Onkohan täällä minulle sukulaissielua?
Olen 14v tyttö, haluan näyttelijäksi. Muita 14v tyttöjä joilla on sama unelma? Ei please mitään "Ai, no voisinhan mä olla vaikka näyttelijä" vaan sellaista ihmistä jolla se on oikea unelma, niinkuin mulle.
Tahdotko näyttelijäksi? (Lukekaa?)
En keksi nimimerkkiä o_O
1
568
Vastaukset
- tyttöpieni:)
ihanaa että sulla on jokin asia josta nautit, näyttelijöitä on suomessa liikaa ja kokoajan määrä kasvaa, samoin kun muusikoita tai muotisuunnittelijoita. Tätä ne nuoret nyt haluaa, kai. Noh, siis vaivaako sua se etät haluat? jos nautit siitä niin harrasta ja hae ylä-asteen jälkeen teatterikouluihin, ehkä voit harrastuksesikin kautta päästä? Onnea elämällesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111