Miten todistaa neitsyys?

0004

Onko mitään keinoa todistaa olevansa neitsyt? Ajattelin että ehkä menemällä gynelle pyytämään häneltä kirjallinen lausunto immenkalvosta, mutta sitten rupesi mietityttämään että pystyykö sitä kukaan todella sanomaan immenkalvoa katsomalla jos on neitsyt vai ei?

En edes tiedä miten näkee tai tuntee että siellä alhaalla on vielä immenkalvo, niin että olisin kiitollinen siitä jos joku kertoisi minulle miten sen voisi itse tarkistaa...

18

2737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      ...miksi ihmeessä neitsyys pitäisi todistaa?

      • 0004

        seurustelen afrikkalaisen ihanan miehen kanssa, hän ei halua minua jos olen menettänyt neitsyyden.

        tiedän olevani neitsyt, voiko sen todistaa kiistatta?


      • mutta....
        0004 kirjoitti:

        seurustelen afrikkalaisen ihanan miehen kanssa, hän ei halua minua jos olen menettänyt neitsyyden.

        tiedän olevani neitsyt, voiko sen todistaa kiistatta?

        voi hyvä tyttö ota nyt järki käteen äläkä ota sellasta miestä!

        Haluaa neitsyen?! Anna olla. Varmasti joudut vielä nyrkin ja hellan väliin, näitä tapauksia on aivan liikaa. Ota ennemmin suomalainen mies joka eivaadi todistuksia neitsyydestä.

        En ole kyllä naurettavampaa kuullut vähään aikaan.

        En todellakaan tarkoita pahalla mutta ole järkevä!

        Itselläni on kokoemusta afrikkalaisista, yhtään kunnollista naisten suhteen en ole tavannut. Kehuvat olevansa hyviä rakastajia ja plaaplaaplaa, ja yrittävät kaikkea mikä liikkuu kahdella jalalla! Olen tosissani, olennähnyt niin monta kertaa saman.


      • pupupupunen
        0004 kirjoitti:

        seurustelen afrikkalaisen ihanan miehen kanssa, hän ei halua minua jos olen menettänyt neitsyyden.

        tiedän olevani neitsyt, voiko sen todistaa kiistatta?

        Jos mies ei usko sanaasi, ei siis luota sinuun, onko hän sen arvoinen?


      • OIKEA(!) 0004
        0004 kirjoitti:

        seurustelen afrikkalaisen ihanan miehen kanssa, hän ei halua minua jos olen menettänyt neitsyyden.

        tiedän olevani neitsyt, voiko sen todistaa kiistatta?

        Haha, mikä vitsi (sarkasmia). Mitä järkeä on esittäytyä toisena ihmisenä ja vastata sellaisena ketjuihin? Kasva aikuiseksi ja lopeta kiusanteko.

        Tiedoksi muille: olen ketjun aloittaja enkä ole kirjoittanut tuota viestiä afrikkalaisesta miehestä.


      • Ketjun aloittaja

        Kuulin hiljattain siitä miten naisia nykypäivänäkin tapetaan ja hyljitään jossakin ulkomailla siksi kun heillä ei ole hyvää immenkalvoa eivätkä siten voi todistaa olevansa neitsyt. Olen itse neitsyt joten rupesin miettimään sitä että onko minussa mitään fyysisiä merkkejä siitä vai ei. Kerran tapasin tyypin jolla oli neandertaalimainen käsitys siitä miten herpeksen voi saada, joten sellaisten tapausten varalta olisi ollut kätevää voida todistaa neitsyytensä, koska en siedä sitä että minua kutsutaan valehtelijaksi ja/tai huoraksi.


      • ----
        OIKEA(!) 0004 kirjoitti:

        Haha, mikä vitsi (sarkasmia). Mitä järkeä on esittäytyä toisena ihmisenä ja vastata sellaisena ketjuihin? Kasva aikuiseksi ja lopeta kiusanteko.

        Tiedoksi muille: olen ketjun aloittaja enkä ole kirjoittanut tuota viestiä afrikkalaisesta miehestä.

        No kertoisitko sinä oikea aloittaja sitten, miksi *sinun* neitsyytesi pitäisi todistaa?


      • 0004
        OIKEA(!) 0004 kirjoitti:

        Haha, mikä vitsi (sarkasmia). Mitä järkeä on esittäytyä toisena ihmisenä ja vastata sellaisena ketjuihin? Kasva aikuiseksi ja lopeta kiusanteko.

        Tiedoksi muille: olen ketjun aloittaja enkä ole kirjoittanut tuota viestiä afrikkalaisesta miehestä.

        olen ketjun aloittaja saatko jotain tosta valehtelusta? tai oletko vaan mustasukkainen minun mustalle miehelle?


      • se mies!
        0004 kirjoitti:

        seurustelen afrikkalaisen ihanan miehen kanssa, hän ei halua minua jos olen menettänyt neitsyyden.

        tiedän olevani neitsyt, voiko sen todistaa kiistatta?

        et voi ottaa miestä joka itse panee mitä haluaa ja ties mitä tauteja sillä itsellään on ja sitten sanoo että sun täytyy olla neitsyt, ja mieti vähän joku ulkomaalainen hyi helvetti! ota suomalainen mies, se on hellä, nuolee, tekee mitä SÄ haluat ja rakastaa sua vaikket neitsyt oiskaan. Ulkomaalainen: vaatii sulta neitsyyttä, tartuttaa sp n, satuttaa sua alhaalta ja lähtee vetää.

        Toivottavast viestis oli läppä.


      • Irina_G
        0004 kirjoitti:

        seurustelen afrikkalaisen ihanan miehen kanssa, hän ei halua minua jos olen menettänyt neitsyyden.

        tiedän olevani neitsyt, voiko sen todistaa kiistatta?

        Mitenkä olet ajatellut suhteen afrikkalaisen kanssa jatkuvan sen jälkeen kun et enää ole neitsyt? Oletko hänelle minkään arvoinen kun et ole neitsyt ja luuletko että hän lopettaa neitsyiden jahtaamisen sinuun?
        Neitsyyden tavoittelun syynä on usein miehen heikko itsetunto ja pelko joutua verratuksi muihin miehiin. Huono itsetunto ei korjaannu sillä, että saa korkattua yhden neitsyen.


    • ja se todistaa sen

      eiko niin !

    • niin kotilaiset muhii

      sen kalussa, käske sen todistaa että munia ei ole silvottu.

    • siinä todiste

      Ei muuta kuin reva tiskiin ja sitten kysyt että näyttääkö höylätyltä vai ei.

      • hhhllkkh

        parin tunnin vanha paperi on jo aivan arvoton, mikäli sellaisen saisi.


    • Hyvä rakastaja

      Toista samanlaista kalvoa ei ole olemassakaan!
      Luulisi miehen sen tietävän, jollain se on "kuunsirppi" emättiemen reunalla, joka hajuaa ehkä nurkkinainnissa tai synnytyksessä.
      OSalla se on verkkomainen. josta ei mene edes sormi läpi.
      Osalla sen postumista ei edes huomaa, osa joutuu sen lääkäriin puhkouttamaan, että ekat yhdynnät onnistuu.
      Jotain tuolta väliltä se on sinullakin ja se pitäisi kyllä miehen tajuta, olkoon mistä vaan afrikasta.

    • Ei neitsyille

      Olen mies: eikä mua kiinnosta yhtään mikään neitsyys. Kuka haluaa neitsyttä. Häh. Ja mitä vittua se kuuluu kenellekään kuinka monen kanssa nainen on harrastanut sitä itseään. Parempaa seksiä saa naiselta jolla on aikaisempia kokemuksia.
      Nyt eletään vuotta 2009, ei 1800-lukua. Ei palata sivistyksessä menneeseen barbaariaikaan!

    • daggagafvascn453

      Neitsyyttä EI VOI TODISTAA.

      Immenkalvo ei ole aukkoa kokonaan peittävä kalvo. Se voi revetä yhdynnässä ja vuotaa verta mutta ei aina. Immenkalvo voi repeytyä myös ilman neitsyyden menettämistä. Immenkalvo joustaa ja sen aukon koko vaihtelee ihmisillä, eli se voi hyvin pysyä ehjänä yhdynnöistä huolimatta.

      Joillekin ensimmäinen seksikerta on todella kivulias ja mahdottomalta tuntuva ja joillakin penis työntyy emättimen sisään ilman mitään ongelmaa.

      Jotkut miehet ovat valmiita maksamaan suuria summia päästäkseen sänkyyn neitsyen kanssa. Valitettavasti heille ei voi kukaan 100 prosentin varmuudella todistaa neitsyyttä. Monissa maissa pienet tyttölapset on naitettu aikuisille miehille siitä syystä että se on ainut lähes varma keino taata tytön/naisen neitsyys.

      Neitsyys on yliarvostettu ominaisuus. Seksi neitsyen kanssa ei ole sen kummempaa kuin kokeneenkaan naisen kanssa. Emätin joustaa, venyy ja palautuu aina takaisin samoihin mittoihinsa yhdyntöjen jälkeen.

    • Sormellatuntee

      Useamman neitsyen kanssa olleena sen on huomannut emättimen tiukkuudesta, kun on laittanut sormen sisään. Jos tyttö ei ole neitsyt, niin yksi tai kaksikin sormea menee helposti sisään, mutta jos on neitsyt, niin yksikin sormi tuntuu tiukalta. Neitsyen kanssa olen yleensä harrastanut käsipeliä niin, että olen "venytellyt" immenkalvoa ennen yhdyntää. Joidenkin kanssa yhdynnässä täytynyt edetä vähitellen painsamalla kalun kärjellä, joidenkin kanssa olen onnistunut työntymään suoraan sisään. Ja pakko myöntää, että kyllä neitsytpimppi myös tuntuu erityisen hyvältä ja tiukalta, joka kerta olen varsin nopeasti lauennut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2950
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2174
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe