emmi on paras!!!!!

dion81

emmin tuntuu olevan iloinen ja räikee persoona!!! ehdottomasti paras!

12

2485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maajusssim

      Jos joku on maatalon emännäksi sopiva, niin se on tämä Emmi. Aivan ihana tapaus. Tollasen ku sais...

      • kuule muuta

        Eikä varmaan kävis ehtootkaan pitkäksi ;)


      • elovena pettää.

        Hei se on kuulkaas sellanen horo, trust me. Miestennielijä. Että en usko, että se kauheen uskollinen olis... Nähty.


      • tosiystävä
        elovena pettää. kirjoitti:

        Hei se on kuulkaas sellanen horo, trust me. Miestennielijä. Että en usko, että se kauheen uskollinen olis... Nähty.

        Horo?? Miestennielijä?? Haha!!! Tämä ei todellakaan tunne meidän Emmiä :D
        Taitaa olla joku kateellinen pelle tämä tapaus...


      • dgjhbäejQ
        tosiystävä kirjoitti:

        Horo?? Miestennielijä?? Haha!!! Tämä ei todellakaan tunne meidän Emmiä :D
        Taitaa olla joku kateellinen pelle tämä tapaus...

        Jos on pilkettä silmäkulmassa tekeekö se tytöstä horon?

        Minusta se takaa ukolle sen että ei tarvii lähteä horoja etsimään kun kotona on ilonen ja kikattava emäntä. Eikö miehet tajuu?

        Ne siveyden sipulit ne niitä vaarallisia on, tehdään vaan lapsi ja sitten jalat laitetaan yhteen. Sekö olis muka teille se parempi vaihtoehto?


      • -------------
        dgjhbäejQ kirjoitti:

        Jos on pilkettä silmäkulmassa tekeekö se tytöstä horon?

        Minusta se takaa ukolle sen että ei tarvii lähteä horoja etsimään kun kotona on ilonen ja kikattava emäntä. Eikö miehet tajuu?

        Ne siveyden sipulit ne niitä vaarallisia on, tehdään vaan lapsi ja sitten jalat laitetaan yhteen. Sekö olis muka teille se parempi vaihtoehto?

        että ei ole saanut tuollaista elämäniloista ja energistä naista itselleen. Silkkaa kateutta. Jos miehillä ei jotain ole sitä ei saa olla muillakaan.


    • M

      Voi tuska.. Kuka tollasen läskin haluaisi?..........

      • sopivasti lihava!

        Näitä kateellisia aina riittää! Kyllä naisessa pitää olla muotoja! Mieluummin normaali Suomalainen muodokas nainen (Emmi), kuin tissitön hammastikku!


      • kyllä koskaan
        sopivasti lihava! kirjoitti:

        Näitä kateellisia aina riittää! Kyllä naisessa pitää olla muotoja! Mieluummin normaali Suomalainen muodokas nainen (Emmi), kuin tissitön hammastikku!

        nähnyt hammastikkua, jolla ois tissit


      • Jayne M.

        ...tietäisit vain kuinka moni!


      • M
        Jayne M. kirjoitti:

        ...tietäisit vain kuinka moni!

        Ikävä kyllä tuollainen nainen jos Helsingin keskustassa kävelis niin tulisi aika paljon paskaa niskaan ja painoon katottais.. Ja vaikka on tissit niin on aika iso persekin.. xD Kyllä niitä laihoja muijia tisseillä varustettuna löytyy.. Sellainenhan on joka miehen unelma.


      • Emmin sulhasissa
        M kirjoitti:

        Ikävä kyllä tuollainen nainen jos Helsingin keskustassa kävelis niin tulisi aika paljon paskaa niskaan ja painoon katottais.. Ja vaikka on tissit niin on aika iso persekin.. xD Kyllä niitä laihoja muijia tisseillä varustettuna löytyy.. Sellainenhan on joka miehen unelma.

        Emmin sulhasehdokkaissakin on ainakin muutamia monien miesten unelmia, eikö vaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe