin täysin syyttömänä orjailemaan seuroissa. ainoa pelko jäi, että jos joskus vahingossa silmät sattuu ajatuksissaan johonkin toiseen joka alkaa kuvittelemaan kaikkiea outuoa,, istun siksi seuroissa usein niin että toljotan jokun selkää, niin eipähän ainakaan kukaan voi syyttää että olen häntä sillä silmällä katsellut. enkä ylipäätään ole mikään ihmisten katselija ja vaikka olisinkin, niin niin mitä pahaa siinä on. lähes kaikki ryllä katselee toisiaan, täysin viattomasti ja ajatuksissaan. . tuon kuvitelman kohteena olleena en voi enää ko paikkakunnalla olla täysin levollesesti ja keskittyä vain puheeseen niin kuin ennen..

ps tuo koneen muuntama **** sana oli "p askaa" , ei siis mikään kirosana tms

• Ahdistelu

Yhteisössä on todella sairaita henkilöitä. Itse olen istunut puhutteluissa puhuttelijoiden (naisia ja miehiä) kiiman takia. He ovat eläneet synnillisssä ajatuksissaan ja kanavoineet ajatuksensa minun syyksi, vaikka olen täysin ulkopulinen heidän syntielämäänsä. Jos toisen olemus aiheuttaa kiimaa, se ei ole kiiman aiheuttajan ongelma, vaan hoitajien kiima tulee hoitaa lääkkeillä, jos muu ei auta. Loppujen lopuksi jouduin muuttamaan pois kotipaikkakunnaltani seksuaalisen ahdistelun vuoksi. Asian selvittely on edelleen kesken.

• Hyvin on normaalia

ja tyypillistä lessujen käytöstä! Kostetaan perättömillä juoruilla joko kateudesta tai jostakin muusta syystä. Heikki Saari ja klaani tykkäsivät kovasti tällaisesta höykytyksestä ja jälki hoitokokouksissa oli veret saisauttavaa.

Sama meininki siis näkyy jatkuvan edelleen ja uusia "Heikki Saaria" on jo kasvamassa SRK:n tehokkaassa koulutuksessa useita.

Kuunnelkaapa noiden puhuja-susien raatelevan armottomia, lakihenkisiä ja käskyttäviä saarnoja ja paetkaa!

• erikoiselta.

"että se harakka tulee keittää huttua ja jakaa niitä sormille."

Mitä jakaa sormille? Kuulostaa erikoiselta. Itsehän sinä tiedät, mitä siinä on tapahtunut ja onko sinulla ollut seksuaalisia ajatuksia.

Lienetkö enää täällä, kun vanha teksti näyttää olevan. Tässä lähipäivinä on näyttänyt pulpahtelevan vanhoja avauksia pintaan.

• Viatonta leikkiä

• Ajankohtainen aihe

Nämä aiheet ovat ajankohtaisia myös tänä päivänä.

• erikoiselta.
        Viatonta leikkiä kirjoitti:

Tässäpä ohjetta huippusuosittuun lasten loruleikkiin
        Harakka huttua keittää
        http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1405446-mites-loruilet-taman-harakka-huttua-keittaa/

Voihan siinä jollakin sivullisella puimuri käynnistyä tai hevonen karata tallista. Mutta nämähän ovat sivulisen omia ongelmia.

Joo, eli alunperin leikkinä ihan normaali. Nykyaikana vaan voi olla epänormaali, kun on nuo pedofiilit olemassa. Se vaikeuttaa varmasti ihan normaalia luonnollista olemista. Kaikkea periaatteessa voidaan epäillä. Naimisiinkin voisi kuvitella, että jotkut jättävät menemättä, ettei vaan tule mitään vahingossakaan tai aiheutettua syyttä epäilyjä. Oikeasti ne pedofilitapaukset ovat lapselle pelottavia, mitä joskus olen jonkun kokemuksia lukenut. Ei siinä mielestäni lapsi mitenkään hingu seuraan, kuten avaajan tapauksessa. Lapsi ikään kuin pelolla odottaa, milloin pedofiili tulee taas tekemään pahojaan.

• ei uskova

Aloittaja on ehkä vain naiivi ihminen. Kun on jäsen tällaisessa sairaanoloisessa uskonlahkossa, kannattaa aikuisen olla vähän varuillaan ja katsoa käyttäytymistään näiden tiukkapipoisimpien silmin. Jos syntiä etsimällä etsitään, sitähän löytyy.

• dkyn

Kukapa tänne tulisi kirjoittamaan, että hei, olen pedofiili... Kaikkea ei kannata uskoa, netissä varsinkaan.

• lasten-setä

on aina suuri riski nykyään olla lasten kanssa tekemisissä ja aktivoida heitä ja puuhata kaikenlaista fyysistä mistä pennut tykkää.
      Niin hysteerisesti jotkut suhtautuu siihen kun aikuinen leikkii pentujen kanssa ja yksi hysteerikko riittää.
      Ole rauhassa äläkä välitä, jos omatuntosi on puhdas niin usko että ne lapset joille annat aikaa, he luottavat Sinuun, heidän kirkas katse ja aito kyky ja halu ottaa vastaan sitä aktiviteettia jota annat, se on aitoa.
      Mutta vain jos rikosilmoitus on aiheeton.
      Siitä tulee kyllä iso rumva ja mainettaan on vaikea putsata.
      Olen kokenut yhtä sun toista mutta en kuitenkaan vielä ole joutunut vastaamaan rikosilmoitukseen.
      voimia sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      160
      7169
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2628
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      48
      1908
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1461
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1345
    6. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1139
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1137
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1103
    9. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      49
      1095
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1017
    Aihe