Aloitetaan nyt siitä, että olen 24v ja neitsyt. Itsetunto aina ollut kovin heikko, mihin pieni elin ei ole ainakaan se vähin syy. Olen pelokas mihinkään suhteisiin, kun en uskalla viedä sitä sänkyyn asti. Pelkään niin sitä naisen pettymystä.
Penikseni saattaa toki muutenkin olla pieni, mutta tämän lisäksi esinahkani on ja pysyy kiinni terskassa. Olen vähän tutkinut asiaa, ja ilmeisesti kyseessä on tauti nimeltä fimoosi eli "ahdas esinahka." En ole lääkärille puhunut asiasta.
En tiedä liittyykö kyseiseen ongelmaan, mutta penikseni ei erektiossa nouse kuin ihan maksimissaan 90 asteen kulmaan. Sitä ylemmäs pitää kädellä auttaa, ja on vähän tuskallistakin.
Onko kellään muulla jompaakumpaa tai molemmat ongelmat, siis jollakin joka on harrastanut seksiä? Tai tällaisen miehen naiskumppanilla? Tuleeko siitä yhtään mitään?
Tuohon fimoosiin suositellaan hoidoksi ympärileikkausta, ja siihen en tosiaankaan halua ryhtyä jos ei mitään akuuttia tulehdusta synny (kuulemma fimoosi kasvattaa tätä todenäköisyyttä).
Fimoosi + peniksen kulma
3
1013
Vastaukset
- erektiokulmasta
Voit yrittää irrottaa ja venyttää ahdasta esinahkaasi masturboimalla. Vedä esinahka niin pitkälle taakse kuin saat ja seuraavalla kerralla masturboidessasi enemmän. Uskon, että siitä se väljenee. Minä olen ympärileikkauttanut itseni. Myöhemmin olen ajatellut, että se ei olisi ollut täysin välttämätön. Ongelmani ei ollut ahtaus, vaan runsas esinahka, joka mm. muodosti paksun palteen terskan taakse ja muutaman kerran rikkoi kondomin. Se myös "liimautui" virtsaputken suulle ja virtsaaminen onnistui vain vetämällä esinahan ensiksi taakse. Yhdyntä ei onnistu, ellei esinahkaa saa taakse. Et liene suorittanut asevelvollisuutta. Lääkäri nimittäin vetää terveystarkastuksessa esinahan terskan taakse ellei se ole siellä jo ennestään (ja takaisin terskan päälle).
Erektiokulma ei minullakaan ole aina 90 astetta, vaan siinä 70 - 90 astetta. Tietysti se monesti on jopa 90 astetta. Yhdyntä onnistuu vähintään 70 asteen kulmalla ja sillä kovuudella. Miksi erektiokulman pitäisi olla yli 90 asteen? Joiltakin osin ongelmani on ollut isokokoinen penis. Nuorempana ujostelin sen kokoa ja käännyin selin naiseen riisuutuessani ja kondomia laittaessani.
Siitä se seksiura aukeaa.- mihin..
Tuosta mihin suuntaan se osoittaa on keskusteltu paljon, ja moni on pitänyt omaansa jotenkin omituisena. Juttuhan menee niin että sille ei ole määritetty mitään standardia (mikä on normaalia ja mikä ei) vaan jokaisella se on erilainen ja itseasiassa se on hyvä niin. Olisihan tuo naisille kanssa aika tylsää jos jo päältäpäin näkisi minkä kokoinen ja näköinen se kalu on.
- ihan..
Kannattaisi ihan tosissaan harkita sitä ympärileikkausta, siitä olisi sinulle 2 hyötyä, et enää ajattelisi että et voi harrastaa seksiä kun se on sellainen kun on, ja lisäksi saisit sen terskan näkyviin, se on kuitenkin aika keskeisessä osassa kun miettii miehen seksistä saamaa nautintoa. Tuo operaatio on aika yleinen ja se 1kk mikä siitä paranemiseen menee kannattaa sinun tapauksessa kärvistellä, on se sen arvoista että ei tarvitse enää ajatella että joku on pielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576