Olen jo pitkään haaveillut että ostaisin tuon mammuttiboksin, sillä haluaisin itselleni pidennetyt versiot ja olisi mukava kurkistaa kulissien taakse. Voisiko joku kyseisen boksin omistava kertoa onko ollut tyytyväinen? Se on kuitenkin melko kallis hankinta... Kaupoista tuskin enää löytyy, mutta netistä sen voisi tilata...
12 dvd boksi
4
1515
Vastaukset
- Sorbusten Herba
play.com
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/490271/The-Lord-Of-The-Rings-The-Motion-Picture-Trilogy-Special-Extended-DVD-Edition/Product.html
Ainut miinus, ettei ole suomitekstiä, mutta englantiteksti kylläkin!- jdvds
vähän epäilyttää aina kun jotain tilaa ei niin suomalaisesta sivustosta...mikä sille tulee loppuhinnaksi? sanovat että ei postikuluja mutta tuskinpa ilmaseksi lähettävät ulkomaille.
- Sorbusten Herba
jdvds kirjoitti:
vähän epäilyttää aina kun jotain tilaa ei niin suomalaisesta sivustosta...mikä sille tulee loppuhinnaksi? sanovat että ei postikuluja mutta tuskinpa ilmaseksi lähettävät ulkomaille.
Olen itse tilannut tuolta play.com:lta ja hinta on tuo mikä tuotteen kohdalla mainitaan.
Ja jos joku tuote on tilapäisesti loppu ja tilaus jää sisään, niin hinta on aina edullisin eli jos tuotteen hinta on korkeampi kuin tilausta jätettäessä niin saat vanhaan hintaan
ja jos hinta tuleekin alaspäin niin saat uuteen hintaan!
Ainakin minulle on käynyt näin.
Ja postikuluja ei ole.
- HALVALLA,
sillä odottelen blu-raytä mieluummin. ja aika vammaisia nuo pidennetyt dvd-versiot, vituttaa vaihtaa levyä kesken leffan, en suosittele, pilaa koko leffafiiliksen. blu-ray is the juttu,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384