Anteeksi Mika

Olen pahoillani

Olen pahoillani, etten tuntenut sua kohtaan sitä mitä toivoit. En kuitenkaan voi olla kanssasi vain siksi, että sinä niin halusit. Minun täytyy tuntea vetovoimaa sitä kohtaan jonka kanssa olen. Ikävä kyllä sinua kohtaan en tuntenut.

Toisaalta et itse ollu rehellinen ja sivuutit pikku valheesi. Et oikeastaan lainkaan kuunnellut mua ja luulenpa että ajattelit että tarkoitus pyhittää keinot. En voi ajatellakkaan suhdetta ihmiseen, joka jo ensi kerralla pettää luottamuksen ja puhuu itsensä pussiin.

Olen pahoillani jos aiheutin sulle mielipahaa, mutta parempi tehdä se heti selväksi, kuin yrittää väkisin ja lopettaa kun paremmin jo tunnetaan.

7

653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

Minkä ikäinen Mika on ja mistä???????

• minä vaan

Mika on 30 ja Hesasta

• Mika
        minä vaan kirjoitti:

Mika on 30 ja Hesasta

Minä se en sitten taida olla vaikka ikä sopii mutta paikkakunta on väärä : (

• Minä taas
        Mika kirjoitti:

Minä se en sitten taida olla vaikka ikä sopii mutta paikkakunta on väärä : (

...ettet ole se Mika, jota saatoin loukata :) Silloin en ainakaan ole loukannut sinua!

• Mica

Ketäköhän tarkoitat?Mikä oli esim lempinimeni jos kyse on musta?Tai missä itse asut ja ikä?

• Se alkuperäinen

Tämä ks Mika oli ihan vaan Mika. Ikää reilut 30v ja asuinpaikka Vantaalla.

• Alkuperäinen
        Se alkuperäinen kirjoitti:

Tämä ks Mika oli ihan vaan Mika. Ikää reilut 30v ja asuinpaikka Vantaalla.

niin ja itse olen Helsingistä ja 36v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      213
      4906
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      189
      2683
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1562
    4. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      50
      1270
    5. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      97
      1241
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      132
      1237
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1232
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1174
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      146
      1149
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      73
      1133
    Aihe