iHyvät Orli-fanit!

essi

En halua mollata tai arvostella teitä mitenkään.
Minulla on yksi kysymys, joka kalvaa mieltäni kuin Morgulin miekka:
Miksi pidätte Orlandosta?

HUOM! "Orli on NIIN söpö vastaukset kelpuutetaan, mutta laittakaan hyvät fanit jotain muutakin!!

10

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaan

Musta Orli on hyvä näyttelee, kun mietitään esim. sitä, että Peter Jackson bongasi Orlandon suoraan jostain teatteri- koulun penkiltä! Eli tsh oli yksi hänen tähän mennessä (tai siihen mennessä) suurimmista elokuvista, ja musta se näytteli yllättävän hyvin! Muakin kyl ärsyttää, kun kaikki "hyvät" näyttelijät valitaan VAIN ulkonäön perusteella. Valehtelisin kyllä jos väittäisin, ettei Orlin ulkonäkö merkitse MITÄÄN, mut ei se kyl kaikkee sano! :D

• fangorn

Ei Orkku nyt kuitenkaan miltään erityisen hyvältä näyttelijältä vaikuta. Väärä mies Legolasin rooliin.. Toisenlaisista rooleista paha tietenkin sanoa miten mies näyttelee.

• mie vaan
        fangorn kirjoitti:

Ei Orkku nyt kuitenkaan miltään erityisen hyvältä näyttelijältä vaikuta. Väärä mies Legolasin rooliin.. Toisenlaisista rooleista paha tietenkin sanoa miten mies näyttelee.

Musta taas Orli oli ehkä yksi parhaimmista Legolasin rooli valinnoista! Siinä miehessä vaan on jotain haltiamaista. Ihanan siro olemuskin ja kaikkee! Kukas susta sitten olis muka sopinu Legolasin rooliin paremmin? Joku Johnny Depp vai? No siinä jätkässä ei ainakaan ole hitustakaan haltiamaista!

• höpötti
        mie vaan kirjoitti:

Musta taas Orli oli ehkä yksi parhaimmista Legolasin rooli valinnoista! Siinä miehessä vaan on jotain haltiamaista. Ihanan siro olemuskin ja kaikkee! Kukas susta sitten olis muka sopinu Legolasin rooliin paremmin? Joku Johnny Depp vai? No siinä jätkässä ei ainakaan ole hitustakaan haltiamaista!

taas kärjistetty esimerkki. Orli ei olen tipan tippaa haltiamainen, vaikkei ole Johnnykään, hän on sentään muuten hyvännäköinen.

• mie vaan
        höpötti kirjoitti:

taas kärjistetty esimerkki. Orli ei olen tipan tippaa haltiamainen, vaikkei ole Johnnykään, hän on sentään muuten hyvännäköinen.

okei, en ala väittelyyn. Jos jotkut ei ole tyytyväisiä elokuvan kokonaisuuteen, niin ei oo mun ongelma.

• sally

kertokaa mulle orlista siis sen lapsuudesta...koska mun pitää tehä siit esitelmä!ja kerokaamyös sivuja mis on tietoo siit...siis mieluiten SUOMEX

• nova

No joo, tota... En mä oikein tiedä, Ulkonäkö on ok mut en tiedä osaako se sitten hyvin näytellä.Kai se osaa.

• menninkäinen

Orli ei osaa puhua hyvin haltia-kieltä. Tykkään Legolaksesta TOSI paljon, se on aivan ihana, mutta kyllä tulee mieleen, että ei helvetti, aina kun se puhuu haltia-kieltä. Varsinkin kun vertaa Liviin ja Vigoon...

• minä

musta orli on vaan hyvä näyttelijä... ei muuta!

• lalala

No miksi sitten luulet,että näyttelijöistä pidetään?
      Muka hyvän näyttelytaidon takia.
      Ja paskat.
      Miksi ei saisi muka vastata,koska se on hyvännäköinen?
      Saahan ihmisiä fanittaa ulkonäön perusteella.
      Odotatko Orli-faneilta muka sellaista,että "joo ku se on hyvä näyttelijä"-vastausta.
      En luule,että tähtiä fanitetaan heidän tekemisensä takia,vaan ulkonäön.
      Ei kylläkään koske laulajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2419
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1902
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1794
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1412
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1345
    7. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      947
    8. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      938
    10. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      910
    Aihe