minulla on "venäläis-virolais aksentti" ;D

blondeistablondein72hki

töissä yhden tuuraajan mielestä.

No nyt on kampaajalla käyty,uudet aurinkolasit ostettu,laskut maksettu ja hankittu kosketusnäyttöpuhelimet;)

Nyt suihkuun.

14v likka oli viimeyön poikakaverillaan ja 11v siskontytöt lähti tänään kotiinsa.

38

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      kaveriperhe ja mä kävin pyykkituvassa ja kaupassa.

      14v likka teki ruuan.

      Muutama ilta sitten oltiin pari tuntia entisellä yhdyshenkilöllä kahvilla.

      Joka päivä tällä viikolla kaamee meno päällä joka päivä töiden jälkeen uuuh ja huomenna varsinkin.

      Olen nauttinut töissäni todella paljon saamastani suuresta vastuusta ja siitä kun olen huomannut että pärjään ja osaan vaikka tietty pikku mokia ja erehdyksiä onkin sattunut mutta ei onneksi mitään vakavaa.

      • liikaa agenttisarjoja

        olen kai katsonut, mutta tulee mieleen yhdyshenkilöstä ne "kontaktit" joita agenteilla on... heh :)


      • blondeistablondein72hki
        liikaa agenttisarjoja kirjoitti:

        olen kai katsonut, mutta tulee mieleen yhdyshenkilöstä ne "kontaktit" joita agenteilla on... heh :)

        se ns suurinpomo firmassa joka yhteydessä kaikesta omaan pomoon.

        Oliko tarpeeksi huonosti selvitetty;))?

        Perjantaina haettiin peräkärry tältä entiseltä yhdyshenkilöltä joka paikan päällikkö ja sillä tammisaaressa mökki.

        Motonetissa kaaduin ja en oo ikinä niin nopeasti päässyt ylös lattilata.Hävetti;D


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        se ns suurinpomo firmassa joka yhteydessä kaikesta omaan pomoon.

        Oliko tarpeeksi huonosti selvitetty;))?

        Perjantaina haettiin peräkärry tältä entiseltä yhdyshenkilöltä joka paikan päällikkö ja sillä tammisaaressa mökki.

        Motonetissa kaaduin ja en oo ikinä niin nopeasti päässyt ylös lattilata.Hävetti;D

        puoli 7 päästiin lähtemään.

        Pysähdyttiin Mikkelissä palviljongissa jossa syötiin ja juotiinn.

        kuopisossa prismassa kaupassa.

        isäkllä sytötiin.Isä ja äitiåpuoli Rhodoksella mutta velipuoli ja vaimona tekivät ruuan.

        Likat uivat.ajoissa mentiin kaikki nukkumaan.

        Sunniuntaina aamulla uin ja kävin saunassa tyttöjen kanssa.

        Isällä syötiin lettuja,he palasivat.

        Eli olemme lomalla Savossa.

        sunnuntaina nuorinmman likan kanssa Outokummussa kaupassa.

        maananatiana velipuoleni tontilla keskellä ei mitään ja Kaavivilla kaupassa.

        Isommat likat möikllä,mikana nuorin ja koirista pienin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        puoli 7 päästiin lähtemään.

        Pysähdyttiin Mikkelissä palviljongissa jossa syötiin ja juotiinn.

        kuopisossa prismassa kaupassa.

        isäkllä sytötiin.Isä ja äitiåpuoli Rhodoksella mutta velipuoli ja vaimona tekivät ruuan.

        Likat uivat.ajoissa mentiin kaikki nukkumaan.

        Sunniuntaina aamulla uin ja kävin saunassa tyttöjen kanssa.

        Isällä syötiin lettuja,he palasivat.

        Eli olemme lomalla Savossa.

        sunnuntaina nuorinmman likan kanssa Outokummussa kaupassa.

        maananatiana velipuoleni tontilla keskellä ei mitään ja Kaavivilla kaupassa.

        Isommat likat möikllä,mikana nuorin ja koirista pienin.

        ajettiin 2000km.

        Polvijärvi,Maarianvaara,Kaavi,Outokumpu,Kaavi,Luikonlahti ym tuli tutuiksi.

        Kotiin lähti laukkuja,puseroita ym kivaa.

        Saunottiin ja uitiin.Aurinko paistoi.

        Se perjantai oli hauska kun isän kanssa saunoi ukko,mä äitipuoleni ja likat keskenään.Grillattiin....

        Oltais kaikki haluttu olla vielä toinenkin viikko.

        Eilen kaveripariskunta kävi kahvilla.

        Tilattiin ruoka kiinalaisesta.

        Tänään kaverin kanssa paikallisessa ja ajoissa kotona.Kohta nukkumaan.Ukon mielestä järkkyä oli kun kaverini talutettiin humalassa kotiin ja se aamulla töihin siis tarkoitin että järkyttävämpää on kun kun mulla ei vahdittavia llapsia,mulla lomaa,en dokannut,ajois kotona,mua ei talutettu ei aamulla töitä,koko ajan kontrolli päällä eli tää mun kaamee juttu oli järkympi tapaus ku sen best fendin joka aamul töihin,sil alle 2v pentu,se talutwttiin ja hääädettiin kapakasta velke...

        Etttä siihen malliin;O)


      • 2v lapsella
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ajettiin 2000km.

        Polvijärvi,Maarianvaara,Kaavi,Outokumpu,Kaavi,Luikonlahti ym tuli tutuiksi.

        Kotiin lähti laukkuja,puseroita ym kivaa.

        Saunottiin ja uitiin.Aurinko paistoi.

        Se perjantai oli hauska kun isän kanssa saunoi ukko,mä äitipuoleni ja likat keskenään.Grillattiin....

        Oltais kaikki haluttu olla vielä toinenkin viikko.

        Eilen kaveripariskunta kävi kahvilla.

        Tilattiin ruoka kiinalaisesta.

        Tänään kaverin kanssa paikallisessa ja ajoissa kotona.Kohta nukkumaan.Ukon mielestä järkkyä oli kun kaverini talutettiin humalassa kotiin ja se aamulla töihin siis tarkoitin että järkyttävämpää on kun kun mulla ei vahdittavia llapsia,mulla lomaa,en dokannut,ajois kotona,mua ei talutettu ei aamulla töitä,koko ajan kontrolli päällä eli tää mun kaamee juttu oli järkympi tapaus ku sen best fendin joka aamul töihin,sil alle 2v pentu,se talutwttiin ja hääädettiin kapakasta velke...

        Etttä siihen malliin;O)

        oli joku lapsenvahti kun äiti oli viihteellä?

        siis mää luulin että sinust tuli ihan savolainen kertaheitolla kun ei kuulunut mitään blondijuttuja pitkään aikaan! Onneksi olet nyt antanut elonmerkit :)


      • blondeistablondein72hki
        2v lapsella kirjoitti:

        oli joku lapsenvahti kun äiti oli viihteellä?

        siis mää luulin että sinust tuli ihan savolainen kertaheitolla kun ei kuulunut mitään blondijuttuja pitkään aikaan! Onneksi olet nyt antanut elonmerkit :)

        savolaista tekemälläkään;O)

        Anopilleen vei lapsen,onneksi.

        Maananataina näin 21v ystäväni ja oltiin 8.5 tuntia Malmilla.Ei dokattu.Käytiin Tissarissa,Konjassa,Pickwikissä,mäcissä ja taas Tissarissa.Hauskaa oli! Ollaan samanhekisiä ikäerosta huolimatta.

        Tänään olin sokkotreffeillä 32v naisen kanssa johon suomi24 kautta tutstunut ja hyvin tultiin juttuun.Nähdään jatkossakin.

        Jo perjantaina likka muuttaa nyyh ikävä tulee vaikka tietty kannustan pärjäämään ja olen iloinen kun pääsi mutta huolissaan olen...


      • äidin osa
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        savolaista tekemälläkään;O)

        Anopilleen vei lapsen,onneksi.

        Maananataina näin 21v ystäväni ja oltiin 8.5 tuntia Malmilla.Ei dokattu.Käytiin Tissarissa,Konjassa,Pickwikissä,mäcissä ja taas Tissarissa.Hauskaa oli! Ollaan samanhekisiä ikäerosta huolimatta.

        Tänään olin sokkotreffeillä 32v naisen kanssa johon suomi24 kautta tutstunut ja hyvin tultiin juttuun.Nähdään jatkossakin.

        Jo perjantaina likka muuttaa nyyh ikävä tulee vaikka tietty kannustan pärjäämään ja olen iloinen kun pääsi mutta huolissaan olen...

        sellainen... ei kai sitä osaa olla huoletonna ennenkuin lapset on saaneet hyvät vanhainkotipaikat, sitten voi relata äitikin :)


      • blondeistablondein72hki
        äidin osa kirjoitti:

        sellainen... ei kai sitä osaa olla huoletonna ennenkuin lapset on saaneet hyvät vanhainkotipaikat, sitten voi relata äitikin :)

        Äitinikin joka 64v ja mun vanhimmat siskot mua 7 ja 8 vuotta vanhempia,on meistä kaikista aina huolissaan..

        Nyt huolettaa tyttären asenne kun jättää kaiken hoitamisen viimetinkaan ja tietysti se jo kaiken osaa ja tietää aaargh

        Ihanaa olla vain kotona.Oon saanut siivottua ja just syötiin ihanaa nuudelia kun en jaksa kunnon ruokaa tehdä.

        Ukko onneksi nyt kavereidensa kanssa kaverillaan hieman kauempana nyt vaan en muista paikkaa mihin menivät...


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Äitinikin joka 64v ja mun vanhimmat siskot mua 7 ja 8 vuotta vanhempia,on meistä kaikista aina huolissaan..

        Nyt huolettaa tyttären asenne kun jättää kaiken hoitamisen viimetinkaan ja tietysti se jo kaiken osaa ja tietää aaargh

        Ihanaa olla vain kotona.Oon saanut siivottua ja just syötiin ihanaa nuudelia kun en jaksa kunnon ruokaa tehdä.

        Ukko onneksi nyt kavereidensa kanssa kaverillaan hieman kauempana nyt vaan en muista paikkaa mihin menivät...

        vietiin keskiviikkona 16v likka syömään.

        Autot pakattu.

        Istuttiin pihalla kahvilla naapureiden ja kaveriperheen kanssa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vietiin keskiviikkona 16v likka syömään.

        Autot pakattu.

        Istuttiin pihalla kahvilla naapureiden ja kaveriperheen kanssa.

        Tampereelle.Likan kaverinäidin kanssa naurettiin "hienostoneideille" kun ei jätesäkit kelvanneet tyttöjen vaatteille vaan matkalaukut ja lentolaukut oli tytöillä;))))

        Mahtava kämppä ja kaikki palvelut 2min säteellä talosta johon muuttivat.

        Täydellisen sisustetun kämpän saivat siis me ja likan kaverin vanhemmat hommattiin niille.Mitään ei puutu.On niillä helppoa kun toisilla vain vaatteensa kun muuttavat pois kotoa.

        Mennessä jutiin kahvit lähellä Nurmijärveä joka muistutti mun ja laikan mielestä vankilaa mutta kaverin mies sanoi sitä vessaksi.Oli kyllä siisti sisältä.

        Takas tullessa maksoin syömään minut tietty ja ukon sekä kaverini pojan ja sen isäpuolen jotka auttoivat muuttamaan.

        Kaveripariskunta kävi kahvilla kummipoikamme kanssa.

        Nyt kolmella likalla omat huoneet.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Tampereelle.Likan kaverinäidin kanssa naurettiin "hienostoneideille" kun ei jätesäkit kelvanneet tyttöjen vaatteille vaan matkalaukut ja lentolaukut oli tytöillä;))))

        Mahtava kämppä ja kaikki palvelut 2min säteellä talosta johon muuttivat.

        Täydellisen sisustetun kämpän saivat siis me ja likan kaverin vanhemmat hommattiin niille.Mitään ei puutu.On niillä helppoa kun toisilla vain vaatteensa kun muuttavat pois kotoa.

        Mennessä jutiin kahvit lähellä Nurmijärveä joka muistutti mun ja laikan mielestä vankilaa mutta kaverin mies sanoi sitä vessaksi.Oli kyllä siisti sisältä.

        Takas tullessa maksoin syömään minut tietty ja ukon sekä kaverini pojan ja sen isäpuolen jotka auttoivat muuttamaan.

        Kaveripariskunta kävi kahvilla kummipoikamme kanssa.

        Nyt kolmella likalla omat huoneet.

        15v ja kävi naapuripariskunta sekä 2v kummipoikamme vanhemmat.

        Just tultiin saunasta.

        12v tyttö meni 11v kaverinsa kanssa äidilleni eilisestä huomiseen.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        15v ja kävi naapuripariskunta sekä 2v kummipoikamme vanhemmat.

        Just tultiin saunasta.

        12v tyttö meni 11v kaverinsa kanssa äidilleni eilisestä huomiseen.

        Irakilaisen ällön nörtin kanssa juttelin ja osti mulle ruusun.

        Sain ruusun myös vanhemmalta suomalaiselta mieheltä.

        Oli hauskaa.

        Huomenna töihin.

        Meillä kävi entisen työpaikan johtaja uuden tyttöystävänsä kanssa.

        Ukko on nyt likan harkoissa.Kohta kotona.

        15v tytön poikakaveri palasi kahden viikon ulkomaan reissulta ja ensi yön meillä.Nyt niitä takiaisia ei saa toisistaan irti millään;)))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Irakilaisen ällön nörtin kanssa juttelin ja osti mulle ruusun.

        Sain ruusun myös vanhemmalta suomalaiselta mieheltä.

        Oli hauskaa.

        Huomenna töihin.

        Meillä kävi entisen työpaikan johtaja uuden tyttöystävänsä kanssa.

        Ukko on nyt likan harkoissa.Kohta kotona.

        15v tytön poikakaveri palasi kahden viikon ulkomaan reissulta ja ensi yön meillä.Nyt niitä takiaisia ei saa toisistaan irti millään;)))

        unohdin likan synttärit lauantaina vaikka niistä muistutin siskoani perjantaina;/

        Onneksi sain anteeksi ja vieraita kutsuttiin lauantaina ja tänäänkin kävi ja lahjan annoin;)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        unohdin likan synttärit lauantaina vaikka niistä muistutin siskoani perjantaina;/

        Onneksi sain anteeksi ja vieraita kutsuttiin lauantaina ja tänäänkin kävi ja lahjan annoin;)

        tänään töissä.Eka päivä loman jälkeen.Olin kyllä tosi väsynyt kun en viimeyönä nukkunut.

        Käytiin ukon kanssa kaverilla kahvilla.

        Likka meni ensi yöksi poikakaverilleen.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tänään töissä.Eka päivä loman jälkeen.Olin kyllä tosi väsynyt kun en viimeyönä nukkunut.

        Käytiin ukon kanssa kaverilla kahvilla.

        Likka meni ensi yöksi poikakaverilleen.

        naapureiden kanssa pihalla kahvilla.

        Likka poikakaverillaan yö.

        9v tytön harkoissa oltiin.

        Ostettiin 15v tytölle moposkootterin.Saatin 300.lla e,oikea hinta 700e.Vuosimallia -08. Se ystävä joka entisen työmme johtaja,auttoi eli maksoi ja me maksetaan sille.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        naapureiden kanssa pihalla kahvilla.

        Likka poikakaverillaan yö.

        9v tytön harkoissa oltiin.

        Ostettiin 15v tytölle moposkootterin.Saatin 300.lla e,oikea hinta 700e.Vuosimallia -08. Se ystävä joka entisen työmme johtaja,auttoi eli maksoi ja me maksetaan sille.

        töissä tänään katsastamassa kuinka pärjäämme ja oli ihan tyytyväinen.

        Likan harkat oli taas.

        Pihakahvit naapurin kanssa.

        Likka leffassa poikakaverinsa kanssa kuten oli sunnuntainakin.

        Vasta tänään tuli ystävän kortti Lontoosta jonka lähetti kk sitten.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        töissä tänään katsastamassa kuinka pärjäämme ja oli ihan tyytyväinen.

        Likan harkat oli taas.

        Pihakahvit naapurin kanssa.

        Likka leffassa poikakaverinsa kanssa kuten oli sunnuntainakin.

        Vasta tänään tuli ystävän kortti Lontoosta jonka lähetti kk sitten.

        käytiin moikkaamassa.

        Pirteä on mutta kokoon kuihtunut kun ei pysty syömään;/


      • ...
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Tampereelle.Likan kaverinäidin kanssa naurettiin "hienostoneideille" kun ei jätesäkit kelvanneet tyttöjen vaatteille vaan matkalaukut ja lentolaukut oli tytöillä;))))

        Mahtava kämppä ja kaikki palvelut 2min säteellä talosta johon muuttivat.

        Täydellisen sisustetun kämpän saivat siis me ja likan kaverin vanhemmat hommattiin niille.Mitään ei puutu.On niillä helppoa kun toisilla vain vaatteensa kun muuttavat pois kotoa.

        Mennessä jutiin kahvit lähellä Nurmijärveä joka muistutti mun ja laikan mielestä vankilaa mutta kaverin mies sanoi sitä vessaksi.Oli kyllä siisti sisältä.

        Takas tullessa maksoin syömään minut tietty ja ukon sekä kaverini pojan ja sen isäpuolen jotka auttoivat muuttamaan.

        Kaveripariskunta kävi kahvilla kummipoikamme kanssa.

        Nyt kolmella likalla omat huoneet.

        Teillä on? Minkäikäisiä?


      • blondeistablondein72hki
        ... kirjoitti:

        Teillä on? Minkäikäisiä?

        neljä tyttöä joista 16v tyttö asuu Treella Hervannassa opiskelemassa -siellä käytiin eilen-,
        15v ostettiin moposkootteri ja likka hoitaa maananataina kaikki siihen tarvittavat paperit,luvat ym
        12v tyttö
        ja
        kohta 10v tyättävä joka nyt Salossa futisturnauksessa yö.

        Mulle tuli aamulla mahoton siivousinspis mutta nyt pidettävä hetken paussia.

        Parin tunnin kuluttua päästään naapurien vuorolla saunaan.

        Istuttiin aamukahvilla pihalla naapureiden kanssa.

        Saatiin aamulla pyykkivuoro pyykkitupaan kun naapurilla ei mennyt koko vuoro.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        neljä tyttöä joista 16v tyttö asuu Treella Hervannassa opiskelemassa -siellä käytiin eilen-,
        15v ostettiin moposkootteri ja likka hoitaa maananataina kaikki siihen tarvittavat paperit,luvat ym
        12v tyttö
        ja
        kohta 10v tyättävä joka nyt Salossa futisturnauksessa yö.

        Mulle tuli aamulla mahoton siivousinspis mutta nyt pidettävä hetken paussia.

        Parin tunnin kuluttua päästään naapurien vuorolla saunaan.

        Istuttiin aamukahvilla pihalla naapureiden kanssa.

        Saatiin aamulla pyykkivuoro pyykkitupaan kun naapurilla ei mennyt koko vuoro.

        yöksi tai kahdeksi Tammisaareen kaverimme mökille maalaushommiin.Ihana rauha!
        15v likka poikakaverillaan yö.

        Minä rupean päälleni pukemaan ja vien sintin lenkille.

        Todella kaunis päivä näyttää taas tulevan;)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        yöksi tai kahdeksi Tammisaareen kaverimme mökille maalaushommiin.Ihana rauha!
        15v likka poikakaverillaan yö.

        Minä rupean päälleni pukemaan ja vien sintin lenkille.

        Todella kaunis päivä näyttää taas tulevan;)

        riisiä ja koulunäkkäriä nyt kamalan täys olo.

        Kävin koiran kanssa toisenkin lenkin.

        Likan poikakaveri tulee ensi yöksi.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        riisiä ja koulunäkkäriä nyt kamalan täys olo.

        Kävin koiran kanssa toisenkin lenkin.

        Likan poikakaveri tulee ensi yöksi.

        12v likan kaveri ja se tyttö meillä keskiviikkoon asti.

        15v tyttö kävi tänään lääkärintarkastuksessa mopokorttia varten.

        Nyt katson pottuja,on kiehumassa ja sit viel kalapuikkoja nam.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        12v likan kaveri ja se tyttö meillä keskiviikkoon asti.

        15v tyttö kävi tänään lääkärintarkastuksessa mopokorttia varten.

        Nyt katson pottuja,on kiehumassa ja sit viel kalapuikkoja nam.

        viimeyön kun sanoin ettei tartte olla enää ensi yötä.Tytöt metelöivät liikaa yöllä vaikka varoittelin kun töihin aikainen herätys.

        Kohta pihakahvit naapurin kanssa ja sit kauppaan.

        Ukko tuli eilen Tammisaaresta ja huomenna lähtee Siuntioon kuntoutukseen.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        viimeyön kun sanoin ettei tartte olla enää ensi yötä.Tytöt metelöivät liikaa yöllä vaikka varoittelin kun töihin aikainen herätys.

        Kohta pihakahvit naapurin kanssa ja sit kauppaan.

        Ukko tuli eilen Tammisaaresta ja huomenna lähtee Siuntioon kuntoutukseen.

        enää siis hermo menee;/

        Mieskaverini siis kaverimies laittoi viestiä että haluaaisi kuviani kännyynsä ja että nähtäiskö pitkästä aikaa ja kun ihan ystävällisesti kysyin että eikö sen muija oo mustis niin vastasi että , unohda koko juttu,siis vittu miten lapsellinen jätkä!

        Enpähän jatkossa sille mitään vastaile!


      • villirucola
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        enää siis hermo menee;/

        Mieskaverini siis kaverimies laittoi viestiä että haluaaisi kuviani kännyynsä ja että nähtäiskö pitkästä aikaa ja kun ihan ystävällisesti kysyin että eikö sen muija oo mustis niin vastasi että , unohda koko juttu,siis vittu miten lapsellinen jätkä!

        Enpähän jatkossa sille mitään vastaile!

        kävin kurkkaamassa profiiliasi ja sullahan on tosi näpsäkän näköinen uusi kampaus! Tosi kiva.


      • blondeistablondein72hki
        villirucola kirjoitti:

        kävin kurkkaamassa profiiliasi ja sullahan on tosi näpsäkän näköinen uusi kampaus! Tosi kiva.

        Kyllästyin pitempään lettiin se oli kaamee hamppu ja mun hiukset kasvavat nopeasti.

        Aamulla mies lähti sinne kuntoutukseen ja hyvä niin.Nyt rauhallista.

        Likan poikakaveri meillä ensi yön.

        Eilen pihakahvilla naapureiden kanssa.

        Kohta lenkille koiran kanssa ja sit pitää siivota ja tehdä jotain ruokaa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Kyllästyin pitempään lettiin se oli kaamee hamppu ja mun hiukset kasvavat nopeasti.

        Aamulla mies lähti sinne kuntoutukseen ja hyvä niin.Nyt rauhallista.

        Likan poikakaveri meillä ensi yön.

        Eilen pihakahvilla naapureiden kanssa.

        Kohta lenkille koiran kanssa ja sit pitää siivota ja tehdä jotain ruokaa.

        kämppä siisti.Lattiat vain pesemättä.

        Likka menee ensi yöksi poikakaverilleen.

        9v tyttö nyt futisturnauksessa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kämppä siisti.Lattiat vain pesemättä.

        Likka menee ensi yöksi poikakaverilleen.

        9v tyttö nyt futisturnauksessa.

        vitutuskäyrä ja stressitaso ihan uusiin korkeuksiin!!!

        Ukko tuli himaan kun se kipeenä;(

        Oli kiva olla molempien siskojen kanssa tuopilla kun juteltiin ja naurettiin eidokattu,haukaa piisasi;)))

        Likan poikakaveri ensi yöksi meille.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vitutuskäyrä ja stressitaso ihan uusiin korkeuksiin!!!

        Ukko tuli himaan kun se kipeenä;(

        Oli kiva olla molempien siskojen kanssa tuopilla kun juteltiin ja naurettiin eidokattu,haukaa piisasi;)))

        Likan poikakaveri ensi yöksi meille.

        vanhimman siskoni ns uusimman ihastuksen ja se oli enempi kiinnostunut minusta ku systeristäni joten liukenin lähes samantien pois paikalta.

        Vituttaa kun piti perua 21v ystäväni tulo meille ton ukon takia.

        Eilen 16v likka soitti että tänään tulee kotona käymään mutta että en saa kertoa muille ja en hiiskahdakaan;))))

        Kohta koiran kanssa lenkille.

        Illalla ihana sauna.

        Olin eilen niin väsynyt työpäivästä että menin jo aikaisin nukkumaan.


      • ...
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vanhimman siskoni ns uusimman ihastuksen ja se oli enempi kiinnostunut minusta ku systeristäni joten liukenin lähes samantien pois paikalta.

        Vituttaa kun piti perua 21v ystäväni tulo meille ton ukon takia.

        Eilen 16v likka soitti että tänään tulee kotona käymään mutta että en saa kertoa muille ja en hiiskahdakaan;))))

        Kohta koiran kanssa lenkille.

        Illalla ihana sauna.

        Olin eilen niin väsynyt työpäivästä että menin jo aikaisin nukkumaan.

        Saako sut lisätä facebookissa kaveriks? Tykkään jutuistas :) olen 25v nainen.


      • blondeistablondein72hki
        ... kirjoitti:

        Saako sut lisätä facebookissa kaveriks? Tykkään jutuistas :) olen 25v nainen.

        oon facebookissa lähes päivittäin.

        Eilen tapasin pikaisesti yhen jätkän tai miehen ohimennen,outo mikkihiiri,sillä ainakin neljä numeroo liian iso takki päällä;)

        Vein aamulla koiran lenkille kun oli kamala sade ja sintti pelkäsi.Jouduin perässäni vetämään;))))

        Nyt paleltaa ja kurkku kipeenä.

        Onneksi huominen ja tiistai vapaata.

        Rakas likka kävi kotona Treelta eilen.Tein ruuan ennen kuin lähti ja annoin mukaan hieman rahaa sekä kassillisen ruokaa.

        Mulla favebookissa paljon kuvia itsestäni sekä koirista.Lapsista en laita.En kyllä ees oo kysynyt likoilta lupaa saanko laittaa kuviaan ja ilman lupaa en sitä tee,en ees 9v likan.

        Netlogissa on myös mutta siellä oon harvemmin.

        Ikä eikä näkö koskaan este millekkän sillä parhaimmat ystäväni 21v ja 48v naiset ja ukolla MBD sekä kaverillani jonka olen tuntenut 29vuoden ajan.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        oon facebookissa lähes päivittäin.

        Eilen tapasin pikaisesti yhen jätkän tai miehen ohimennen,outo mikkihiiri,sillä ainakin neljä numeroo liian iso takki päällä;)

        Vein aamulla koiran lenkille kun oli kamala sade ja sintti pelkäsi.Jouduin perässäni vetämään;))))

        Nyt paleltaa ja kurkku kipeenä.

        Onneksi huominen ja tiistai vapaata.

        Rakas likka kävi kotona Treelta eilen.Tein ruuan ennen kuin lähti ja annoin mukaan hieman rahaa sekä kassillisen ruokaa.

        Mulla favebookissa paljon kuvia itsestäni sekä koirista.Lapsista en laita.En kyllä ees oo kysynyt likoilta lupaa saanko laittaa kuviaan ja ilman lupaa en sitä tee,en ees 9v likan.

        Netlogissa on myös mutta siellä oon harvemmin.

        Ikä eikä näkö koskaan este millekkän sillä parhaimmat ystäväni 21v ja 48v naiset ja ukolla MBD sekä kaverillani jonka olen tuntenut 29vuoden ajan.

        ukon veljellä ja sen vaimolla.Voiton puolella ovat eli se piru tulee ja iskee ,lähenee koko ajan,kaikesta huolimatta.

        Äijä lähtee kohta hakemaan sairaalasta 89v mummia kotiinsa ja sit se menee auttamaan kavereitamme kun vaihtavat huoneita.Ite en jaksa mennä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ukon veljellä ja sen vaimolla.Voiton puolella ovat eli se piru tulee ja iskee ,lähenee koko ajan,kaikesta huolimatta.

        Äijä lähtee kohta hakemaan sairaalasta 89v mummia kotiinsa ja sit se menee auttamaan kavereitamme kun vaihtavat huoneita.Ite en jaksa mennä.

        syötiin.Naapuri teki.

        Käytiin kaveripariskunnalla kahvilla ja kohta sille entiselle päällikollemme kahville ja sit pitäis ruoka laittaa ja suihkus käydä.

        Onneksi eileisestä kuume laskenut.


      • nyt se possu-
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        syötiin.Naapuri teki.

        Käytiin kaveripariskunnalla kahvilla ja kohta sille entiselle päällikollemme kahville ja sit pitäis ruoka laittaa ja suihkus käydä.

        Onneksi eileisestä kuume laskenut.

        lunssa kun kuumeesta puhut vai ihan joku muu tauti?


      • blondeistablondein72hki
        nyt se possu- kirjoitti:

        lunssa kun kuumeesta puhut vai ihan joku muu tauti?

        ihan vain tavallista flunssaa.

        Jos sen sikaflenssun saan niin kertoilen siitä täällä tai joku muu perheestämme mutta toivottavasti ei.

        Emme stressaa asialla,se tulee jos on tullakseen.


      • kun ei niille
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ihan vain tavallista flunssaa.

        Jos sen sikaflenssun saan niin kertoilen siitä täällä tai joku muu perheestämme mutta toivottavasti ei.

        Emme stressaa asialla,se tulee jos on tullakseen.

        taudeille kuitenkaan mitän voi. JA eikös tämä sikalunssa ole kutakuinki kuten normaali influenssa ainakin aikuisille ja perusterveille.


      • blondeistablondein72hki
        kun ei niille kirjoitti:

        taudeille kuitenkaan mitän voi. JA eikös tämä sikalunssa ole kutakuinki kuten normaali influenssa ainakin aikuisille ja perusterveille.

        hoitaa ajoissa pois niin ei ole niin vaarallinen kuin ihmiset luulevat.

        Köhitään himassa kaikki mutta ei ensimmäiseksi olla ajattelemassa että ois sikaflenssua vaan aivan tavallista nuhaa ja yskää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe