Ruman hirviön elämää

hirvee...

Saattaa olla koomisen oloinen otsikko, mutta olen ihan tosissani. Olen todella ruma. Mulla on vaaleat ripset, kulmakarvat, naamassa finnejä, pisamia, arpiakin, kuivia läiskiä, pyöreät tuijottavat silmät, siniset silmäpussit, pyöreä nenä. Kun mua katsoo ei voi sanoa muuta kun että hyi helvetti. Ja elämäni aikana on usein käynyt niin. Kulkiessani kaikessa rauhassa kaupungilla tai jossakin ihmisten ilmoilla perääni huudettiin hyi helvetti, hyi saatana. Päin minun rumaa naamaa mulle ollaan sanottu: ei tolla naamalla, järkyttävän näkönen, kato peiliin, hyi hitto. Eikä siinä vielä kaikki. Mulla on ihan hirvee luonne, muiden mukaan lievä puhevika, kuulemma olen todella ärsyttävä, ilkee, törkee kaikille, hirvee...

Ei oo helppoa olla minä. Masentaa olla tämmönen. Tekis mieli tappaa itteni.

24

3346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rumilus91

      Mulla on samanlaisia ongelmia. Olen tyttö, joka näyttää mieheltä. Ulkonäössäni ei mikään ole kohdallaan. En aloita seuraavaa luetteloa "tärkeys"järjestyksessä: naama rasvainen, epävärinen, finniarpinen, isohkot, eri korkeuksilla olevat korvat, tummat, tuuheat, epämuodostuneet, pitkät kulmakarvat, vaaleat, ällöttävät, isohkot, roikkumulkosilmät, iso töpselinenä, miehen huulet, iso roikkuleuka, muutenkin roikkuva naama. Vampyyrin sekä jäniksen hampaat. Tukka lättäinen ja rasvainen, notkoselkä... paksu kaula, leveät olkapäät, aataminomena, hevosen jalat, pallopolvet. Sairaan ällöttävän ruma hymy/nauru. Nuo nyt oli vaan tommosia pikku kohtia, mutta kokonaisuudessahan se vika on. Miten on mahdollista, että kaikki muut ihmiset on kauniita? Heillä on jotain... erityistä, epävammaista... mulla taas on kuin olisi vaan jotain kasaan heitetty. Muut ovat suunnitellumman näköisiä.

      (Tuossa listassa saattoi olla liioittelua yksittäisten ominaisuuksien osalta, mutta kokonaisuus on joka tapauksessa ruma.)

      Luonteessakin on vikaa, mutta katson, että ne on asioita, jotka kuuluu ihmiseen ja jotka pystyy ite hyväksymään tai halutessaan ainakin muuttamaan. Ulkonäölle taas ei voi oikein mitään. "Meikillä saa ihmeitä aikaan" - ja pah!

      Haluan elää, vaikka toisinaan - kuitenkin harvoin - on sellaisia tuntemuksia, että ei näin rumana voi elää ja että kuolla vois. Olen kuitenkin suurimman osan ajastani yksin koneella, jolloin en jaksa murehtia ulkonäköäni.

      Mutta mennessäni esim. kauppaan hävettää koko ajan ja tuntuu, että ihmiset töllöttävät. Säälittää oma itse: ennen kauppaan menoa saatan valmistautua pitkään, käydä suihkussa ja meikata, mutta silti olen kuvottavan ruma. Kaupassa käväisen nopeasti ja sitten tulen takaisin piiloon yksin herkuttelemaan...

      Säälittävää elämä tällaisella rumiluksella. Itsensä hyväksyminenkään ei onnistu. Kun yritin lukea itsensähyväksymis"opasta", tajusin, että sekin on tarkoitettu vain sellaisille ihmisille, joilla on vika päässä eikä esim. ulkonäössä. Helppohan itsensä on hyväksyä, jos muutkin hyväksyvät - ja yleensähän he hyväksyvät.

      Usein siis tuntuu, että ne, jotka eivät hyväksy itseään, ovat vain kiittämättömiä, jotka omasta mielestään ansaitsevat kauneuden... kuin ei riittäisi näyttää "pelkästään normaalilta". Minulta olisi itsepetosta itse hyväksyä oma ruma ruumiinsa, jos kerran tietää muiden inhoavan sitä...

      • onnettomampiko

        Olen komea mies. Mutta yksi pieni vika....tosi pieni "se". En uskalla lähestyä naisia. Pelkään sitä nöyryytystä ja kaikkea mitä se tuo mukanaan. Mulle on naurettu ja pilkattu, ja olen muuttunut erakoksi. Joitakin naiskokemuksia ja rakkauksiakin on ollut, mutta olen mokannut ne. En pidä itsestäni. Homoksikin on haukuttu, kun en ole kehdannut mennä ryyppyporukan kanssa saunaan jne.

        Moni kakku päältä kaunis. Ette varmaan usko, mutta haluaisin olla rumempi ja näkymättömämpi.


      • Hmmhmmhmm...!
        onnettomampiko kirjoitti:

        Olen komea mies. Mutta yksi pieni vika....tosi pieni "se". En uskalla lähestyä naisia. Pelkään sitä nöyryytystä ja kaikkea mitä se tuo mukanaan. Mulle on naurettu ja pilkattu, ja olen muuttunut erakoksi. Joitakin naiskokemuksia ja rakkauksiakin on ollut, mutta olen mokannut ne. En pidä itsestäni. Homoksikin on haukuttu, kun en ole kehdannut mennä ryyppyporukan kanssa saunaan jne.

        Moni kakku päältä kaunis. Ette varmaan usko, mutta haluaisin olla rumempi ja näkymättömämpi.

        Se on harmi, että tuo "se" on niin korkeassa asemassa, sehän on piilossa housujen alla! Se jopa menee hyvän ulkonäön edelle tai kumoaa komeuden arvon...

        Kyllä se rumuuskin aiheuttaa ongelmia, paljon näkyvämmin. Mitä sitä tekee täydellisellä "sillä", jos on muuten todella ruma?

        Häpeän todella paljon ja tulen luultavasti olemaan neitsyt koko elämäni...


      • aidan toisella...

        Tiedän itse miltä tuntuu TUNTEA itsensä rumaksi. En tiiä oonko ihan paska muiden silmissäkin, vaikka muo ollaan ulkonäöllisesti kehuttu. On päiviä jolloin jopa tunnen itseni nätiksi, mutta enimmäkseen vietän peilin edessä rumaa naamaani kiroten. En tiedä onko tämä rumuuteni aitoa, vai kuvittelenko vaan. Tätä painia itseni kanssa on kestänyt jo reilut 5-vuotta. Sen kuitenkin tiedän, että koskaan ihminen (harvoin!) on tyytyväinen itseensä...


      • :)

        naama rasvainen: pese kasvot aamuin illoin
        naama epävärinen: käytä meikkivoidetta (se tasoittaa ihon väriä peittää finnejä hieman. kannattaa valita meikkivoide joka peittää kasvojen punoitusta jos sinulla on finnejä)
        isot erikorkeuksilla olevat korvat: pidä hiuksia niin että ne peittää korvat ( mutta älä peitä hiuksilla naamaa, koska se korostaa sitä että et välttämättä pidä kasvoistasi;) )
        Kulmakarvat: anna ammattilaisen nyppiä ensimmäistä kertaa kulmasi ja voit tästä sitten jatkaa itse nyppimällä uudelleen kasvaneet karvat
        vamppyyrin sekä jäniksen hampaat: kuulostaa söpöiltä ! musta isot kulmahampaat on super söpöt (oon kateellinen)
        nenää voi varjostaa meikillä
        silmiä voi vähän meikata mutta en suosittele liikaa meikkejä
        en ymmärrä miten leuka voi roikkua:O
        Miehen huulet?
        jos naama roikkuu jumpaa naamaa hymyilemällä tai jännittämällä kasvoja hetkeksi, rentouttamallaja sitten taas jännittämällä
        tukka lättänä ja rasvainen !: nainen pese hiukset joka toinen päivä jos vieläkin rasvaiset pese joka päivä kuivaa hiukset pää alaspäin niin se tuo tuuheutta hiuksiin ja tuperaa hiuksia tyvestä jos tarvitset lisää tuuheutta;)
        notko selkä: kävele hyvällä ryhdillä
        leveät olkapäät: käytä kaulahuiveja myös sisällä se peittää kaulaa ja saa olkapäät näyttämään pienemmilltä käytä teepaitoja jotka loppuu juuri olkapäiden kulman kohdalla älä siis käytä sellaisia jotka ylittää olkapään kulmaa paljon, koska ne saa näyttämään sun olkapäät vielä leveämmiltä kuin mitä ne oikeasti on
        aatamin omenaa en usko
        jalat:useimmilla ihmisillä on rumat jalat: käytä kivoja kenkiä ja aina sukkia

        tuossa nyt jotain vinkkejä ja muista että ei nuita kaikkia tarvitse edes tehdä mutta jos vähän yrität niin uskon että et edes niin ruma ole. uskon myös että liioittelet aika paljon ja uskon että vika on aikalailla päässä.

        Tärkeämpää on itsevarmuus. KAIKKI ihmiset näyttää heti paljon kauniimmilta jos kävelee selkä suorana ja pää pystyssä (leuka ei liian ylhäällä mutta ei myöskään alhaalla) VAIKKA PITÄISITKIN ITSEÄSI TOSI RUMANA sano ääneen miten kaunis olet niin alat pikkuhiljaa todella uskomaan miten kaunis olet;)

        Kuulostat tosi masentuneelta ulkonäkösi takia joten et todennäköisesti usko mitään mitä sanon sulle ja luulet että oon täydellinen mutta on mullakin epävarmuutta ulkonäossä: mulla on myös leveät hartiat, rasvainen naama finniarpia, neliömäiset kasvot, jotka saa mut näyttämään hieman hieheltä, pyöreä nenä isot kädet ja jalat (tytöksi) kuoppa peppu, pienet tissit..

        itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on on kauneuden avain:) tsemppiä:)


      • :)
        onnettomampiko kirjoitti:

        Olen komea mies. Mutta yksi pieni vika....tosi pieni "se". En uskalla lähestyä naisia. Pelkään sitä nöyryytystä ja kaikkea mitä se tuo mukanaan. Mulle on naurettu ja pilkattu, ja olen muuttunut erakoksi. Joitakin naiskokemuksia ja rakkauksiakin on ollut, mutta olen mokannut ne. En pidä itsestäni. Homoksikin on haukuttu, kun en ole kehdannut mennä ryyppyporukan kanssa saunaan jne.

        Moni kakku päältä kaunis. Ette varmaan usko, mutta haluaisin olla rumempi ja näkymättömämpi.

        Onnettomampiko:

        Jos oot komea kaikki on kunnossa kun on kyse naisista vaikka sulla on pieni kalu! yritä vaikka pienirintaista naista niin ei sitä haittaa kun se itekin on epävarma tisseistään;) kannattaa muuten ilmottaa sitten jossain vaiheessa jotenkin ehkä vähän huomaamattomasti että sulla on pieni ja sit se nainen on sillee 'oooo ei se haittaa' sit nainen ei ylläty;) Voit sanoo että sulla on pieni mut se on hyvän makunen ;):D sano se sit itsevarmuudella jos ees meinasit. Muutenkin älä yritä naista joka on joku biach ja jota kiinostaa vaan ulkonäkö:)


      • mantylak
        onnettomampiko kirjoitti:

        Olen komea mies. Mutta yksi pieni vika....tosi pieni "se". En uskalla lähestyä naisia. Pelkään sitä nöyryytystä ja kaikkea mitä se tuo mukanaan. Mulle on naurettu ja pilkattu, ja olen muuttunut erakoksi. Joitakin naiskokemuksia ja rakkauksiakin on ollut, mutta olen mokannut ne. En pidä itsestäni. Homoksikin on haukuttu, kun en ole kehdannut mennä ryyppyporukan kanssa saunaan jne.

        Moni kakku päältä kaunis. Ette varmaan usko, mutta haluaisin olla rumempi ja näkymättömämpi.

        Höpöö! te ootte mitä oottte!

        Terveisin partaturpa


    • Ystävän neuvot avuksi!!!

      Voihan tukan laittaminen uuteen kuntoon auttaa ja sen saa laitettua itsekin aikas nopsaan, kesällä on kiva myös ruskettua ja saada veret kunnolla kiertämään liikkumalla ja ulkoilemalla.Tsemppiä elämään!!!!Pysähdyin vaan sun kirjoituiksen kohdalla, itse olen nainen!!!

      • ärh.!

        että kasvot ei jotain miellytä? sama asia ku musta tai kiinalainen, näyttäähän nekin eriltä ku harmaa suomalainen juntti! ei ole meissä kessään kehumista..

        kerroppa joku joka sua on sanonu rumaks ja tulen sille vähän puhumaan! en enää pelkää sitä, en minäkään miellytä ihmisten naamoja


      • kuullessasi
        ärh.! kirjoitti:

        että kasvot ei jotain miellytä? sama asia ku musta tai kiinalainen, näyttäähän nekin eriltä ku harmaa suomalainen juntti! ei ole meissä kessään kehumista..

        kerroppa joku joka sua on sanonu rumaks ja tulen sille vähän puhumaan! en enää pelkää sitä, en minäkään miellytä ihmisten naamoja

        jonkun nuoren kiroilevan hyi s-na yms. että se oli sinulle tarkoitettu. Ja kuitenkin todennäköisesti ko. ihminen kiroili jotain muuta juttua, sinä vain satuit silloin kävelemään ohi.

        Uskon vankasti, että teidän molempien "rumilusten" rumuus on suuresti liioiteltua!

        Nuori ihminen on hirvittävän epävarma. Itselläni oli nuorena olevinaan kaikki mahdolliset viat ulkonäössä ja todellisuudessa olin nätti tyttö.

        Ja vaikkapa olisittekin ns. rumia; ulkonäölle voi tehdä aika paljon, kun vain ryhtyy reippaasti toimeen.
        Hyvä kampaaja tekee tukalle ihmeitä ja myös ihon eteen voi tehdä paljon. Reippaasti vain ulkoilmaan kävelemään tai kuntosalille, niin veri kiertää, lihakset kehittyvät ja ryhti paranee.
        Hyvä ryhti on jo puolet ulkonäöstä!
        On selviö että tietokoneen ääressä kököttäessä ei aineenvaihduntakaan toimi kunnolla. Tuloksena ainaisista istunnoista on läntikäs, kalpea iho. Persoonallinen, itselle sopiva pukeutuminen (ei harmaat hiirulaisvaatteet) kruunaa uuden olemuksen.

        Kannattaa kiinnittää myös huomiota syömisiinsä. Paljon kasviksia, aitoja ruokia, ei mitään lisäainepaskaa ja pitsoja.

        Minusta on synti ja sääli, jos elämä kuluu itsensä halveksimisessa! Siihen ei ole mitään syytä! Olette varmasti ihania ihan omina itsenänne!


      • kuullessasi
        ärh.! kirjoitti:

        että kasvot ei jotain miellytä? sama asia ku musta tai kiinalainen, näyttäähän nekin eriltä ku harmaa suomalainen juntti! ei ole meissä kessään kehumista..

        kerroppa joku joka sua on sanonu rumaks ja tulen sille vähän puhumaan! en enää pelkää sitä, en minäkään miellytä ihmisten naamoja

        jonkun nuoren kiroilevan hyi s-na yms. että se oli sinulle tarkoitettu. Ja kuitenkin todennäköisesti ko. ihminen kiroili jotain muuta juttua, sinä vain satuit silloin kävelemään ohi.

        Uskon vankasti, että teidän molempien "rumilusten" rumuus on suuresti liioiteltua!

        Nuori ihminen on hirvittävän epävarma. Itselläni oli nuorena olevinaan kaikki mahdolliset viat ulkonäössä ja todellisuudessa olin nätti tyttö.

        Ja vaikkapa olisittekin ns. rumia; ulkonäölle voi tehdä aika paljon, kun vain ryhtyy reippaasti toimeen.
        Hyvä kampaaja tekee tukalle ihmeitä ja myös ihon eteen voi tehdä paljon. Reippaasti vain ulkoilmaan kävelemään tai kuntosalille, niin veri kiertää, lihakset kehittyvät ja ryhti paranee.
        Hyvä ryhti on jo puolet ulkonäöstä!
        On selviö että tietokoneen ääressä kököttäessä ei aineenvaihduntakaan toimi kunnolla. Tuloksena ainaisista istunnoista on läntikäs, kalpea iho. Persoonallinen, itselle sopiva pukeutuminen (ei harmaat hiirulaisvaatteet) kruunaa uuden olemuksen.

        Kannattaa kiinnittää myös huomiota syömisiinsä. Paljon kasviksia, aitoja ruokia, ei mitään lisäainepaskaa ja pitsoja.

        Minusta on synti ja sääli, jos elämä kuluu itsensä halveksimisessa! Siihen ei ole mitään syytä! Olette varmasti ihania ihan omina itsenänne!


      • Ken on maassa kaikkein r

        Paljon auttaa oma asennemuutos: hyväksyy itsensä ja puutteensa. Toisaalta jos murehtii omaa ulkonäköään turhan paljon, niin huomaahan sen ympäristökin, että jotain on vialla.

        Omalle ulkonäöllekin voi jossain määrin tehdäkin jotain ja voihan sitä opetella ajattelemaan niinkin päin, että "mitä kaikkea hyvää musta löytyykään??!!!". Varmasti löytyy jokaisesta jotain hyviäkin juttuja.

        Toisaalta aina tuppaa löytymään joku kauniimpi ja komeampi, elämä on ihan pilalla jos keskittyy vain "omaan rumuuteensa".
        Pitäisi yrittää vain hyväksyä ne omat puutteet, jos niitä sitten niiin kamalasti on (vai onko ylikuvittelua???).
        Toisaalta tuskin muita ihmisiä huolettaa Sinun ulkonäkösi, vaan omasta ittestäänhän moni on enempi kiinnostunut.


    • Hihahahoo

      Älä luovuta oikeesti ''hirvee''!!! ulkoinen kauneus on joskus p*****stä vain sisäinen ratkaisee!!! maailma tarvitsee juuri sinua, jokainen on erityinen!! parin vuoden päästä varmasti olet kiitollinen että et tappanut itseäsi jos olit tosissas ton kanssa! Luonteelle voi aina tehä jotakin! oletko murrosiässä? jos olet niin jokaisella on noita tunteita, et ole yksin! JOKAISELLA ON HUONOJA PUOLIA! Listaa 10 parasta asiaa itsessäsi ja luettele ne joka aamu peilin edessä ja toista sen jälkeen: olen kaunis ja hyvä ihminen näin, jokainen on erityinen, en murehdi näitä enää. Uskon että olet hyvä ihminen! Ne jotka haukkuu sua on ihan vi**n säälittäviä!! ne on vaan saanut sut ajattelemaan et oot ruma VAIKKA ET OLE VARMASTI!!! OLET KAUNIS IHMINEN JOKAINEN ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS: Mullakin on vaaleet ripset ja silmäkuopat, perustetaanko oma klubi?

      • Rakastavasydän

        OLEVANI RUMA,KOSKA ÄITINI TOISTI ASIAA MINULLE 5-VUOTIAASTA 18 IKÄÄN ASTI,LOPPUI SIIHEN PÄIVÄÄN
        KOSKA OLIN HOMMANNUT ASUNNON JA TYÖPAIKAN VALMIIKSI.TOKI TEIN TÖITÄ LAPSESTA ALKAEN,MUTTA
        TEHTAALLE VAADITTIIN 18 IKÄ.MINULLA ON YLIPAINOA,JOKA EI JOHDU RUUASTA,VAAN SAIRAUKSISTA JA SE YLIPAINON NOUSU ALKOI RAISKAUS-KURISTUS YRITYKSEN TAKIA...
        OLEN PITÄNYT ITSEÄNI RUMANA YLIPAINON TAKIA,ENSIN OLIN NOIN 30 KG ALIPAINOINEN.
        MIEHENI NÄKEE MINUT KAUNIINA SISÄISESTI JA ULKOISESTI,HÄNEN MIELESTÄÄN KAUNEUS LÄHTEE AINA SISÄLTÄ.

        SUURI MAAILMA OPETTAA NÄKEMÄÄN,PINTAA SYVEMMÄLTÄ JA NÄKEMÄÄN LÄHES KAIKEN IHMISTEN LUONTEESTA,KUN ASUU ESIM: LA:SSA 4 VUOTTA,ENGLANNISSA VUODEN JA YHTEENSÄ 26 VUOTTA ULKOMAILLA ASUESSA TYÖNPUOLESTA.EIKÖHÄN SIINÄ AJASSA JOTAIN OPI IHMISISTÄ.KAIKKI KAUNEUS ON KATOAVAISTA,MIKÄ TULEE ULKOISEEN KAUNEUTEEN,MUTTA SISÄINEN KAUNEUS SÄILYY...

        MEIKEILLÄ SAADAAN VAIKKA RUPIKONNASTA RUUSUNEN,SEHÄN ON NÄHTY.LUONNETTA EI KUITENKAAN
        VOI MEIKATA,SE ON SELLAINEN KUIN ON AIDOSTI...OLEN AVIOLIITOSSA DIRTY DOLL:IN KANSSA JA HÄNET ON
        VALITTU LOS ANGELS -84 NUORTEN LEHTIEN SEKSISYMBOLIKSI,ENGLANTI -85 SEKSISYMBOLI NUORTENLEHDET JA ESTONIA 2006 SEKSISYMBOLI NUORTEN LEHDET.

        KAUNEUS ON AINA KATSOJAN SILMISSÄ JA SE TODELLINEN KAUNEUS LÄHTEE AINA SISÄLTÄ !


      • Kylläpä kyllä

        Kauneus lähtee sisältä, kuten myös rumuus. Huh, miten rumalta näyttäkään sellainen tyyppi, joka huomauttelee muista ja yrittää saada nämä noloiksi. Ei kelpais ainakaan mulle, vaikka olisin minkä näköinen. Että miettilöi mieluummin näin päin, niin menee oikein päin. Valkkaa sitten sellainen mies/vaimo, joka ajattelee samalla tavalla, äläkä ketään, joka esittää joutuvansa tyytymään vähempään kuin ansaitsisi (pyh).


      • Jaaaaaaaaaah92
        Kylläpä kyllä kirjoitti:

        Kauneus lähtee sisältä, kuten myös rumuus. Huh, miten rumalta näyttäkään sellainen tyyppi, joka huomauttelee muista ja yrittää saada nämä noloiksi. Ei kelpais ainakaan mulle, vaikka olisin minkä näköinen. Että miettilöi mieluummin näin päin, niin menee oikein päin. Valkkaa sitten sellainen mies/vaimo, joka ajattelee samalla tavalla, äläkä ketään, joka esittää joutuvansa tyytymään vähempään kuin ansaitsisi (pyh).

        Mä oon 18 vuotias mies ja mulla on enemmän finnejä mitä kenelläkään. Ne perkeleet painottuvat vielä suun ympärille. Kaikki sanoo, että "vittu sä et varmaan ikinä tule saamaan ketään, vitun runkkari ikisinkku". Toi oikeesti kannustaa ihan helvetin paljon varsinkin kavereiden toimesta, onneks nyt päässy muuhun seuraan. Jaksa nykyään enää ees vastata mitään.
        Jotenki harrastukseni kautta unohtaa nuo paskat ja olen jo totuttautunut tähän yksineleilyyn. Lähinnä harrastus on nyt mun elämää ja siinä harrastuksessa ei oo mitään vikaa, kun on hyviä frendejä! Kyllähän sitä mieluiten tylsinä arki-iltoina jonkun kivan tytön luona kävis, mutta aina ei onni käy tasan.

        Mulla kävi näin ja tähän on tyytyminen, toisille käy miten käy, mä elän itseeni varten!
        Ota tommonen asenne, ei oo elämä enää niin helvettiä!


      • Jaaaaaaaaaah92 kirjoitti:

        Mä oon 18 vuotias mies ja mulla on enemmän finnejä mitä kenelläkään. Ne perkeleet painottuvat vielä suun ympärille. Kaikki sanoo, että "vittu sä et varmaan ikinä tule saamaan ketään, vitun runkkari ikisinkku". Toi oikeesti kannustaa ihan helvetin paljon varsinkin kavereiden toimesta, onneks nyt päässy muuhun seuraan. Jaksa nykyään enää ees vastata mitään.
        Jotenki harrastukseni kautta unohtaa nuo paskat ja olen jo totuttautunut tähän yksineleilyyn. Lähinnä harrastus on nyt mun elämää ja siinä harrastuksessa ei oo mitään vikaa, kun on hyviä frendejä! Kyllähän sitä mieluiten tylsinä arki-iltoina jonkun kivan tytön luona kävis, mutta aina ei onni käy tasan.

        Mulla kävi näin ja tähän on tyytyminen, toisille käy miten käy, mä elän itseeni varten!
        Ota tommonen asenne, ei oo elämä enää niin helvettiä!

        Jaaaaaaaaaah92, ei muuta kuin lääkäriin vaan, ne finnit on akne-lääkityksellä hoidettavissa :) Eihän ne hetkessä kato ja arpia jää, mutta musta se on miehekkään näköstä, kun ei ole ihan siloposkinen babyface! Pikkuveljeni on sinun ikäisesi ja kärsi pari vuotta todella pahasta aknesta, mutta tarpeeksi pitkällä lääkityksellä saatiin se kuriin ja nyt ei ole naamassa yhden yhtäkään näppylää.

        Minä en ole vielä eläessäni nähnyt yhtäkään ihmistä, jossa ei olisi mitään kaunista. Mielestäni meissä kaikissa on jotain nättiä. Ei pidä välittää siitä, vaikka jotkut ovatkin enemmän median luoman kauneusihanteen mukaisia kuin toiset - makuja on yhtä monta kuin on ihmisiäkin maailmassa! Ja se kauneusihannekin muuttuu vuosi vuodelta. Nyt ehkä ihaillaan anorektisen laihoja malleja, joiden jokainen luu on erotettavissa. Ennen ihailtiin sitä, että oli kooltaan varsin runsas ja että painoa löytyi yllin kyllin, koska se kertoi vauraudesta. Mutta eivät silloinkaan kaikki pitäneet niistä lihavista, eivätkä nytkään kaikki pidä laihoista. Kauneus kun on aina katsojan silmässä, koska kaikki pitävät eri asioita kauniina.


      • mantylak
        drifting_ kirjoitti:

        Jaaaaaaaaaah92, ei muuta kuin lääkäriin vaan, ne finnit on akne-lääkityksellä hoidettavissa :) Eihän ne hetkessä kato ja arpia jää, mutta musta se on miehekkään näköstä, kun ei ole ihan siloposkinen babyface! Pikkuveljeni on sinun ikäisesi ja kärsi pari vuotta todella pahasta aknesta, mutta tarpeeksi pitkällä lääkityksellä saatiin se kuriin ja nyt ei ole naamassa yhden yhtäkään näppylää.

        Minä en ole vielä eläessäni nähnyt yhtäkään ihmistä, jossa ei olisi mitään kaunista. Mielestäni meissä kaikissa on jotain nättiä. Ei pidä välittää siitä, vaikka jotkut ovatkin enemmän median luoman kauneusihanteen mukaisia kuin toiset - makuja on yhtä monta kuin on ihmisiäkin maailmassa! Ja se kauneusihannekin muuttuu vuosi vuodelta. Nyt ehkä ihaillaan anorektisen laihoja malleja, joiden jokainen luu on erotettavissa. Ennen ihailtiin sitä, että oli kooltaan varsin runsas ja että painoa löytyi yllin kyllin, koska se kertoi vauraudesta. Mutta eivät silloinkaan kaikki pitäneet niistä lihavista, eivätkä nytkään kaikki pidä laihoista. Kauneus kun on aina katsojan silmässä, koska kaikki pitävät eri asioita kauniina.

        YUmmärrän...


    • henrik721

      mulla on vista basic home käyttis ja intellin prossa tyköstyny vistaan ja sen ongelmakorjauksiin,

    • I

      olin teini-iässä tod lihava ja finnejä täynnä.rasvainen letti roikkui naamalla.otin itseäni niskasta kiinni.aloin urheilla pikku hiljaa.kilot karisi,kuntokin nousi sm tasolle lajissani. 20v ei pää kestänytkään sitä kun jopa naiset olivat musta kiinnostuneita. niitä piti saada aina vaan uusia valloituksia..tein paljon töitä,omaisuutta kertyi,katselin maailmaa.. nyt 40v olen jälleen yksinäinen,ylipainoinen,alkoa kuluu..mikään ei jaksa enään säväyttää

    • suklaajuna
    • Kukkeli Korvamerkki

      Olin lapsena astmalääkeiden vuoksi lihava ja teinipoikana ruma finninaama jolla ei ollut muita kavereita kuin tietokone. Nyt aikuisena olen harrastanut urheilua ja kasvattanut vähän lihaksia ja kasvoni ovat muuttuneet ihan komeiksi. Olen perheellinen mutta minulla ei edelleenkään ole miespuolisia kavereita. Olen huomannut että tuttustuminen on vaikeaa. Tuntuu että komea ulkonäkö koetaan miesten keskuudessa uhaksi ja käytös minua kohtaan on joskus töykeähköä ilman näkyvää syytä. Naisiin ulkonäkö tuntuu usein vetoavan mutta en muista että kukaan olisi uskaltanut itse lähestyä. Ainostaan tuijotetaan pitkään tai vilkuillaan. Pelkkä ulkonäkö ei sinänsä tee onnelliseksi. Tosin olen joskus salaa onnenllinen siitä että saan ehkäpä minulle v-mäisen ihmisen kateelliseksi edes jostakin. Minä olen onnellinen siitä että minulla on lapset ja perhe jotka aidosti välittävät minusta. Muiden suhteen en jaksa enää välittää.

      Ketjun "rumille":
      Ulkoinen kauneus ei koskaan kestä. Yrittäkää löytää elämankumppani. Uskon että kaikille löytyy omansa kunhan ei luovuta. Siitä saa elämään tarkoitusta. Tytöt: on myös miehiä joilla ei ole typeriä ulkonäkö vaatimuksia. Muut eivät välttämättä näe teitä niin pahana kuin itse näette.

    • mantylak:

      Älä tapa muita, muttta ainahan voit koristella arvostelija pesismailalla!

    • jk

      tapaitsesi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe