asuu niin ei maapallo tuhoudu. Mutta hitlereitä ja stalineita tulee yhä uusia. Kuka siis on Herrasi. Jumalan käskyistä ensimmäinen on: Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. Älä kumarra niitä, äläkä palvele niitä. Uudessa liitossa, kaikkien polvien on notkistuttava Jeesuksen eteen, jotka taivaissa ovat, ja myös ne jotka ovat maanpäällä, sekä ne jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra. Näyttää siltä, että vähättelemällä Jumalan lakia vedämme päällemme Jumalan vihan. Huomaa, mihin johtaa kun olemme hyljänneet jo ensimmäisen käskyn hylkääminen johtaa maailmanne kaaokseen. Hallitsemaan nousee mies jolle keskitetään kaikki valta. Ja sille annettiin valta pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisi (TV?) ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Huomaa joka kumartaa petoa tai ottaa pedon merkin otsaan tai käteensä, se tuomitaan kadotukseen. Jeesukselle pedon henki sanoi; jos kumarrat minua niin saat kaikki maailman loiston itsellesi. Jeesus voitti houkutukset Jumalan sanalla, samalla lailla mekin tulemme voittamaan pahan. Jeesuksen veren ja todistuksen sanan kautta. Herra on nähnyt hyväksi vanhurskautensa tähden tehdä lain suureksi ja ihanaksi. Siunattu Jumalan laki, se pitää meidät Siunatulla Jeesus tiellä. Herra sinä kiivas Jumala- auta meitä ja laupeuteesi vedoten anon Herra Tee sovinto minunkin kanssa Jeesuksen nimessä ja veressä anon anna anteeksi syntini ole hyvä ja tule sisimpääni asumaan. Tulkoon Jumala, sinun rakkautesi minuun Pyhässä Hengessä. Tule Herra ja tee asunnokseni sydämeni. Muuta minut. Jeesus luovutan elämäni sinulle - muovaa minua. Avaa ymmärrykseni käsittämään armosi ylenpalttinen suuruus. Tule Herra Jeesus, ilman sinua tuhoudun. Auta juuri nyt.
Kun kerran Jumala luo uuden taivaan jossa
6
355
Vastaukset
- kuulija
Ilm. 21:1Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. 2. Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
Ei tule, siellä on vain morsius seurkunta joka on lunastettu maanpäältä- valkeudessa,
ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa. (ilm 21:24)
- käännös
on parempi.
- Jeesukseen uskova
Vihan ajan,eli ajdistuksen ajan-jolloin antikristus on saanut vallan maanpäällä-
Jeesus tulee enkelien ja pyhiensa kanssa ja perustaa tuhatvuotisen valtakunnan
Tämän valtakunnan ajan jälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan.
Tämän nykyinen maa on talletettu tulelle,niinkuin Raamatussa sanotaan.
- mieleen.
"Siunattu Jumalan laki, se pitää meidät Siunatulla Jeesus tiellä. Herra sinä kiivas Jumala- auta meitä ja laupeuteesi vedoten anon Herra Tee sovinto minunkin kanssa Jeesuksen nimessä ja veressä anon anna anteeksi syntini ole hyvä ja tule sisimpääni asumaan. Tulkoon Jumala, sinun rakkautesi minuun Pyhässä Hengessä. Tule Herra ja tee asunnokseni sydämeni. Muuta minut. Jeesus luovutan elämäni sinulle - muovaa minua. Avaa ymmärrykseni käsittämään armosi ylenpalttinen suuruus. Tule Herra Jeesus, ilman sinua tuhoudun. Auta juuri nyt."
Mitä pahoo sie rakas lapsi oot tehnyt ku joudut noin matelemalla anelemaan?- ku joudut
noin matelemalla anelemaan?"
Jeesus sanoi: että jokainen meistä joutuu tekemään jokaisesta turhasta sanastakin tilin
tuomiopäivänä.
Kaikki mitä ei tehdä uskosta on syntiä.
Meidän tulee saada jokainen ajatus Herralle kuuliaiseksi.
Jos et tee sitä minkä tiedät oikeaksi etkä tee, sekin on syntiä.
Jos katselet naista himoiten olet jo tehnyt huorin.
Ja vielä kysyt mitä olet tehnyt kun noin matelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398