Hui hai!

Adria

Nyt kun kesä mennyt on, syksy saapuu ... Ei vaan, vielä ei tolleen laulata vaikka Jaska alkaa kohta kiveksiä viskeleen.

Perjantaita porukoille. Tää pähkäilee kuinka välttyis mattopyykille menemästä.

28

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä on kesää jäljellä, vielä on lämpimiä päiviä... Vaan kuinka välttyä mattopyykiltä, ehdotuksia:

- vie ne mattopesulaan
      - delegoi pesu jollekin toiselle
      - ehtii ne pestä joskus toistekin
      - hävitä matot
      - totea, että näyttävät yllättöävän puhtailta

• Adria

Kiitos ohjeistuksesta. Näyttää siltä, että on valittava joku muu paitsi viimeinen. Ehkä kellistyn kohdan neljän mukaiseen toimintaan. Ei hitto sittenkään, mun korvat ei kestäisi sitä.

• Adria kirjoitti:

Kiitos ohjeistuksesta. Näyttää siltä, että on valittava joku muu paitsi viimeinen. Ehkä kellistyn kohdan neljän mukaiseen toimintaan. Ei hitto sittenkään, mun korvat ei kestäisi sitä.

Kukas sulle nyt ympäri korvia antas, jos matot hävittäisit? :)

• Juu ja ainahan voi myös tarvittaessa tavoitellun Joulun vuosilukua muuttaa! :)

• Adria
        norMix kirjoitti:

Kukas sulle nyt ympäri korvia antas, jos matot hävittäisit? :)

Erityisen herkkiä sätinnälle, varsinkin jos sitä tulee äänialassa-falsetto!

• Tuntuu et kesä on menny,ku ei ole enää ku viikko lomaa..:(

Mikäs sua matonpesussa nyrppii?Sehän on kivaa hommaa...;)

Osta uudet matot,nii ei tartte pestä...

• Adria

Se nyrppii ja kyrsii, valitettavasti.

• Adria kirjoitti:

Se nyrppii ja kyrsii, valitettavasti.

Mä tipahin kärryiltä...:¤ Meinaakko et joku pöllii ne vai???

• Adria
        mii-su kirjoitti:

Mä tipahin kärryiltä...:¤ Meinaakko et joku pöllii ne vai???

Mattojen pöllijöitä on liikkeellä.

• Adria kirjoitti:

Mattojen pöllijöitä on liikkeellä.

Eikö täs maassa enää mikään ole pyhää??? :O

Vartioikko ihan kättä pidemmän kanssa? :))

• Adria
        mii-su kirjoitti:

Eikö täs maassa enää mikään ole pyhää??? :O

Vartioikko ihan kättä pidemmän kanssa? :))

Mutta yöksi en jätä kuivumaan.

• hoitakoot omansa:)

Onko ihan pakko mennä tai edes suunnitella mattojen pesua perjantaina ja vasten viikonloppua?

• Adria

Tuu auttaan mua?!

• Adria kirjoitti:

Tuu auttaan mua?!

painepesuri, liotus? Mulla on kyllä bodia ja tsemppistä, mutta missäs peset?
        Meren rannalla laiturilla? ;)

• Adria
        tintti.kotivintti kirjoitti:

painepesuri, liotus? Mulla on kyllä bodia ja tsemppistä, mutta missäs peset?
        Meren rannalla laiturilla? ;)

Eli kunta on nostanut joesta painevedellä ylös lotrattavaa voteria. Laittanut vielä altaita ja mattoruiskuja, että ei sen puoleen.

• siihen kaikki vetoaisivat takuulla!?

• sitä on sitten palattu kotomaahan. Ei muuta kun mattopyykille vaan, siinä ne hauikset vahvistuu ja mieli kirkastuu sitä mukaa kun matossa raidat kirkastuvat.

Ite oon jo matot pessyt, mutta helpoimmalla mahdollisella tavalla....pienet matot pyykkikoneessa ja suuret painepasurilla. Painepesurilla pesemistä ei kyllä edes voi työksi sanoa, se on silkkaa huvia :)

• Adria

Tervehdys myös sinulle, hyvä ystäväni.

Ensimmäinen yö kotosängyssä ja kerrostalossa ei tuntunut kovin kotoisalta. Leirielämä ja vuori-ilmasto melkein totutti elämään tavallaan. Aivan tippa tulee silmään kun kuvia selailen ja noin neljäntuhannen kilometrin vaiheita muistelen.

Kuinka sinulla kesäily.

• Adria kirjoitti:

Tervehdys myös sinulle, hyvä ystäväni.

Ensimmäinen yö kotosängyssä ja kerrostalossa ei tuntunut kovin kotoisalta. Leirielämä ja vuori-ilmasto melkein totutti elämään tavallaan. Aivan tippa tulee silmään kun kuvia selailen ja noin neljäntuhannen kilometrin vaiheita muistelen.

Kuinka sinulla kesäily.

kerrostaloelämän välillä vallinnee aika iso ero. Voisin kuvitella että paluu vappasta leirelosta neljän seinän sisälle aiheuttaa pienimuotoista kapinaa ainakin mielessä.

Oma kesäilyni on ollut ehkä elämäni parasta aikaa. Olen reissanut paljon (kotimaassa), viettäny paljon aikaa lastenlasteni kanssa ja vaikka töitä on ollut hirmuisesti, niin saatuani vuodenvaihteessa työparin jakamaan työkuormaa, en oo ollut liian väsynyt töistäkään. Kertakaikkisen hienosti on mennyt :) Ilmatkin olleet suureltaosin aivan ihanat.

• Adria
        TaikisN kirjoitti:

kerrostaloelämän välillä vallinnee aika iso ero. Voisin kuvitella että paluu vappasta leirelosta neljän seinän sisälle aiheuttaa pienimuotoista kapinaa ainakin mielessä.

Oma kesäilyni on ollut ehkä elämäni parasta aikaa. Olen reissanut paljon (kotimaassa), viettäny paljon aikaa lastenlasteni kanssa ja vaikka töitä on ollut hirmuisesti, niin saatuani vuodenvaihteessa työparin jakamaan työkuormaa, en oo ollut liian väsynyt töistäkään. Kertakaikkisen hienosti on mennyt :) Ilmatkin olleet suureltaosin aivan ihanat.

Sujuneen kohtalaisen mukavasti. Jatkumoa ajatellen panen tästä pusun sulle. Ollos ystäväni hyvä!

• Adria

On aika passeli. Mansikoita, herneitä, ruisleipää ja uuttapottua. Kivasti liehuvia helmojakin miehen mielen riesanakin ollut. Tästä minä pidän. Aah, muutama päivä yksin lomailua. Olen ansainnut tämän.

• Adria

Kuulostaa melkein pyhänhäväistykseltä!?

• Adria

Ison paprikan vihannesliemessä tyyppiin tende. Hattu pois ja perkauksen jälkeen jauheliha, sipuli,vuohenjuusto-mössö mausteineen paprikan sisuksiin ja sitten herkullinen sotku kohti ääntä. Alsacen hyvä valkoviini reissun päältä kruunasi ja korvasi toisen sukupuolen, tällä kertaa.

• ...mutta lomat alkaa olemaan lomailtuina. Maanantaina alkaa taas vääntö ja kääntö, muutakin kyllä keksis.

• Pörrääjä

lämpimillään. Lipsahda vahingossa sieltä mattolaiturilta veteen, voit sitten tehdä virkistävän uimalenkin ja sen jälkeen kieltäytyä matonpesusta vedoten putoamispelkoon.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1691
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe