Olen jo pitkään haaveillut että ostaisin tuon mammuttiboksin, sillä haluaisin itselleni pidennetyt versiot ja olisi mukava kurkistaa kulissien taakse. Voisiko joku kyseisen boksin omistava kertoa onko ollut tyytyväinen? Se on kuitenkin melko kallis hankinta... Kaupoista tuskin enää löytyy, mutta netistä sen voisi tilata...
12 dvd boksi
4
1438
Vastaukset
- Sorbusten Herba
play.com
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/490271/The-Lord-Of-The-Rings-The-Motion-Picture-Trilogy-Special-Extended-DVD-Edition/Product.html
Ainut miinus, ettei ole suomitekstiä, mutta englantiteksti kylläkin!- jdvds
vähän epäilyttää aina kun jotain tilaa ei niin suomalaisesta sivustosta...mikä sille tulee loppuhinnaksi? sanovat että ei postikuluja mutta tuskinpa ilmaseksi lähettävät ulkomaille.
- Sorbusten Herba
jdvds kirjoitti:
vähän epäilyttää aina kun jotain tilaa ei niin suomalaisesta sivustosta...mikä sille tulee loppuhinnaksi? sanovat että ei postikuluja mutta tuskinpa ilmaseksi lähettävät ulkomaille.
Olen itse tilannut tuolta play.com:lta ja hinta on tuo mikä tuotteen kohdalla mainitaan.
Ja jos joku tuote on tilapäisesti loppu ja tilaus jää sisään, niin hinta on aina edullisin eli jos tuotteen hinta on korkeampi kuin tilausta jätettäessä niin saat vanhaan hintaan
ja jos hinta tuleekin alaspäin niin saat uuteen hintaan!
Ainakin minulle on käynyt näin.
Ja postikuluja ei ole.
- HALVALLA,
sillä odottelen blu-raytä mieluummin. ja aika vammaisia nuo pidennetyt dvd-versiot, vituttaa vaihtaa levyä kesken leffan, en suosittele, pilaa koko leffafiiliksen. blu-ray is the juttu,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910