Anteeksi Mika

Olen pahoillani

Olen pahoillani, etten tuntenut sua kohtaan sitä mitä toivoit. En kuitenkaan voi olla kanssasi vain siksi, että sinä niin halusit. Minun täytyy tuntea vetovoimaa sitä kohtaan jonka kanssa olen. Ikävä kyllä sinua kohtaan en tuntenut.

Toisaalta et itse ollu rehellinen ja sivuutit pikku valheesi. Et oikeastaan lainkaan kuunnellut mua ja luulenpa että ajattelit että tarkoitus pyhittää keinot. En voi ajatellakkaan suhdetta ihmiseen, joka jo ensi kerralla pettää luottamuksen ja puhuu itsensä pussiin.

Olen pahoillani jos aiheutin sulle mielipahaa, mutta parempi tehdä se heti selväksi, kuin yrittää väkisin ja lopettaa kun paremmin jo tunnetaan.

7

640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

Minkä ikäinen Mika on ja mistä???????

• minä vaan

Mika on 30 ja Hesasta

• Mika
        minä vaan kirjoitti:

Mika on 30 ja Hesasta

Minä se en sitten taida olla vaikka ikä sopii mutta paikkakunta on väärä : (

• Minä taas
        Mika kirjoitti:

Minä se en sitten taida olla vaikka ikä sopii mutta paikkakunta on väärä : (

...ettet ole se Mika, jota saatoin loukata :) Silloin en ainakaan ole loukannut sinua!

• Mica

Ketäköhän tarkoitat?Mikä oli esim lempinimeni jos kyse on musta?Tai missä itse asut ja ikä?

• Se alkuperäinen

Tämä ks Mika oli ihan vaan Mika. Ikää reilut 30v ja asuinpaikka Vantaalla.

• Alkuperäinen
        Se alkuperäinen kirjoitti:

Tämä ks Mika oli ihan vaan Mika. Ikää reilut 30v ja asuinpaikka Vantaalla.

niin ja itse olen Helsingistä ja 36v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe