Olen pahoillani, etten tuntenut sua kohtaan sitä mitä toivoit. En kuitenkaan voi olla kanssasi vain siksi, että sinä niin halusit. Minun täytyy tuntea vetovoimaa sitä kohtaan jonka kanssa olen. Ikävä kyllä sinua kohtaan en tuntenut.
Toisaalta et itse ollu rehellinen ja sivuutit pikku valheesi. Et oikeastaan lainkaan kuunnellut mua ja luulenpa että ajattelit että tarkoitus pyhittää keinot. En voi ajatellakkaan suhdetta ihmiseen, joka jo ensi kerralla pettää luottamuksen ja puhuu itsensä pussiin.
Olen pahoillani jos aiheutin sulle mielipahaa, mutta parempi tehdä se heti selväksi, kuin yrittää väkisin ja lopettaa kun paremmin jo tunnetaan.
Anteeksi Mika
7
640
Vastaukset
- Mika
Minkä ikäinen Mika on ja mistä???????
- minä vaan
Mika on 30 ja Hesasta
- Mika
minä vaan kirjoitti:
Mika on 30 ja Hesasta
Minä se en sitten taida olla vaikka ikä sopii mutta paikkakunta on väärä : (
- Minä taas
Mika kirjoitti:
Minä se en sitten taida olla vaikka ikä sopii mutta paikkakunta on väärä : (
...ettet ole se Mika, jota saatoin loukata :) Silloin en ainakaan ole loukannut sinua!
- Mica
Ketäköhän tarkoitat?Mikä oli esim lempinimeni jos kyse on musta?Tai missä itse asut ja ikä?
- Se alkuperäinen
Tämä ks Mika oli ihan vaan Mika. Ikää reilut 30v ja asuinpaikka Vantaalla.
- Alkuperäinen
Se alkuperäinen kirjoitti:
Tämä ks Mika oli ihan vaan Mika. Ikää reilut 30v ja asuinpaikka Vantaalla.
niin ja itse olen Helsingistä ja 36v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797