TULETTE TÄLLE SIVULLE JAUHAMAAN JOTAIN PASKAA ETTÄ HYI KUN OLI HUONO ELOKUVA JA PITI VETOAKIN LYÖDÄ VOI VOI MENETIN RAHAT JA PLAA PLAA.MITÄ JÄRKEÄ JAUHAA OMIA MIELIPITEITÄ KUN EI SE JOHDA MIHINKÄÄN KUITENKAAN.JOS ETTE PITÄ ORLANDOSTA NIIN ETTE PIDÄ.MINÄ PIDÄN AINAKIN X)
En tajua teitä,HYVÄT IHMISET!!!
7
485
Vastaukset
- höpötti
tuo ilo ilmeisesti kommentti kaikkiin O.B. vastaisiin keskusteluihin. Kuunteleppas mitä paskaa itse jauhat.
- hyvä ihminen
Sitä samaa. Mitäs toi sun viestis on muuta kuin omien mielipiteiden jauhamista.
- nanna
Olen kanssasi ihan samaa mieltä!!!!!
- Puristi
Onhan se netissä raivoaminen oman pään seinäänhakkaamista parempi vaihtoehto.
- Melyanna
heh... ajatelkaapa miten paljon lommoja seinissä olisi ja kuinka kalliiksi se kävisi, jos ihmiset ei kävis täällä päästämässä höyryjä. tulee paljon halvemmaksi hakata näppäimistöä...:) eheh-ehe... tais olla aika huono vitsi...
- minä
Olen kanssani samaa mieltä... ole sinäkin.
- menninkäinen
Siis kyllähän minäkin pidän TSH leffoista ja kirjoista, mutta en kyllä nyt ymmärrä sinua...tän homman tarkotushan on tuoda esille omia mielipiteitä ja keskustella niistä. Oli se sitten sinun mielipiteiden mukaista tai vastaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946