Tähti-kirppis

siini

moi onko kukaan käynyt Sastamalassa Tähti-kirppiksellä
siellä on kuulemma vaihtunut omistaja. poikkesin ja yllätyin positiivisesti paikan siisteydestä ja henkilökunta oli todella mukavaa, onko kukaan pitänyt pöytää siellä? kuinkahan tavara mahtaa liikkua? Kokemuksia!

9

2204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sabina la hoya

      On pakko todeta että paikka ei myy kovin hyvin, sijainti on aika kaukana keskustasta..
      jos olet valmis myymään vaatteesi ja tavarasi pilkkahintaan, niin silloin varmaan kauppa käy.
      Muuten ei. Jo 5 euroa on liian kova hinta. Tiedän mistä puhun, sillä varasin sieltä pöydän viikoksi.
      Käteen jäi pöytämaksujen jälkeen 30 euroa.. että en tiedä onko koko vaivan arvoista

      • Seeri

        Ihan ok kirppis, mutta.. Uutta tavaraa liikaa ja piraattilevyjä myynnissä. Kaiken huippu oli kassalla mies lippis päässä palvelemassa asiakkaita. Vaikka kyseessä onkin "vain" kirppis, niin kyllä sen verran pitäisi olla käytöstapoja, että ei lakki päässä sisällä olla!


      • asiakas mä vaan

        Olen kyllä sinun kanssasi eri mieltä tuosta, itelläni meni kyseisellä kirppiksellä 280,- viikossa ja olin tosi tyytyväinen, tavaran hinta laatu suhde merkitsee.. ja hauska tuo mies lippis päässä kommentti se mies oli ihan mukava, onhan lihatiskilläkin lakit miehellä, ei minua haitannut yhtään, ehkä hieman ahdasmielistä.


      • Seeri
        asiakas mä vaan kirjoitti:

        Olen kyllä sinun kanssasi eri mieltä tuosta, itelläni meni kyseisellä kirppiksellä 280,- viikossa ja olin tosi tyytyväinen, tavaran hinta laatu suhde merkitsee.. ja hauska tuo mies lippis päässä kommentti se mies oli ihan mukava, onhan lihatiskilläkin lakit miehellä, ei minua haitannut yhtään, ehkä hieman ahdasmielistä.

        Tämä olikin uutta tietoa, että nykyään on ahdasmielistä vaatia ihmisiltä käytöstapoja. Kun ollaan asiakaspalvelutyössä, pitäisi edes alkeellisimmat käytöstavat osata.


      • kaha79

        Siis 5 euroa käytetystä vanhasta kamasta on kamala hinta!!! Hei se on kirpputori!!!Ja ota hei ihan harrastus mielessä, ei kannata kuvitella elantoansa siellä tienaavan!! Ja keskusta laajenee juurikin siihen suuntaan että pian se on ydinkeskustassa:)))))


    • EX-vammalalainen

      Olen myynyt Tähtikirppiksellä monta monituista kertaa ja aina on kauppa käynyt. Riippuu ihan siitä, mitä myyntiin vie ja millä hinnalla. Jos yrittää myydä rääsyjä sikahinnalla, ei varmasti saa mitään... Uusi omistaja on saanut paikkaan uutta eloa. Kirppis on nyt paljon siistimpi ja pöytärivit fiksummassa järjestyksessä. Kannattaa käydä kokeilemassa miten oma tavara tekee kauppansa.

      • dyykkari jumalan arm

        minulla oli pöytä tähdellä 2 viikkoa,otsikko kertokoon loput.


      • kaha79
        dyykkari jumalan arm kirjoitti:

        minulla oli pöytä tähdellä 2 viikkoa,otsikko kertokoon loput.

        Kyseinen kirppis paras! Enkä meinaa muita käyttää!!! Pidän muutaman kerran vuodessa pöytää ja hyvin on tavara kaupaksi käynyt!!
        Paikka on siisti ja henkilökunta asiallista sekä mukavaa ( lippalakista huolimatta:D) Jos ei tavara myy ja rahaa ei jää käteen, kannattaa katsoa romujansa ja miettiä mitä itse maksaisi kirpputorilla vanhoista käytetyistä vehkeistä!! Turha siitä on kirpputoria ja lippalakkeja syytellä jos ei kauppa käy!!!Ei sinne kannata mennä tiliä tekemäänkään, eiköhän sitä pidetä ihan harrastus mielessä ja kierrätyksen kannalta!!!
        P:S Liekö negatiivis sävytteiset yllä olevat kommentit kilpailijoiden kirjoituksia, meidän kaveriporukassa ainakin tyytyväisiä kirppari harrastajia jotka myyvät vehkeensä nimenomaan TÄHTI-kirppiksellä!!!


    • koippuri

      Täysin perseestä ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe