klitta suuremmaksi

nuori neito

Tietääkö joku keinon millä saisi klitan pysyvästi suuremmaksi. Klittapumpulla se kyllä turpoaa, mutta 2-3 tunnin kuluttua on taas ihan normaali. Mulla on aika pieni ja se on syvällä hupun sisällä. Tahtoisin saada sen näkymään koko ajan.

11

9887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keijo

hah

• Anna

Jaksat vaan imuttaa säännöllisesti sitä jatkaen imutuksen kestoa ja lisäten tehoa pikku hiljaa.
      Itselläni oli nuorempana pieni ja piilossa oleva klitoris, nyt sen huomaa ja tuntee, puhumattakaan miten se kiihottuessaan kasvaa.Eikä kyllä kukaan ole sitä moittinut, ei miehet, eikä naiset, päin vastoin.

• nöpö

Olen käyttänyt ihan tavallista lääkepipettiä (annostelijaa) klitoriksen suurentamiseen. Vaikutus alkoi näkyä parissa kuukaudessa, ja nyt kohta vuoden harrastaneena on jo melko iso. Tuntoherkkyys kasvaa samassa suhteessa kuin koko.

• Mies

Olen huomannut, että isoklittaiset naiset ovat parhaita ja kiihkeimpiä sängyssä. Ja se näyttääkin tosi kiihottavalle, kun tyttö levittää huuliaan ja välistä paljastuu iso, paisunut klitta... Tuntuu, että isoklittaiset naiset saavat myös mahtavimmat orkut...

• Anna
        Mies kirjoitti:

Olen huomannut, että isoklittaiset naiset ovat parhaita ja kiihkeimpiä sängyssä. Ja se näyttääkin tosi kiihottavalle, kun tyttö levittää huuliaan ja välistä paljastuu iso, paisunut klitta... Tuntuu, että isoklittaiset naiset saavat myös mahtavimmat orkut...

Pitää paikkansa että kun omistaa ison klitan niin sen herkkyys on toista luokkaa kuin pienessä. Itselläni oli muutamia vuosia sitten ns. normaali klitta ja orkut oli tosi laimeita.Kun keksin aluksi omaksi ilokseni alkaa kasvattamaan sitä, niin lahjaksi sain todella herkän ja kiihottavan klitoriksen jota partnerini haluavat nuolla ja imeä ja ah miten tuntuukaan ihanalta.Suosittelen kaikille heikko orkkuisille ja nautiskeleville naisille.

• Mies
        Anna kirjoitti:

Pitää paikkansa että kun omistaa ison klitan niin sen herkkyys on toista luokkaa kuin pienessä. Itselläni oli muutamia vuosia sitten ns. normaali klitta ja orkut oli tosi laimeita.Kun keksin aluksi omaksi ilokseni alkaa kasvattamaan sitä, niin lahjaksi sain todella herkän ja kiihottavan klitoriksen jota partnerini haluavat nuolla ja imeä ja ah miten tuntuukaan ihanalta.Suosittelen kaikille heikko orkkuisille ja nautiskeleville naisille.

Pääsisimpä näkemään sen ja hoitamaan sua...mmmmm

• n26
        nöpö kirjoitti:

Olen käyttänyt ihan tavallista lääkepipettiä (annostelijaa) klitoriksen suurentamiseen. Vaikutus alkoi näkyä parissa kuukaudessa, ja nyt kohta vuoden harrastaneena on jo melko iso. Tuntoherkkyys kasvaa samassa suhteessa kuin koko.

Kyllä siitä muutoksesta saa ihan pysyvän, kunhan jaksaa säännöllisesti harjoittaa. Itse olen harrastanut jo yli pari vuotta ja voin sanoa tuloksen todella näkyvän. Klitoris on iso ja kasvaa kiihottuessa niin, että sen saattaa nähdä jo pikkuhousujen alta. On varmaan toista senttiä parhaimmillaan. Mieti kuitenkin tarkaan haluatko erottuvan klitan, muutos toiseen suuntaan ei sitten onnistu. Itse en kyllä nykyistä klittaani mihinkään herneeseen enää vaihtaisi, mutta on tullut vastan mies joka suorastaan järkyttyi ja kysyi mikä tuo on. No, sen kanssa ei tarvinnut pidemmälle jatkaa.

• Lady B.
        n26 kirjoitti:

Kyllä siitä muutoksesta saa ihan pysyvän, kunhan jaksaa säännöllisesti harjoittaa. Itse olen harrastanut jo yli pari vuotta ja voin sanoa tuloksen todella näkyvän. Klitoris on iso ja kasvaa kiihottuessa niin, että sen saattaa nähdä jo pikkuhousujen alta. On varmaan toista senttiä parhaimmillaan. Mieti kuitenkin tarkaan haluatko erottuvan klitan, muutos toiseen suuntaan ei sitten onnistu. Itse en kyllä nykyistä klittaani mihinkään herneeseen enää vaihtaisi, mutta on tullut vastan mies joka suorastaan järkyttyi ja kysyi mikä tuo on. No, sen kanssa ei tarvinnut pidemmälle jatkaa.

Käytin melko säännöllisesti exäni tekemää klitorispumppua yli 2:n vuoden ajan. Nyt vaikutus on jo pysyvä, ja pumppu onkin ollut käyttämättä kohta vuoden. Klitoris suurentui sormenpään paksuiseksi pallukaksi. Ja on erityisen herkkä kosketukselle. Joten orgasmi tulee joskus pelkästään vaatteiden hankauksesta. Tietysti silloin oltava "ajatus" asiassa mukana.

• zen

Avokkini on jonkunaikaa paisuttanut hyvällä menestyksellä aiemmin pienehköä klitoristaan suuremmaksi.
      Tässä hyvä linkki asiasta kiinnostuneille: www.newart.com
      Ohjeita löytyy kuvia femalepumpping sivuilta.

• klitta suuremmaksi

oletko varautunut siihen, että aina istuutuessasi joudut asettelamaan klittasi sopivaan asentoon? tuntuu nimittäin aika ilkeältä tuo istuminen, jos klitta on litussa tai nurinpäin. eikä sitä joka tilanteessa pääse edes korjaamaan. miksi ihmeessä haluat sen suuremmaksi?

• nuori neito

En usko, että minulla olisi hankaluuksia sillälailla, koska se istuessa on kuitenkin niin korkealla. Miten se voisi vääntyä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      470
      6690
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      198
      3988
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2553
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      30
      2144
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      145
      1515
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      79
      1366
    7. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1218
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      68
      1196
    9. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      70
      1189
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48