12 dvd boksi

cbgbg

Olen jo pitkään haaveillut että ostaisin tuon mammuttiboksin, sillä haluaisin itselleni pidennetyt versiot ja olisi mukava kurkistaa kulissien taakse. Voisiko joku kyseisen boksin omistava kertoa onko ollut tyytyväinen? Se on kuitenkin melko kallis hankinta... Kaupoista tuskin enää löytyy, mutta netistä sen voisi tilata...

4

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorbusten Herba
      • jdvds

        vähän epäilyttää aina kun jotain tilaa ei niin suomalaisesta sivustosta...mikä sille tulee loppuhinnaksi? sanovat että ei postikuluja mutta tuskinpa ilmaseksi lähettävät ulkomaille.


      • Sorbusten Herba
        jdvds kirjoitti:

        vähän epäilyttää aina kun jotain tilaa ei niin suomalaisesta sivustosta...mikä sille tulee loppuhinnaksi? sanovat että ei postikuluja mutta tuskinpa ilmaseksi lähettävät ulkomaille.

        Olen itse tilannut tuolta play.com:lta ja hinta on tuo mikä tuotteen kohdalla mainitaan.

        Ja jos joku tuote on tilapäisesti loppu ja tilaus jää sisään, niin hinta on aina edullisin eli jos tuotteen hinta on korkeampi kuin tilausta jätettäessä niin saat vanhaan hintaan

        ja jos hinta tuleekin alaspäin niin saat uuteen hintaan!

        Ainakin minulle on käynyt näin.

        Ja postikuluja ei ole.


    • HALVALLA,

      sillä odottelen blu-raytä mieluummin. ja aika vammaisia nuo pidennetyt dvd-versiot, vituttaa vaihtaa levyä kesken leffan, en suosittele, pilaa koko leffafiiliksen. blu-ray is the juttu,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe