Lehdessä oli ilmoitus ja vastasin siihen. Sain vastauskirjeen, jossa selitettiin tuleva toiminta sekä tiedon siitä, että tapahtumasta tullaan ilmoittamaan lähempänä tapahtumaa, missä ja milloin kaikki tapahtuu.
Olin paikalla tuolloin aikaisin aamulla. Kaikesta näkyi amerikkalaisuuden vaikutus. Kuten siitä, että piti hyväksyä sopimus, jossa kuvaaja vapautettiin melkein kaikesta. Menisikö tuo meillä edes missään oikeudessa läpi?
Kun vaatteet sekä kello ja korut ovat muovipussissa Vanhan Kauppahallin parkkipaikalla, siirryimme Kauppatorille. Sinne marssi noin kaksituhatta alastonta ihmistä tiiviinä joukkona Spencer Tunicin ohjaamana.
Tällainen tapahtuma oli minulle uusi kokemus. Olinhan toki ollut mm. Pihlajasaaressa, mutta siellä kukin on enemmän tai vähemmän omissa oloissaan. Nyt minulle tuli yllätyksenä henkilökohtaisen reviirin katoaminen. Me liikuimme todella tiiviinä ryhmänä viileässä elokuisessa varhaisaamussa. Olimme suorastaan ihotuntumalla. Ja se kaikki tuntui täysin luonnolliselta. Havaitsin sivusilmällä, että jo kirjeissä painotettu turvallisuus oli hyvin hoidossa ja sinipukuiset poliisit vahtivat hieman syrjemmällä, ettei meitä häirittäisi. Eikä häiritty.
Makasimme Kauppatorin kivillä, kadulla, Havis Amandan luona. Ei tuntunut kylmältä. Koko ajan Spencer ohjasi ja tulkki avusti. Yllätys oli aamulla Havis Amandalla, kun suihkulähde alkoi äkkiä toimia. Automaattia ei oltu huomattu kytkeä pois. Aiheutti vain hauskuutta.
Nyt sitten moni sellainen, joka vain unelmoi nakurannoista tai yhteissaunoista, ihmettelee, kuinka kovasti minulla otti eteen. Ne, joilla on kokemusta, tietävät, että niin ei käy eikä käynyt minullekaan. Vaikka makasin kauniiden naisten keskellä, totesin vain heidän olevan kauniita, mutta en kokenut heitä seksuaalisiksi. Ja tuo on kyllä ollut niitä ainoita kertoja elämässäni, jolloin noin on käynyt. Kertaakaan ei tosiaankaan tullut mieleen, että tuossapa olisi naitavan näköinen typsy. Oikeastaan tuntui, kuin me kaikki alastomat olisimme olleet yhtä perhettä.
Oliko täältä muita tuolloin paikalla? Minulle tuo oli unohtumaton kokemus ja menisin uudestaan, jos Tunic tulisi tänne. Nyt tuosta tulee ensi kuussa seitsemän vuotta.
Siitä on seitsemän vuotta
9
1557
Vastaukset
- himohiekka
-Tämä oli naturismia pelkistetyimmillään.
-Tai taidetta - miten sen haluaa sanoa.
Olet nyt poistanut kolme aloitustasi, miksi?
Heti neljäs jne. on käyttämättä- SamiJuha.
Todellinen ELÄMYS. Vaikka sen takia pitikin nousta aivan säädyttömän aikaisin.
Siinä moni muu tunne haihtui. Ei tuntunut ilma viileältä, pienet kivet eivät haitanneet paljaiden jalkojen alla, yms. Samoin oma turvareviiri haihtui miltei olemattomiin. Olimme kuin yhtä suurta organismia.
Jos uusintakuvaus tulisi, olisin ilman muuta mukana. Minulle ei jäänyt siitä mitään negatiivista. Kertakaikkisen hieno juttu.
- Vanha viesti
Tämä sama teksti on ollut täällä jo aiemmin ja lähes sanasta sanaan sama.
Onko järjenjuoksussasi jotain outoa, kun lähdet kopioimaan vanhoja viestejä muka ominasi?- himohiekka
Olen vastannut vuoden vanhaan kirjoitukseen.
Näin ollen tämä pitäisi olla sanasta sanaan.
Kopiointi on ihan eri juttu - kyllä sinä ymmärrät, kun rautalngasta ............................................... himohiekka kirjoitti:
Kopiointi on ihan eri juttu - kyllä sinä ymmärrät, kun rautalngasta ...............................................Multinimimerkki (nyt Vanha viesti) meni ymmälleen. SamiJuhan kirjoitus oli upea. Miksi Suomessa ei voisi kokea tällaista perheellisyyttä ilman ulkomaalaista kuvaajaakin. Miten?
- Tiimalasi.
himohiekka kirjoitti:
Kopiointi on ihan eri juttu - kyllä sinä ymmärrät, kun rautalngasta ...............................................sinun vai tunkeutujan kirjoitus.
Veikkaan, että sinun. On sen verran tökerö.
Voisit kyllä jo myöntää keksineesi koko jutun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073