Mistä saisi ladattua koneelle Chonin Buscamen? Rakastan sitä kappaletta
Mistä saan ladattua Chonin Buscamen?
5
568
Vastaukset
- Poitzu
Mee 4sharediin ja kirjoita Los Serrano, sieltä pitäis löytyy, tosin se on pelkkä kertosäe...
- lachoni
Kiitos tuhannesti!! :)
- lachoni
lachoni kirjoitti:
Kiitos tuhannesti!! :)
Yritin ladata tuolta mutta kone ei suostu avaamaan :/ Olisko jollain jotain muuta sivua, jolta voisi yrittää?
- Jonttu1991
Pitäisi melkeimpä Telecincolta kysyä, että onko kappaleesta tehty ees kokonaista versiota ja sitä tärkeämpää, että onko sitä julkaistu. Uskaltaisin väittää, ettei kokonaisena sitä ole julkaistu missään, mutta eihän sitä koskaan tiiä. Kannattaa pistää SPK'n (Serranon perheen keskustelufoorumille) viestiä. Mitä todennäköisemmin saat sieltä parempaa tietoa.
Jos muuten satut löytämään sen biisin, niin koita muistaa pistää tännekki viestiä, että voin itsekkin sen sitten hommata =)- Wilzen
Buscame-niminen biisi löytyy ainakin levyltä David Bustamante: Al filo de la irrealidad, ei tosin siis "Chonin" esittämänä. Kirjastosta voi käydä kysymässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191434
- 171421
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61419Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295